Jump to content
Geppiej

[Sign-up] The American Dream

Recommended Posts

Freddy Adu was weer lekker op dreef tegen Canada. Neem aan dat hij voortaan elke wedstrijd basis staat. Heerlijke update weer hoor! 

Heerlijke update. Super Cam een wedstrijd in de basis, jammer van de tegengoals, maar gezien de 6.8 zal het niet aan de keeper gelegen hebben.

Over rechts lijken we een stuk gevaarlijker dan over links, maar prima resultaten natuurlijk. Op naar de potten in Cuba en Canada! 

Fout dit, maar in ieder geval een redelijke pot gespeeld in dat tweede duel. Eerste wedstrijd geen minuten, maar ik neem aan dat daar een goede reden voor is.

Citaat

Het is dan ook belangrijk dat iedereen aan spelen toekomt."

Vervolgens speel je de afgelopen 3 interlands 0 minuten.... In Mexico vinden ze de bondscoach steeds minder lief

1 minuut geleden zei komodo25:

Vervolgens speel je de afgelopen 3 interlands 0 minuten.... In Mexico vinden ze de bondscoach steeds minder lief

Dat komt omdat je je afgemeld had met een gescheurde neusvleugel. Je schijnt uitbetaald te krijgen in drugs....

Wederom zeer leuk geschreven. De resultaten wisselen nog wel wat geloof ik, maar wat wil je met zo'n jonge groep. 

'Blijkbaar hoor ik niet bij iedereen, want ik heb nu al vier interlands op rij geen enkele minuut mogen maken. Ontzettend frustrerend. De vorige keer werd ik thuis gelaten vanwege mijn schouders. Met een spuit had ik prima kunnen spelen. Ik ben benieuwd met welke reden ik nu weer niet het veld in mocht. Als Cory vaker de nul wil houden, dan moet ik toch meer minuten gaan maken.'

Thomas Brady in The Boston Globe

Om je stukjes blijf ik lachen, daarom kijk ik al weer uit naar de volgende.

Persoonlijk erg goede wedstrijd gespeeld, de nul gehouden en een penalty binnen geveegd.

wbxuuqxxjzz.thumb.png.309fbd889b86598141

The Nations League (deel 2)

We zitten inmiddels in oktober 2019 en het nationale elftal van de Verenigde Staten staat aan de vooravond van twee wedstrijden in The Nations League. De eerste wedstrijd in Divisie A werd al gewonnen van Canada en nu volgen twee uitwedstrijden tegen Cuba en datzelfde Canada. Benieuwd of Gibbs zijn mannen een goed vervolg kunnen geven aan het toernooi.

Cory, hoe bevalt het je in Havanna?

"Ja lekker man. Wat een weertje ook joh. Wat wil je nog meer toch? Ik heb de jongens ook gezegd dat ze hier van moeten genieten. We gaan straks nog even potje voetvolley spelen op het strand."

Het lijkt er een beetje op of je de komende tegenstander onderschat?

"Absoluut niet. Maar aan de andere kant weet ik ook waar de boys toe in staat zijn. En als ze dat laten zien, dan winnen we hier gewoon simpel van Cuba."

Met welke opstelling ga je dat doen?

"Met bijna dezelfde opstelling als tegen Canada. Slechts twee wijzigingen. Thomas Brady staat centraal achterin en Charles Smith maakt zijn comeback. Ik heb Charles wel verteld dat ie absoluut meer moet leven voor zijn sport. Hij kan natuurlijk niet iedere keer afzeggen als ie weer een coke-feestje heeft gehad. Dat heeft ie goed opgepakt en daarom krijgt hij de kans."

vsls1o4ww37.png

Gefeliciteerd! Dat was een eenvoudige overwinning te noemen.

"Ik ben absoluut niet tevreden! Uiteraard wel met de drie punten, maar niet met het gemakzucht waar sommigen mee dachten te kunnen spelen. Met slechts één uitzondering."

What's in a name!

"Nou en of! Kenny Score. En of ie ken scoren! Drie keer maar liefst. Geeft wel ff zijn visitekaartje af hoor. Daar zal onze Eskimo het wel warm van krijgen."

Wel een enorm onnodige rode kaart.

"Dat was echt zo enorm dom! Sta je met 0-3 voor, niks aan het handje, maakt Benjamin Aidoo een belachelijke overtreding op het middenveld. Er zitten mensen opgesloten iets verderop voor minder dan deze aanslag. Hierdoor kunnen we de score niet verder uitbreiden en krijgen we er zelfs nog één om de oren in de blessuretijd. Dat moet echt beter tegen Canada."

3kf3c5h86u.png

Je was behoorlijk kwaad na de wedstrijd tegen Cuba. Heb je daarom de opstelling bijna volledig aangepast?

"Ik zal niet ontkennen dat dat enigszins meegespeeld heeft, maar de grootste reden hiervoor is dat ik iedereen de kans wil geven. Dat heb ik al diverse malen aangegeven, daarom kan dit ook geen grote verrassing zijn."

pe0ree.png

Dat was een wedstrijd met twee gezichten.

"De eerste helft was van onze kant niet om aan te zien! De slechtste helft onder mijn bewind. Dan mogen we van geluk spreken dat we slechts met één doelpunt tegen de rust halen."

Wat vond je van de gegeven strafschop?

"Die was 100% terecht. Een domme overtreding van La'vere Corbin-Ong. Die Canadese jongen kan niets meer op de achterlijn, maar La'vere zet totaal onnodig een sliding in. Dat soort slordigheden moeten er wel uit, want dat kan je de wedstrijd kosten."

In de tweede helft herpakken jullie je uiteindelijk wel.

"Daar ben ik dan wel enorm trots op. Die jongens laten wel veerkracht zien. Ze zitten mentaal goed in elkaar en dat is enorm belangrijk. Het duurt wel lang voordat we gelijkmaken, maar wat een mooi doelpunt! Xander Bogaerts begint aan een solo en rent alsof ie zojuist een driehonkslag weg gemept heeft. Heerlijk hoe hij die bal daarna keurig in het hoekje plaatst. Klasse!"

1du1cqs9v0zgm.png

Uiteindelijk is dat natuurlijk een belangrijk punt in deze poule.

"Klopt. Met nog een thuiswedstrijd tegen Cuba op planning, kan de groepswinst ons bijna niet meer ontgaan. En voordat we tegen de Cubanen mogen aantreden, spelen we eerst nog een oefenwedstrijd in en tegen Engeland. Dat wordt een serieuze krachtmeting voor de jongens!"

@Jeroen. @QuaLyon @FlyD @Kowet @nasje92 @jenskee @Adesanya @StanleyW @ElMarcos @komodo25 @Koenbres @neva @Netzwerk @Reflex @Titan @capelle1212 @van der Water @Fantasy @Christian. @Fabian. @D.J. @Zeus @Richarð. 

Leuke update weer! Helaas geen minuten gemaakt, maar de andere doelmannen hebben ook geen wereldpartijen neergezet, dus hopelijk de volgende keer weer een kans.

Weer een kaart gaat lekker. Degelijke wedstrijd op Cuba. Maar wat minder feesten dan helaas. Heerlijke update wederom

Blij dat ik eindelijk van waarde heb kunnen zijn voor de ploeg. Nu hopelijk deze lijn doortrekken.

Je updates zijn elke keer een genot om te lezen. Zo heerlijk fout! Echt fantastisch! 

Bedankt voor het trouwen coach! Hopelijk heb ik je vertrouwen niet geschaad!

Invalbeurtje en een betere beoordeling dan de AML die in de basis stond :classic_ninja: Lijkt me dus duidelijk wie er de volgende pot als linksbuiten gaat spelen.

Balen van die penalty... Desondanks dat hoop ik dat ik wat meer aanvallende dingen heb laten zien die je wel tevreden hebben gesteld! 

Prima potje gespeeld weer met een 7.2. Telkens nog een ruime voldoende gehaald. Just Saying...

Een rode kaart, kan gebeuren. Hopelijk heeft de coach niet gelijk een kenmerkend achtergrondmuziekje  aangezet. 

Vorige wedstrijden goed gespeeld. Nu helaas geen minuten mogen maken. Volgende keer beter.