Jump to content
Rogier.

Transfernieuws [Binnenland]

Recommended Posts

Op 27-6-2020 om 16:25 zei 007mark:

Over Almere gesproken. Ruud Boymans vertrekt daar en tekent bij Quick Boys.

Logisch, is netto een betere stap.

Gaat trouwens een hardnekkig gerucht dat Vito van Crooy vanuit Zwolle (waarschijnlijk op huurbasis) weer terug naar Venlo gaat. Lijkt me voor alle partijen wel een goede oplossing. Van Crooy is lang niet onomstreden in Zwolle, echt lekker in zijn vel lijkt hij zelf daar ook niet te zitten gezien zijn vorm afgelopen seizoen en VVV zit nog wel om wat aanvallende opties verlegen in de selectie van aankomend seizoen.

Cavlan keert terug naar Emmen. Goede zet en hopen dat hij weer hetzelfde gaat presteren als voor zijn vertrek.

https://nos.nl/artikel/2340785-barreto-na-dertien-jaar-terug-bij-oude-liefde-nec.html

Prachtig! Een van mijn favoriete eredivisiespelers aller tijden. Met FM18 een heerlijke game gehad met NEC en toen ook Barreto kunnen terughalen, eerst als speler en dan als jeugdtrainer. In FM21 nog maar eens met NEC starten. Een middenveld met Dirk Proper en Edgar Barreto moet genoeg zijn voor promotie (in FM toch)

Hij is al wel 36 dus ik zou er ook niet al te veel van verwachten. Maar ik was vroeger ook wel fan ja, kocht hem regelmatig in mijn games.

Gepost (edited)

Verschueren vertrekt naar 'Lommel City'. Met het nieuwe budget van die club verbaast het mij niet.  Wat mij wel verbaast is de clausules die zijn blijkbaar in zijn contract stonden. De vorige TD, Smulders, had de volgende afspraak gemaakt:

Zolang Smulders TD was bij NAC was er een bepaalde transfersom die er voldaan moest worden om de contract van Verschueren af te kopen, maar bij een vertrek van deze Smulders was dat bedrag een stuk lager. 

En wie werkt er nu toevallig bij de belangenbehartigers van Verschueren? Juist, de voormalige TD van NAC :cab:

Edited by FMNOOB

Ja bizar dat zoiets kan. Geeft ook wel weer aan wat voor mismanagement er is bij NAC.

Bij NAC is het vierogen-principe blijkbaar gewoon een technisch directeur die teveel gezopen heeft. 

Noah Fadiga (rechtsback) van Club Brugge naar Heracles Almelo. Speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij FC Volendam en maakte op mij wel een goede indruk. Ook pas 20 jaar, dus lijkt mij een uitstekende aanwinst voor Heracles.

Zo te lezen heeft FC Emmen leuke transfers gedaan.

De Duitse jeugdinternational Behadil Sabani heeft een contract afgedwongen bij FC Emmen. De 20-jarige middenvelder traint al wekenlang mee met de selectie van trainer Dick Lukkien. Dat resulteerde in een contract voor twee seizoenen, met een optie op nog een jaar.

"Tijdens de trainingen heb ik mijn stinkende best gedaan om het vertrouwen te winnen van de club en dat wordt nu beloond", zegt Sabani, die de afgelopen jaren in de jeugd bij Borussia Mönchengladbach speelde. Hij had bij de Duitse club een aflopende verbintenis.

Sekou Sidibe

Naast Sabani speelt ook de Belgische Ivoriaan Sekou Sidibe komend seizoen voor Emmen. Sidibe speelde in de jeugd van Beerschot AC en speelde sinds 2011 voor de jeugdopleiding van PSV. Hij speelde 24 keer voor Jong PSV en scoorde zes keer. Ook is hij 28-voudig jeugdinternational voor België. "FC Emmen heeft de afgelopen seizoenen laten zien goed te kunnen voetballen, daar wil ik graag deel van uitmaken", aldus Sidibe.

Emmen versterkte zich maandag al met de Zweedse middenvelder Simon Tibbling. Eerder kwam de Franse jeugdinternational Lucas Bernadou van Paris Saint-Germain naar De Oude Meerdijk. Linksback Caner Cavlan keerde terug bij FC Emmen, na een jaar bij Austria Wien.

Emmen heeft interesse in Sergio Padt. Zou toch een mooie stunt voor Emmen zijn als hij komt.

Wie is eigenlijk de grote geldschieter in Drenthe? Een club als Emmen kan toch normaal gesproken nooit twee Peruviaans internationals betalen? En dan ook nog de aankopen van Tibbling en dan misschien Padt :sorry:

17 minuten geleden zei FMNOOB:

Emmen heeft interesse in Sergio Padt. Zou toch een mooie stunt voor Emmen zijn als hij komt.

Waarom zou hij van Groningen naar Emmen gaan? Of heb ik iets gemist.

FC Groningen trouwens ook een 21 jarige als hoofdscout aangenomen. Leuk voor hem, hopelijk wordt ie serieus genomen. 

19 minuten geleden zei Chiemel:

FC Groningen trouwens ook een 21 jarige als hoofdscout aangenomen. Leuk voor hem, hopelijk wordt ie serieus genomen. 

Volg die jongen al een tijdje op Twitter. Werd daar in ieder geval niet serieus genomen met z'n SciSkill. Was overigens al in dienst als scout/data-analist.

Dat Dankerlui nu trouwens van Willem ll naar FC Groningen gaat lijkt mij ook om geld gaan, want sportief is dst momenteel geen stap vooruit. Of hij zal heel graag met Robben samen willen spelen. 

2 uur geleden zei Chiemel:

Dat Dankerlui nu trouwens van Willem ll naar FC Groningen gaat lijkt mij ook om geld gaan, want sportief is dst momenteel geen stap vooruit. Of hij zal heel graag met Robben samen willen spelen. 

Speelde ook niet altijd bij Willem 2, dus misschien daarom.

Aan de andere kant zijn Nieuwkoop en Lewis vertrokken, terwijl Zeefuik nog bij Groningen zit. 

Die jongen kijkt gewoon uit naar de tandem Dankerlui - Robben. En geef em eens ongelijk.

19 uur geleden zei Tim':

Wie is eigenlijk de grote geldschieter in Drenthe? Een club als Emmen kan toch normaal gesproken nooit twee Peruviaans internationals betalen? En dan ook nog de aankopen van Tibbling en dan misschien Padt :sorry:

Volgens mij één van de directeuren die een deel betaald vanuit het bedrijf. Zoiets staat mij bij. Tibbling hoef je geen tonnen te betalen he. Die is gewoon binnen de EU. Ik denk dat ze verwachten dat één van de Peruvianen weggaat. Want er is belangstelling van uit Spanje.

Zojuist zei delichris:

Volgens mij één van de directeuren die een deel betaald vanuit het bedrijf. Zoiets staat mij bij. Tibbling hoef je geen tonnen te betalen he. Die is gewoon binnen de EU. Ik denk dat ze verwachten dat één van de Peruvianen weggaat. Want er is belangstelling van uit Spanje.

Geen idee hoor, maar Lubbers is toch wel vrij gefortuneerd? Al staat mij er iets van bij dat hij niet heel happig is op het verdere investeren maar of ik dat juist heb weet ik niet?

Heeft iemand van jullie enig zicht op de nieuwe aanwinst van Jong PSV, Ismael Sabari? Kan deze jongeman er wat van?