komodo25 1,219 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Goede start. Jammer dat je niet kunt promoveren. Lijkt er dus op dat je wel kampioen gaat worden. Benieuwd hoe je CL wilt gaan halen vanaf het tweede niveau. Of gaat de beker winnaar daar ook naar toe? Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Een prima start van het seizoen zeg! Vanaf het tweede niveau de CL halen kan volgens mij via de American Open Cup. Zit er mogelijk ook nog een optie in om aan te vragen of je ploeg naar de MLS wil? Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost July 2, 2020 Author Share Gepost July 2, 2020 Tussenstand Western Conference - Record Jon Álvarez Reacties: @Marius @Fantasy @komodo25 @ElMarcos Bedankt voor de reacties! Het wil nog niet zeggen dat ik kampioen ga worden, kan ook een andere ploeg kampioen zijn geworden. De US Open Cup biedt garantie voor Champions League voetbal. Dat wil dus zeggen dat ik van MLS-teams moet gaan winnen om de CL te halen, het is een lastige uitdaging. Maar die ga ik zeker niet uit de weg! Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,834 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Via een omweg is er dus wel het een en ander mogelijk. Ben benieuwd of je zo ver kunt gaan komen en hoe snel je dat dan zou kunnen gaan bereiken. In de 94e minuut door een buitenspeltreffer de boot in gaan, dat is wel heel zuur. Prima hersteld tegen New Mexico gelukkig! Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Jammer van de nederlaag, maar daarna prima herpakt. Benieuwd of je via de US Open Cup toch kunt komen waar je zijn wilt! Bij het lezen van de titel van deze novelle moet ik steeds aan onderstaand nummer denken trouwens XD https://www.youtube.com/watch?v=ZEWGyyLiqY4 Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Goed hersteld na een nederlaag Quote Link to post Share on other sites
Marius 587 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Met twaalf op vijftien kan je nu toch wel van een geslaagde start spreken. Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost July 3, 2020 Author Share Gepost July 3, 2020 Reacties: @Fantasy @ElMarcos @komodo25 @Marius Bedankt voor de reacties! Via een grote omweg is er zeker het één en ander mogelijk. Voorlopig eerst maar even kijken hoe we ervoor staan in de competitie. Na de nederlaag tegen Phoenix herstelden we ons zeer goed. Die lijn hebben we gelukkig door kunnen trekken, al heeft mijn ploeg nog wel wat problemen met de tactiek op het moment. We scoren veel, maar de fitheid is nog niet daar waar het moet zijn. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost July 3, 2020 Share Gepost July 3, 2020 Prima resultaten tegen de teams uit Nevada. Al snap ik dat je erg baalt van het gelijke spel tegen Reno. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost July 3, 2020 Share Gepost July 3, 2020 Knappe resultaten. Mooi dat een 15 jarig talent zich meteen laat zien Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost July 3, 2020 Author Share Gepost July 3, 2020 Reacties: @ElMarcos @komodo25 Bedankt voor de reacties! Ik had inderdaad meer willen hebben in het duel met Reno. Maar toch is een puntje goed genoeg. Hopelijk kan de 15-jarige zijn goede vorm vasthouden, want hij begint best wel belangrijk voor mijn ploeg te worden! Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost July 3, 2020 Share Gepost July 3, 2020 Wisselende resultaten, maar het waren dan ook wel alle drie uitduels. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost July 3, 2020 Share Gepost July 3, 2020 Helaas geen al te beste maand. Maar die zitten er wel eens tussen Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost July 4, 2020 Author Share Gepost July 4, 2020 Tussenstand Western Conference Transferoverzicht Oklahoma City - Selectie Oklahoma City 2019 Reacties: @ElMarcos @komodo25 Bedankt voor de reacties! Het waren zeker wisselende resultaten, maar deze competitie zit heel gek in elkaar. De ene maand speel je bijna alleen maar thuiswedstrijden, de andere maand alleen maar uitwedstrijden. Echter staan we nog steeds kort op de leider in de Western Conference, dus alles is nog mogelijk! Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost July 4, 2020 Share Gepost July 4, 2020 Mooi dat een paar talenten de kans krijgen om zich te tonen in de eerste selectie. Je staat netjes op een derde plek, maar als je nog wat verbeterd is stijgen zeker mogelijk. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost July 4, 2020 Share Gepost July 4, 2020 Goed hersteld van een pittige nederlaag Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,834 Gepost July 4, 2020 Share Gepost July 4, 2020 Wisselvalligheid troef, een brede selectie en meer rouleren kan misschien helpen om de spelers fit te houden. Ik weet natuurlijk niet hoe het gesteld is met de kwalitatieve breedte van je selectie, maar dan blijft iedereen wellicht wat fitter. Geef me gerust elke update een mention ook trouwens Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost July 4, 2020 Share Gepost July 4, 2020 Derby’s verliezen is altijd pijnlijk, maar goed hersteld. Keurige derde plek in handen, dat dan weer wel! Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost July 8, 2020 Author Share Gepost July 8, 2020 Reacties: @ElMarcos @komodo25 @Fantasy @StanleyW Bedankt voor de reacties! We hebben ons gelukkig weten te herstellen van de derbyklap. Daardoor staan we er op zich nog wel prima bij, alleen duurt het seizoen nog lang en wordt het gros van de wedstrijden in de eerste paar maanden van het seizoen afgewerkt. Hierdoor spelen we echt heel veel wedstrijden per maand. Ook het feit dat je maar 23 spelers mag inschrijven helpt niet echt mee, maar goed. We moeten het ermee doen, hopelijk gaat alles straks wat beter wanneer we meer rust in het schema krijgen! Quote Link to post Share on other sites
Marius 587 Gepost July 8, 2020 Share Gepost July 8, 2020 Twee goede uitslagen om wat meer stabiliteit in de resultaten te brengen in ieder geval. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost July 8, 2020 Share Gepost July 8, 2020 Twee keurige uitslagen Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost July 8, 2020 Share Gepost July 8, 2020 twee prima uitslagen weer! Mooi hersteld van de mindere uitslag in de derby. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,093 Gepost July 9, 2020 Share Gepost July 9, 2020 Even bij gelezen en je bent lekker bezig in Amerika. Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost July 9, 2020 Author Share Gepost July 9, 2020 Reacties: @Marius @komodo25 @ElMarcos @delichris @Fantasy Bedankt voor de reacties! Deze resultaten zijn in ieder geval een stuk beter dan tijdens de derby met Tulsa. Overigens hadden wij in de derby wel het betere van het spel, alleen was de afronding wat minder. Nu er minder wedstrijden kort op elkaar gespeeld worden, hebben mijn jongens meer rust en dat valt nu terug te zien aan de fitheid. We blijven zeer goed presteren! Quote Link to post Share on other sites
Tim' 480 Gepost July 9, 2020 Share Gepost July 9, 2020 Net even alles gelezen. Echt een leuk verhaal, met een heel mooie en strakke manier van presenteren. Je team is inderdaad mooi in vorm, hopelijk hou je dat de komende wedstrijden vol! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts