Geplaatst 25 juni 20205 jr. Ik heb een skin gedownload met instant result erbij. Nu heb ik deze in de volgende map gezet: Deze PC - Documenten - Sports Interactive - Football manager 2020 - Skins Het XML bestandje heb ik uitgepakt erin staan. Toch ziet FM hem niet. Wat heb ik fout gedaan?
Geplaatst 26 juni 20205 jr. 8 uur geleden zei chrisje1993: Ik heb een skin gedownload met instant result erbij. Nu heb ik deze in de volgende map gezet: Deze PC - Documenten - Sports Interactive - Football manager 2020 - Skins Het XML bestandje heb ik uitgepakt erin staan. Toch ziet FM hem niet. Wat heb ik fout gedaan? Ik heb alleen maar hele mappen en een .fmf file ipv xml bestanden.
Geplaatst 26 juni 20205 jr. Soms staan er meerdere mappen van Sports interactive en FM op je PC. Daar nog even goed naar zoeken. Staan ook een paar prima skins in de Steam store trouwens. Geloof dat die van Renssie (zoiets is het) ook de instant result button heeft. Mocht het je via de andere weg niet lukken kan je dat natuurlijk nog proberen.
Geplaatst 26 juni 20205 jr. Auteur Ik heb het XML bestandje kunnen vervangen voor een fmf bestandje en toen is het uiteindelijk gelukt. Dankjewel.