Fantasy 2,868 Gepost June 30, 2020 Share Gepost June 30, 2020 Ólgeir Árni Sigurðsson is er klaar voor Ó = ' en dan de O Á = ' en dan de A ð = rechter alt + d Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost June 30, 2020 Share Gepost June 30, 2020 3 minuten geleden zei Fantasy: Ólgeir Árni Sigurðsson is er klaar voor Ó = ' en dan de O Á = ' en dan de A ð = rechter alt + d Goed om te weten als ik Richard een keer wil taggen... Mijn lijstje krijg je asap @Geppiej Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,868 Gepost June 30, 2020 Share Gepost June 30, 2020 3 minuten geleden zei StanleyW: Goed om te weten als ik Richard een keer wil taggen... Mijn lijstje krijg je asap @Geppiej Wat dacht jij, dat ik altijd "IJslandse d" ging googelen om vervolgens die ð te plakken in een tag van Richarð. of in m'n novelle? Quote Link to post Share on other sites
Reflex 40 Gepost June 30, 2020 Share Gepost June 30, 2020 Hierbij ook mijn lijst: Spoiler Persoonsgegevens:Voornaam: Roger Achternaam: Weah Geboortedatum (jaar moet 2000 zijn): 12-12-2020 Geboortestad: New Orleans Etniciteit – keuze uit: Afrikaans/Caribisch; Huidskleur – 20 Nationaliteit: Amerikaans Club (mag geen club zijn die op het hoogste niveau acteert): New Orleans Jesters Eigenschappen (maximaal 100 punten): Aanpassingsvermogen: 18 Ambitie: 19 Controverse: 6 Loyaliteit: 17 Druk: 20 Professionalisme: 20 Spelersgegevens: Lengte: 1.88 Gewicht: 85 Linkervoet (maximaal 20): 18 Rechtervoet (maximaal 20): 20 Positie(s) (maximaal twee favoriete posities): VMC, MC Mentaal (maximaal 225 punten): Felheid: 13 Anticiperen: 17 Lef: 15 Kalmte: 18 Concentratie: 15 Regelmaat: 15 Beslissingen: 17 Vastberadenheid: 16 Vuile overtredingen: 2 Flair: 4 Belangrijke wedstrijden: 10 Leiderschap: 5 Aanvallende impulsen: 10 Positie kiezen: 17 Teamgeest: 17 Inzicht: 17 Inzet: 17 Fysiek (maximaal 125 punten): Versnelling: 13 Behendigheid: 14 Evenwicht: 15 Blessuregevoeligheid: 1 Sprongkracht: 16 Natuurlijke fitheid: 16 Snelheid: 14 Uithoudingsvermogen: 17 Kracht: 19 Technische eigenschappen (maximaal 200 punten): Hoekschoppen: 3 Voorzetten: 8 Dribbelen: 15 Afwerken: 14 Eerste balcontact: 18 Vrije trappen: 6 Koppen: 16 Afstandsschoten: 17 Verre inworpen: 4 Mandekking: 18 Passing: 19 Strafschoppen: 10 Tackelen: 18 Techniek: 18 Multifunctionaliteit: 16 Gewenste acties (kies maximaal vijf uit onderstaande lijst): Rukt op wanneer mogelijk Probeert altijd de voetballende oplossing te zoeken Blijft rechtop bij tackles Komt bal diep ophalen Geeft tempo aan Quote Link to post Share on other sites
Richarð. 795 Gepost June 30, 2020 Share Gepost June 30, 2020 5 uur geleden zei Fantasy: Wat dacht jij, dat ik altijd "IJslandse d" ging googelen om vervolgens die ð te plakken in een tag van Richarð. of in m'n novelle? Zo moest ik het vroeger altijd doen op m'n telefoon om in te loggen op MU. Totdat ik erachter kwam dat ik een IJslands toetsenbord kon inschakelen. Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost June 30, 2020 Share Gepost June 30, 2020 Spoiler Persoonsgegevens:Voornaam: StanAchternaam: LeeGeboortedatum (jaar moet 2000 zijn): 10-12-2000Geboortestad: Oklahoma CityEtniciteit: Inheems AmerikaansHuidskleur – 15Nationaliteit: AmerikaansClub (mag geen club zijn die op het hoogste niveau acteert): HSVEigenschappen (maximaal 100 punten):Aanpassingsvermogen: 20Ambitie: 20Controverse: 8Loyaliteit: 16Druk: 16Professionalisme: 20Spelersgegevens:Lengte: 1.98Gewicht: 92Linkervoet (maximaal 20): 6Rechtervoet (maximaal 20): 18Positie(s) (maximaal twee favoriete posities): VC / VRMentaal (maximaal 225 punten):Felheid: 16Anticiperen: 15Lef: 12Kalmte: 14Concentratie: 16Regelmaat: 14Beslissingen: 18Vastberadenheid: 13Vuile overtredingen: 14Flair: 5Belangrijke wedstrijden: 16Leiderschap: 12Aanvallende impulsen: 5Positie kiezen: 16Teamgeest: 13Inzicht: 14Inzet: 12Fysiek (maximaal 125 punten):Versnelling: 14Behendigheid: 12Evenwicht: 15Blessuregevoeligheid: 5Sprongkracht: 16Natuurlijke fitheid: 13Snelheid: 16Uithoudingsvermogen: 14Kracht: 20Technische eigenschappen (maximaal 200 punten):Hoekschoppen: 10Voorzetten: 10Dribbelen: 5Afwerken: 5Eerste balcontact: 15Vrije trappen: 18Koppen: 20Afstandsschoten: 5Verre inworpen: 10Mandekking: 20Passing: 18Strafschoppen: 15Tackelen: 20Techniek: 14Multifunctionaliteit: 15Gewenste acties (kies maximaal vijf uit onderstaande lijst):Probeert altijd de voetballende oplossing te zoekenBlijft rechtop bij tacklesDekt tegenstander kortNeemt krachtige vrije trappenTreitert tegenstanders Quote Link to post Share on other sites
Geppiej 378 Gepost July 1, 2020 Author Share Gepost July 1, 2020 (edited) De aanstelling Er is nogal het één en ander gebeurt bij de Amerikaanse voetbalbond. Diverse werknemers zijn ontslagen en daarvoor in de plaats zijn er voornamelijk zwarte medewerkers voor terug gekomen. En dat alles vanwege de anti-racisme demonstraties in de Verenigde Staten. De roep voor 'chance' was zo enorm dat de voetbalbobo's in Amerika hebben besloten om rigoureus in te grijpen. Nu de hervorming van de organisatie compleet is, is het tijd voor een kennismaking met één van de nieuwe hoofdrolspelers in de Amerikaanse voetbalwereld; Cory Gibbs. Hoe heb jij de afgelopen maanden beleefd? "Turbulent is misschien wel het juiste woord. Een aantal weken geleden werd ik benaderd door de nieuwe voorzitter van de bond. Ik heb daar uiteraard even over nagedacht. Het is nogal wat namelijk. Het hele land staat in vuur en vlam en sport is dan toch vaak een uitlaatklep. Ik leg mijn hoofd met deze functie (bondscoach) hiermee wel op een hakblok." Je had dus twijfels. Waar heb je de meeste twijfels over? "Kijk, het is uiteraard al een lastige opgave in deze tijd om als zwarte bondscoach te moeten presteren, maar het hele project is nogal ambitieus. Ik ben absoluut niet vies van ambitie, maar over bepaalde speerpunten heb ik wel lang moeten nadenken." Welke speerpunten waren dat? "Dan heb ik het over het feit dat er vanaf nu alleen maar jonge zwarte voetballers geselecteerd mogen worden voor het Nationale Elftal en het feit dat we binnen acht jaar met enkel zwarte selectiespelers Wereldkampioen moeten worden." Dat is nogal een statement en een enorme opgave. Realistisch gezien is dit toch onhaalbaar? "Ik snap absoluut dat veel mensen dat zo zien. Ik heb diezelfde twijfels gehad. Toch wil ik die mensen het volgende meegeven; Wie had ooit kunnen denken dat zwarte mensen de macht zouden grijpen in dit land? Wie had ooit kunnen denken dat we een zwarte president in Amerika zouden hebben? Niet veel mensen denk ik. En toch is het gebeurt! Dat kleine beetje hoop, daar ga ik voor. De uitdaging. Omdat het kan!" De eerstvolgende wedstrijd is een oefeninterland tegen Guatemala. We zullen dan veel debutanten gaan zien? "Die kans is uiteraard groot. We zijn op dit moment samen met de staf aan het rondkijken. We bezoeken clubs van over de hele wereld om spelers te selecteren die voldoen aan de huidige eisen. Ik kan in ieder geval melden dat mijn airmiles aardig binnenstromen." @Jeroen. @QuaLyon @FlyD @Kowet @nasje92 @jenskee @Adesanya @StanleyW @ElMarcos @komodo25 @Koenbres @neva @Netzwerk @Reflex @Titan @capelle1212 @van der Water @Fantasy @Christian. @Fabian. @D.J. @Zeus @Richarð. Edited July 1, 2020 by Geppiej Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,868 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 Op naar Guatemala dus Let's go! Quote Link to post Share on other sites
D.J. 52 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 Ik gok een nulletje of 10 met al het talent dat we hebben lol Quote Link to post Share on other sites
van der Water 412 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 heerlijke update haha, maar Guatemala moet te doen zijn. Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,684 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 Gelukkig ook een donkere bondscoach Dat wordt vlammen tegen Guatemala! Quote Link to post Share on other sites
Christian. 663 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 Lekker man, tijd om Guatemala te slopen Quote Link to post Share on other sites
Fabian. 445 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 Over airmiles gesproken, als de halve selectie vanuit Europa naar Guatemala moet Ik neem aan dat de bond zo vrijgevig is om ons in business class te zetten Quote Link to post Share on other sites
Jeroen. 361 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 Word een flinke trip van Polen naar Guatemala. Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 19 minuten geleden zei Jeroen.: Word een flinke trip van Polen naar Guatemala. Als je via Hamburg reist, kunnen we samen vliegen! Quote Link to post Share on other sites
Jeroen. 361 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 11 minuten geleden zei StanleyW: Als je via Hamburg reist, kunnen we samen vliegen! Geloof dat Hamburg al een eind is vanaf waar in Polen ik zit. Quote Link to post Share on other sites
Richarð. 795 Gepost July 1, 2020 Share Gepost July 1, 2020 Mijn Amerikaanse team gebruikt flamingos als transportmiddel, dus dat wordt een zware vlucht naar Guatemala. Quote Link to post Share on other sites
Geppiej 378 Gepost July 2, 2020 Author Share Gepost July 2, 2020 6 uur geleden zei Richarð.: Mijn Amerikaanse team gebruikt flamingos als transportmiddel, dus dat wordt een zware vlucht naar Guatemala. Een flinke jetlag voor jou. Dat wordt bankie. Quote Link to post Share on other sites
Adesanya 22 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Haha, leuke update. Ben erg benieuwd, we hebben een aardig teampje volgens mij. En Guatemala uit.. dat wordt broodjes smeren voor onderweg. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 188 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Leuke update. Een duel in en tegen Guatemala is weer eens iets anders! Hopelijk is er catering aan boord van het vliegtuig.... Quote Link to post Share on other sites
Reflex 40 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Guatemala moet te doen zijn! Ik hoop dat je een goede reiskosten vergoeding hebt uit onderhandeld Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,231 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Vanuit het kartel in Mexico is het niet zo ver dat scheelt Quote Link to post Share on other sites
Koenbres 39 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 (edited) Leuke tegenstander om te beginnen, moet toch goed komen denk ik. @StanleyW Ik reis wel mee vanuit Hamburg, zie net dat we op clubniveau ook al naast elkaar mogen spelen. Edited July 2, 2020 by Koenbres Quote Link to post Share on other sites
Kowet 141 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 Mooi interview trainer! Of moeten we coach of bondscoach zeggen? Quote Link to post Share on other sites
Adesanya 22 Gepost July 2, 2020 Share Gepost July 2, 2020 3 minuten geleden zei Kowet: Of moeten we coach of bondscoach zeggen? Ligt even aan de opstelling hoe we hem gaan noemen denk ik haha Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts