Jump to content

[FM20] The American Dream; God's Country

Recommended Posts

• Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uitleg: Na een geruime tijd stil te zijn geweest, begon het spelletje toch weer een beetje te kriebelen. Heb een mooie database van de USA gevonden, hopelijk blijft deze ook werken rondom de prom

Ook puur toevallig dat ik dit tegenkom. Afgelopen december/januari was ik in Oklahoma, en ging ik ook even langs bij de plaatselijke FC. Helaas was er geen wedstrijd in deze periode, anders had ik nog

Reacties: @Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy Bedankt voor de reacties! We zijn echt zeer goed in vorm op het moment, maar dat staat natuurlijk in het niets tijdens ee

Posted Images

• 2 weeks later...

Banner

12

Tussenstand Western Conference - Schorsing Charlie Ward teruggedraaid

Reacties:

@Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy

Bedankt voor de reacties!

Ondanks de moeite hebben we het inderdaad wel gered. Het was al met al ook wel een prima periode met die duels. Al vind ik dat mijn jongens achterin wel weer iets scherper mogen gaan worden.

Banner

13

Reacties:

@Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy

Bedankt voor de reacties!

Portland gaat inderdaad een echte grote klus worden, maar niets is onmogelijk met deze vorm die we hebben. Ik durf alvast vuurwerk te voorspellen, het duel zal ook apart belicht worden in de volgende update. Allereerst deze teaser met twee competitieduels!

Fiche Torres (2 jaar later)