Geplaatst 25 juni 20205 jr. De maand nadert zijn einde en dus is het alweer tijd om jullie favoriet van de afgelopen weken te verkiezen. En keuze is er alvast genoeg ... Nomineren kan tot aanstaande dinsdag 22u. Het verhaal met de meeste stemmen gaat met de trofee lopen.
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Ik nomineer https://manutd.nl/forum/topic/55611-fm20-de-wereld-zal-ons-vrezen/ van Tim'. Lekker Oranje-gevoel en goed gepresenteerd.
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Ik sluit mij aan bij bovenstaande. @Tim' krijgt ook mijn stem. Helemaal omdat we nu eigenlijk met z'n allen elke dag voor de buis hadden moeten zitten voor het EK.
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Ik ga voor Van Mongolië naar Macau van @Titan. Hij stond al eens eerder in de schijnwerpers, maar dat mag nu geen reden zijn om deze niet te nomineren. Al 38 pagina's ver, al lang bezig, een praktisch onmogelijke challenge en hij gaat vol goede moed gestaag door. Fraaie presentaties en dito prestaties. 25 juni 20205 jr. bewerkt door neva
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Ik stem ook op van Mongolië naar Macau van @Titan. Erg leuke novelle met puike resultaten.
Geplaatst 25 juni 20205 jr. 12 minuten geleden zei Fantasy: Ik sluit mij aan bij bovenstaande. @Tim' krijgt ook mijn stem. Helemaal omdat we nu eigenlijk met z'n allen elke dag voor de buis hadden moeten zitten voor het EK. Ook mijn stem gaat naar @Tim'
Geplaatst 25 juni 20205 jr. 3 uur geleden zei ElPrincipito: Ik stem ook op van Mongolië naar Macau van @Titan. Erg leuke novelle met puike resultaten. Ik ga ook hiervoor. Ik had graag "The Russian Dream" genomineerd, maar helaas.
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Auteur 21 minuten geleden zei RubenS2: Ik ga ook hiervoor. Ik had graag "The Russian Dream" genomineerd, maar helaas. Voor alle duidelijkheid: dit is toegelaten hoor! Het verhaal zal misschien niet meer verder gaan maar heeft de afgelopen tijd een groot publiek kunnen boeien dus in principe is er niets mis om dit verhaal nog een keer in de bloemetjes te zetten. Minder gebruikelijk misschien maar het zou natuurlijk ook niet onverdiend zijn (in mijn ogen).
Geplaatst 25 juni 20205 jr. 8 minuten geleden zei Marius: Voor alle duidelijkheid: dit is toegelaten hoor! Het verhaal zal misschien niet meer verder gaan maar heeft de afgelopen tijd een groot publiek kunnen boeien dus in principe is er niets mis om dit verhaal nog een keer in de bloemetjes te zetten. Minder gebruikelijk misschien maar het zou natuurlijk ook niet onverdiend zijn (in mijn ogen). Dan ga ik eens voor het ongebruikelijke The Russian Dream van @Titan
Geplaatst 25 juni 20205 jr. 5 uur geleden zei ElPrincipito: Ik stem ook op van Mongolië naar Macau van @Titan. Erg leuke novelle met puike resultaten. Aangezien het dus 'mag' switch ik ook naar de Russische droom!
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Lang dacht ik; dat moet de Arendal-novelle van @Cicchio of The Russian Dream van @Titan worden. De laatste heeft me veel aan het lachen gebracht, dus dan ga ik maar voor die. Al hoop ik dat Titan snel met een nieuw verhaal komt dat deze zelfs mag overtreffen!
Geplaatst 25 juni 20205 jr. 1 uur geleden zei StanleyW: Al hoop ik dat Titan snel met een nieuw verhaal komt dat deze zelfs mag overtreffen! Hier hoop ik ook op! Geen druk hoor @Titan
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Ik stem op @Jeroen. met Gençlik Gelecek. Wat hij tot nu toe presteert met de Youth Only Challenge is wonderbaarlijk.
Geplaatst 26 juni 20205 jr. Ik blijf bij mijn stem van vorige maand: [FM20] Van Mongolië naar Macau van @Titan. Een ongelooflijke klus, maar Titan krijgt het voor elkaar om in elk land snel succes te boeken. Daarbij een schitterende presentatie van alle landen, met veel mooie informatie. Echt een van de mooiste verhalen die ik ooit heb gevolgd!
Geplaatst 26 juni 20205 jr. Ik stem voor het Oranje verhaal van @Tim'. Telkens mooie schema's en een verslagje van alle wedstrijden gedurende het toernooi.
Geplaatst 27 juni 20205 jr. Een bijzondere Russische droom zou dat zijn: lekker op weg zijn, tegen een flinke tegenslag aanlopen, maar dankzij de regelementen toch ergens kans op. Beetje als Poetin die de grondwet laat wijzigen Maar terzijde: mijn stem gaan naar @neva met zijn X-FM. Al een flinke tijd bezig met een interessante challenge om te volgen, en waar bovendien plezier uit voortkomt! Sowieso weer een moeilijke keuze deze maand.
Geplaatst 28 juni 20205 jr. Auteur Het blijft toch een moeilijke keuze als je 't mij vraagt. Zo worden sommige verhalen hier niet vermeld maar verdienen ze dat eigenlijk wel: @delichris in zijn traditionele en overzichtelijke stijl met Som els millors d'Espanya en @Isco22 met een soortgelijk concept voor Die Roten Bullen. Ook Tonigol van @John Terry en Gençlik Gelecek van @Jeroen. blijven fantastisch om volgen. Natuurlijk kan je niet om @Titan heen en dan vond ik afgelopen tijd The Russian Dream misschien nog wel een tikkeltje vernieuwender. Maar ook mijn keuze van vorige maand, Ik dwaal af van @mi3sj, blijft een geweldig verhaal om volgen. Mijn stem gaat echter naar een verhaal dat mij tijdens de eerste helft van deze maand steeds enorm wist te boeien en mij vooral telkens deed verlangen naar de volgende update. Ik hoop dan ook vurig dat @Cicchio van zijn writer's block verlost geraakt en nog verder gaat met Arendal Fotball - Kings of the North.
Geplaatst 29 juni 20205 jr. Mijn stem gaat naar @Titan met The Russian Dream. Was geweldig geschreven en echt met heel veel plezier gelezen elke keer.
Geplaatst 1 juli 20205 jr. Auteur Het was een spannende strijd ditmaal tussen @Tim' en @Titan maar het is die laatste die er met de trofee vandoor gaat na een miniem verschil in stemmen. Bovendien al zijn tweede IDS met FM20! Gefeliciteerd!
Geplaatst 1 juli 20205 jr. Uh, bedankt beste stemmers, zou nu bijna een manier moeten gaan verzinnen om er op de een of andere manier een vervolg aan te geven No pressure at all.