Jump to content

[FM20] The American Dream; God's Country

Recommended Posts

• Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uitleg: Na een geruime tijd stil te zijn geweest, begon het spelletje toch weer een beetje te kriebelen. Heb een mooie database van de USA gevonden, hopelijk blijft deze ook werken rondom de prom

Ook puur toevallig dat ik dit tegenkom. Afgelopen december/januari was ik in Oklahoma, en ging ik ook even langs bij de plaatselijke FC. Helaas was er geen wedstrijd in deze periode, anders had ik nog

Reacties: @Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy Bedankt voor de reacties! We zijn echt zeer goed in vorm op het moment, maar dat staat natuurlijk in het niets tijdens ee

Posted Images

Banner

5

Tussenstand Western Conference - Record Jon Álvarez

Reacties:

@Marius @Fantasy @komodo25 @ElMarcos

Bedankt voor de reacties!

Het wil nog niet zeggen dat ik kampioen ga worden, kan ook een andere ploeg kampioen zijn geworden. De US Open Cup biedt garantie voor Champions League voetbal. Dat wil dus zeggen dat ik van MLS-teams moet gaan winnen om de CL te halen, het is een lastige uitdaging. Maar die ga ik zeker niet uit de weg!

Via een omweg is er dus wel het een en ander mogelijk. Ben benieuwd of je zo ver kunt gaan komen en hoe snel je dat dan zou kunnen gaan bereiken. In de 94e minuut door een buitenspeltreffer de boot in gaan, dat is wel heel zuur. Prima hersteld tegen New Mexico gelukkig!

Banner

6

Reacties:

@Fantasy @ElMarcos @komodo25 @Marius

Via een grote omweg is er zeker het één en ander mogelijk. Voorlopig eerst maar even kijken hoe we ervoor staan in de competitie. Na de nederlaag tegen Phoenix herstelden we ons zeer goed. Die lijn hebben we gelukkig door kunnen trekken, al heeft mijn ploeg nog wel wat problemen met de tactiek op het moment. We scoren veel, maar de fitheid is nog niet daar waar het moet zijn.

Banner

8

Tussenstand Western Conference

Transferoverzicht Oklahoma City - Selectie Oklahoma City 2019

Reacties:

@ElMarcos @komodo25

Het waren zeker wisselende resultaten, maar deze competitie zit heel gek in elkaar. De ene maand speel je bijna alleen maar thuiswedstrijden, de andere maand alleen maar uitwedstrijden. Echter staan we nog steeds kort op de leider in de Western Conference, dus alles is nog mogelijk!

Wisselvalligheid troef, een brede selectie en meer rouleren kan misschien helpen om de spelers fit te houden. Ik weet natuurlijk niet hoe het gesteld is met de kwalitatieve breedte van je selectie, maar dan blijft iedereen wellicht wat fitter. Geef me gerust elke update een mention ook trouwens :D 

Banner

9

Reacties:

@ElMarcos @komodo25 @Fantasy @StanleyW

We hebben ons gelukkig weten te herstellen van de derbyklap. Daardoor staan we er op zich nog wel prima bij, alleen duurt het seizoen nog lang en wordt het gros van de wedstrijden in de eerste paar maanden van het seizoen afgewerkt. Hierdoor spelen we echt heel veel wedstrijden per maand. Ook het feit dat je maar 23 spelers mag inschrijven helpt niet echt mee, maar goed. We moeten het ermee doen, hopelijk gaat alles straks wat beter wanneer we meer rust in het schema krijgen!

Banner

10

Reacties:

@Marius @komodo25 @ElMarcos @delichris @Fantasy

Deze resultaten zijn in ieder geval een stuk beter dan tijdens de derby met Tulsa. Overigens hadden wij in de derby wel het betere van het spel, alleen was de afronding wat minder. Nu er minder wedstrijden kort op elkaar gespeeld worden, hebben mijn jongens meer rust en dat valt nu terug te zien aan de fitheid. We blijven zeer goed presteren!

Net even alles gelezen. Echt een leuk verhaal, met een heel mooie en strakke manier van presenteren. Je team is inderdaad mooi in vorm, hopelijk hou je dat de komende wedstrijden vol!