Jump to content
Geppiej

[Sign-up] The American Dream

Recommended Posts

Elke wedstrijd minuten gemaakt en dan de finale moeten missen. Doet toch een beetje zeer.. Des ondanks mooi dat er een finale is gewonnen! 

Oei. Op basis van de wedstrijden voor het toernooi had ik aardig hoop op veel minuten. Blijft helaas bij 90...

Teleurgesteld met m’n blessure, maar in de korte speeltijd die ik heb gekregen wel weer gescoord. Hopelijk kan ik de verloren speeltijd de komende tijd weer in balans brengen met m’n concurrent

Clint Lee heeft het redelijk gedaan zo. Lekker toernooi, paar keer vanaf het bankje, maar als Gibbs hem nodig heeft staat ie er hoor.

De coach moet me af en toe in bescherming nemen als ik al geel heb te pakken. Wel een topwedstrijd gespeeld in de finale met mijn 1e? Interland goal?

5 uur geleden zei komodo25:

De coach moet me af en toe in bescherming nemen als ik al geel heb te pakken. Wel een topwedstrijd gespeeld in de finale met mijn 1e? Interland goal?

Zeker. En wat voor een. 

Ondanks het missen van de finale heb ik een fantastisch toernooi gehad, eerste goal en als rechtsback in het team of the tournament. 

Weinig kansen gekregen van de coach tijdens het toernooi. Een danse macabre deze keer. 

Na twee goede duels, waarin ik in de tweede een 8,4 scoorde moest ik weer terug naar de bank. Dat was toch een kleine teleurstelling. :( 

Gepost (edited)

m9iojtpf3om26.thumb.png.309fbd889b865981

Samenvatting seizoen 2020-2021 [deel I]

We zitten in augustus 2021. De competities zijn afgelopen en dus gaan we evalueren. Hoe hebben de boys van Gibbs het gedaan in hun tweede seizoen sinds ze international zijn geworden? Hebben ze zich kunnen ontwikkelen? Hebben ze kunnen bijdragen aan de prestaties van hun clubs? Hebben ze nog persoonlijke titels op hun naam kunnen schrijven? In het eerste deel zullen we de doelmannen nader bekijken.

Patrick Willis

Na één seizoen bij de reserves van Borussia Dortmund, start Patrick als reservedoelman achter de Kroaat Dominik Livakovic (een aankoop van ruim 25 miljoen euro van Dinamo Zagreb). In de eerste ronde van de DFB Bokal mag hij zijn officiële debuut maken en houdt hij de nul. Een prima debuut en die smaakt naar meer. Helaas blijft het daarbij in het seizoen. De rest van het seizoen houdt hij de bank warm. Zijn club wordt op slechts één punt van de kampioen tweede in de Bundesliga. In de finale van DFB Bokal wordt er na verlenging verloren van RB Leipzig. In de Champions League verliest Dortmund in de achtste finale van Juventus. Benieuwd of Patrick komend seizoen wel de concurrentiestrijd kan winnen.

olylljofmie1.png

Wohali Ostenaco

Over Wohali kunnen we kort zijn. Een verloren seizoen. Alweer. Speelt zijn wedstrijden (22 in totaal) bij de reserves van Dortmund. Het lijkt ons verstandig als Wohali komend seizoen een club gaat zoeken om op huurbasis te spelen. 

forln49d23ru.png

Super Cam Newton

Super Cam had vorig seizoen al een geweldig jaar bij Union in België. Met de club promoveerde hij en dus mocht hij dit seizoen acteren op het hoogste niveau in België. De doelman zorgt ervoor dat de gedoodverfde degradatiekandidaat op een keurige zesde plek eindigt. In de kampioensgroep behaald Union op doelsaldo net geen Europees ticket. In de beker wordt er in de kwartfinale verloren van Mouscron. Al met al een geslaagd seizoen voor zowel de club als voor de doelman. En daarom mag hij komend seizoen uitkomen voor de Duitse subtopper Schalke 04. Weer een stapje hogerop. We zijn benieuwd hoe dat uitpakt voor Super Cam. Hij won overigens nog even de volgende ereprijzen: Profvoetballer van het Jaar, Talent van het Jaar, Speler van het Jaar (volgens de supporters) en eindigde op de tweede plek bij de verkiezing voor Beste Doelman van het Jaar. Hulde!

4maa8w12wbrkv.png

NEXT: de verdedigers

@Jeroen. @QuaLyon @FlyD @Kowet @nasje92 @jenskee @Adesanya @StanleyW @ElMarcos @komodo25 @Koenbres @neva @Netzwerk @Reflex @Titan @capelle1212 @van der Water @Fantasy @Christian. @Fabian. @D.J. @Zeus @Richarð. 

Edited by Geppiej

Ongelofelijk dat je Livakovic gaat halen als je Patrick Willis onder contract heb.

Weer een heerlijk seizoen, veel individuele prijzen en een prachtige transfer. Super Cam ontwikkelt zich prima, het niveau van Schalke moet hij direct aankunnen.

Super Cam Newton is goed bezig, maar de overige doelmannen hebben het lastig. Ik gun ze volgend seizoen alle drie een basisplaats.

h7qz5bl869n.thumb.png.309fbd889b86598141

Samenvatting seizoen 2020-2021 [deel II]

We zitten in augustus 2021. De competities zijn afgelopen en dus gaan we evalueren. Hoe hebben de boys van Gibbs het gedaan in hun tweede seizoen sinds ze international zijn geworden? Hebben ze zich kunnen ontwikkelen? Hebben ze kunnen bijdragen aan de prestaties van hun clubs? Hebben ze nog persoonlijke titels op hun naam kunnen schrijven? In het tweede deel zullen we de verdedigers nader bekijken.

Stan Lee

Stan speelde nagenoeg alle wedstrijden in de basis bij promovendus HSV. Zowel Stan als HSV deden dat naar behoren. De club eindigde zelfs op een keurige 9e plek in de Bundesliga. In de DFB Bokal verloor het in de derde ronde al van Eintracht Frankfurt. Met zijn goede spel heeft de verdediger wel wat interesse gewekt van andere clubs. We zijn benieuwd welke keuze Stan gaat maken.

szg97uuhc.png

John Doe

De centrale verdediger promoveerde met Leeds United naar de Premier League. Ook daar had hij een basisplaats en speelde bijna alle wedstrijden met zijn club. Een prima 14e plek betekent dat Leeds ook volgend seizoen actief is in de Premier League. In de Caraboa Cup wordt zijn club in de kwartfinale uitgeschakeld door Wolverhampton Wanderers. En in de FA Cup strandt Leeds al in de derde ronde door toedoen van Everton. Blijft John komend seizoen bij Leeds of gaat hij een stap hogerop maken?

46a1il7n.png

Charles Smith

Onze drugsverslaafde. Onze kartelknuffel. Promoveerde vorig seizoen met zijn Mexicaanse kartelmaatjes naar het hoogste niveau in Mexico. Stond daar in de openingsfase van de competitie op de laatste plek met Dorados. En werd in de beker uitgeschakeld door Pumas in de derde ronde na strafschoppen. En toch speelde Charles een aantal goede wedstrijden, want in januari vertrok hij naar Portugal om aan te sluiten bij Benfica. Althans in het reserve elftal. Want hij speelde daar zijn wedstrijden. Dat was nogal een tegenvaller, maar wellicht wilden de Portugezen de jonge rechtsback rustig laten acclimatiseren in Portugal en speelt hij vanaf komend seizoen wel in de basis bij het eerste. 

76gqmlswf.png

Thomas Brady

Zag de bui al hangen aan het begin van het seizoen. Een heel jaar bij de reserves van Bayern München zag hij niet zitten. En dus vertrok Thomas richting Denemarken om ervaring op te doen bij FC Midtjylland. Speelde daar uiteindelijk af en toe in de basis. Geen indrukwekkende prestatie van jonge verdediger. Werd met de club uiteindelijk derde in de Deense competitie. Werd met de club in de derde ronde van de kwalificatie voor de Champions League uitgeschakeld door Young Boys uit Zwitserland. Uiteindelijk werd wel de groepsfase van de Europa League behaald. Daarin werd slechts één keer gewonnen, mede door een doelpunt van Thomas, van Dinamo Boekarest. Hierdoor strandde de Denen in de groepsfase. 

c6q2lg.png

Israel Adesanya

Israel was een seizoen eerder nog verhuurd aan Sydney FC, maar mocht het afgelopen seizoen zijn waarde bewijzen bij Fulham. Hij groeide uit tot onbetwistbare basisspeler. Deed dat uitstekend, maar eindigde met zijn club wel op een teleurstellende 7e plek en dat betekende opnieuw geen promotie voor Fulham. Toch is wel sluimerende interesse voor de jonge verdediger. Speelt hij volgend seizoen dan bij een andere club?

ukzn16dx7viw4.png

Pepijn Miller

Pepijn speelde in zijn eerste seizoen nagenoeg alleen maar wedstrijden met de reserves van HSV. En dat was uiteraard niet voldoende voor de jonge rechtsback. Daarom liet hij zich verhuren aan het Portugese Braga. Daar groeide hij, na een lastige start, uit tot een basisspeler. Werd met club zelfs 4e in de Portugese competitie. Een prestatie van formaat. De finale van de Portugese League Cup werd zelfs behaald, maar helaas verloren van Porto. Ook in de halve finale van de Portugese beker was Porto de betere. In Europa geraakte Braga zelfs door de groepsfase, maar in de eerste knock-out wedstrijd bleek Marseille een brug te ver. Al met al een prima seizoen voor zowel speler als club. Benieuwd of hij komend seizoen een basisspeler wordt bij HSV.

el9mvzoa1z.png

La'Vere Corbin-Ong

La'Vere ging voor een groot bedrag naar Borussia M'Gladbach. Daar werd hij geen onbetwiste basisspeler (13 duels), maar toch een gewaardeerde kracht. De club zelf behaalde een knappe vijfde plek in de Bundesliga. In de Europa League werd in de eerste ronde van de knock-out fase verloren van het Turkse Galatasaray. In zijn eerste seizoen heeft La'Vere ervaring kunnen opdoen in de Bundesliga. Wellicht kan hij komend seizoen een basisplaats veroveren bij de club.

6t3e4f5yd1bbj.png

Angus Black

Angus zit nog altijd in China. Speelt zijn wedstrijden bij Wuhan en wordt afgelopen seizoen met de club 13e in de competitie. En dat is maar net voldoende om niet te degraderen. Ongelofelijk eigenlijk dat zo'n goede speler bij zo'n slechte club speelt. Gelukkig speelt er op de achtergrond wel iets, dus wellicht is Angus binnenkort weer terug in Europa. We hopen het maar.

NEXT: de middenvelders

@Jeroen. @QuaLyon @FlyD @Kowet @nasje92 @jenskee @Adesanya @StanleyW @ElMarcos @komodo25 @Koenbres @neva @Netzwerk @Reflex @Titan @capelle1212 @van der Water @Fantasy @Christian. @Fabian. @D.J. @Zeus @Richarð. 

vmidox.png

Een verloren seizoen als ik het zo lees. Ik had meer speeltijd verwacht in Denemarken. Zonde.

Ik hoop snel te vertrekken uit Dortmund. Het enige positieve daar is het salaris :-D

Daarvoor heb ik Mexico niet verlaten om bij de reserves te spelen. Maar een varkenskop op het bed van de trainer gooien want een wonderkind hoort gewoon te spelen

Ben benieuwd of ik een stapje hoger kan maken. Premier league zou mooi zijn.  Zal binnenkort wel meer bekend worden aangezien contract in juni afloopt.

Vaste Premier League-speler en in het team van het tornooi met Amerika, zaken gaan goed!

17 minuten geleden zei nasje92:

@Geppiej; mooie updates man! Ik mis alleen Angus Black bij de verdedigers

Sorry heb de post beetje afgeraffeld zie ik haha. Als je de laatste spoiler opent, dan kun je nog een spoiler openen en daar staat jouw update inclusief nog een spoiler voor je screen haha. Zal het vanavond op de laptop even aanpassen. 

29 minuten geleden zei Geppiej:

Sorry heb de post beetje afgeraffeld zie ik haha. Als je de laatste spoiler opent, dan kun je nog een spoiler openen en daar staat jouw update inclusief nog een spoiler voor je screen haha. Zal het vanavond op de laptop even aanpassen. 

Hahah je maakt het wel spannend zo! Geen probleem joh, laat mooi staan:)

Basisspeler bij HSV, middenmoot Bundesliga in het eerste jaar na promotie. Dat zijn de betere teksten. Benieuwd waar ik ga belanden, al zou ik het ook niet verkeerd vinden om nog een jaartje hier te blijven! Tenzij een overstap m'n kansen bij de bondscoach vergroot natuurlijk ;)