Jump to content
FM_Lesly

[FM20] The American Dream; God's Country

Recommended Posts

Banner

1

Uitleg:

Na een geruime tijd stil te zijn geweest, begon het spelletje toch weer een beetje te kriebelen. Heb een mooie database van de USA gevonden, hopelijk blijft deze ook werken rondom de promotie/degradatie. Dat is vaak nog de vraag bij deze regeling in de USA. Ik zal natuurlijk weer in mijn "eigen" stijl gaan presenteren! Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben, laat het me weten ;)

Dat is nog wel een behoorlijke ambitie, binnen drie jaar de MLS in. Mooie uitdaging, succes met Oklahoma City Energy FC (y) 

Een mooie uitdaging om de MLS te gaan halen. Leuk dat je een DB hebt gevonden waarbij het niet langer een gesloten competitie is. 

Welcome back! En succes natuurlijk! Dit klinkt in ieder geval als een leuke uitdaging.

Banner

2

Keuze in moederclub

Reacties;

@Fantasy @Red_Devil @komodo25 @ElMarcos @Marius @Isco22

Bedankt voor jullie reacties heren!

Het gaat zeker een uitdaging worden om de MLS uiteindelijk te halen. Voorlopig hoef ik me nog niet aan de MLS-regels te houden, maar zit ik wel met een maximale selectie van 23 spelers. Het zal dus vrij veel passen en meten worden, vooral omdat ik ook vanuit de Academy zeker wat spelers door wil laten schuiven.

Prima start en met D.C. United heb je een mooie ploeg te pakken om mee samen te werken. Op naar het echte werk!

In ieder geval prima voor het gevoel in de kopjes om de oefenperiode te starten met twee zeges tegen reeksgenoten.

Gepost (edited)

Ook puur toevallig dat ik dit tegenkom. Afgelopen december/januari was ik in Oklahoma, en ging ik ook even langs bij de plaatselijke FC. Helaas was er geen wedstrijd in deze periode, anders had ik nog meer foto's gehad.

Hopelijk kun je de mensen in OKC overtuigen dat voetbal leuker is dan o.a. American Football. Je verdient vooral veel lof als je van Texaanse teams weet te winnen. Succes!

DSC_2426.thumb.JPG.3a91d9457a9ba9235dc89bf8f08cd538.JPG

DSC_2425.thumb.JPG.62a47c2affc20f7d9d1c716f39544ae2.JPG

Edited by QuaLyon

Leuke keuze om op een lager niveau in Amerika te beginnen. Benieuwd of je de MLS weet te bereiken.

Banner

3

Uitslagen voorbereiding - Selectie Oklahoma City Energy FC

Reacties:

@Fantasy @Marius @QuaLyon @OptimistPrima @StanleyW @komodo25 @Mordurette @ElMarcos

Bedankt voor de reacties!

Ondanks dat het maar twee oefenduels waren, zag ik toch wel een mooi spelbeeld. Daar gaat het mij om, hopelijk kunnen we dit seizoen hoge ogen gooien op het tweede niveau en alvast de ploeg klaarstomen voor de komende jaren voordat we richting de MLS gaan!

Een goed begin is het halve werk zeggen ze ook wel, dus die heb je alvast in de zak! Mooie selectie ook afgaande op de sterren (y) 

De voorbereiding verliep verder niet vlekkeloos maar meteen een overwinning op de eerste speeldag doet natuurlijk altijd goed!

Ah, een nieuwe novelle van jouw kant; welkom terug :D Die voorbereidingen zijn er voor om de spelers scherp te krijgen voor de eerste, echte wedstrijd. Dat is gelukt!

Mooie eerste overwinning! Heerlijk de namen die de clubs op dat niveau hebben ook! 

Goede eerste overwinning. Selectie ziet er goed uit en die 15 jarige spits kan een goede worden

Banner

4

Zware blessure Ellis-Hayden

Reacties:

@Fantasy @Marius @Titan @ElMarcos @komodo25

Bedankt voor de reacties!

Ik heb inmiddels het eerste seizoen volledig afgewerkt. Helaas zit er geen promotie/degradatie regeling in deze database. Maar dat geeft eigenlijk niet, ik ga kijken of ik met deze ploeg gewoon de CL kan halen vanaf het tweede niveau. De voorbereiding verliep inderdaad wel aardig en de start van het seizoen is al helemaal prima verlopen. Al met al gaat het niet slecht voor een middenmotor in de USL Championship!

Stevige resultaten. Zo'n zware blessure is natuurlijk altijd een domper.

De CL halen vanaf het tweede niveau? Dat zou wel knap zijn in ieder geval haha. Of wil je je opwerken naar een ploeg op het hoogste niveau?

Knappe eerste paar wedstrijden in ieder geval, als dat zo doorgaat kan het wel eens een heel mooi seizoen gaan worden!