Jump to content
joeyscenijme

[Sign-up] De Eredivisie

Recommended Posts

Zojuist zei Fantasy:

Je hebt 20 miljoen tot je beschikking toch ;c Voor minder dan 1,5 laat ik 'm niet gaan.

Prima, mocht je je bedenken hoor ik het graag

Pelle vertrekt naar AZ Alkmaar

Ja, je dacht natuurlijk dat onze Italiaanse vriend Graziano Pelle nu richting de Kaasstad zou gaan, maar niets is minder waar. We hebben het dit keer over Pelle Clement, de draufganger van PEC Zwolle die samen met zijn voormalig ploeggenoot Dani de Wit lekker mag gaan rennen op het middenveld van AZ. De voormalig speler van Reading werd als wisselgeld gebruikt bij de transfer van Jordy Clasie, die voor €3.000.000,- de overstap maakt naar Zwolle.

:D 

@Christian.

Bij VVV valt er ook te onderhandelen over bijna alle spelers, dus als er interesse is dan laat het maar weten. Enkel Kirschbaum, Linthorst, Van Ooijen en Neudecker wil ik zeker behouden.

Gepost (edited)

PSV presenteert:

husDqhz.jpg

Mats Köhlert (Willem II) - ruil

PSV en Willem II hielden de beurzen gesloten in de ruildeal rond Pablo Rosario en Mats Köhlert.

Rosario kon na de komst van Argentijn Lucas Robertone niet langer op een basisplaats rekenen.

PSV hoopt dat Köhlert wel van waarde zal zijn als basisspeler.

Hij heeft op de linkerflank concurrentie van Cody Gakpo en Bruma.

My3T0V0.jpg

Ajdin Hrustic (FC Groningen) - €1,500,000,-

Hrustic zal vooral als vervanger van Gutierrez dienen.

Uit:

Pablo Rosario (Willem II) - ruil

Lars Unnerstall (Fortuna Sittard) - €3,000,000,-

Jordan Teze (FC Utrecht) - Huur/€750,000

Olivier Boscagli (FC Utrecht) - Huur/€750,000

Yorbe Vertessen (FC Utrecht) - Huur

Edited by D.J.

Ik denk dat alle onderhandelingen en ook definitieve transfers gewoon openbaar afgehandeld moeten worden. Zie links en rechts dat mensen elkaar gaan PM'en, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zo geef je andere ook niet de kans om toch nog een beter bod uit te brengen.

22 minuten geleden zei Kowet:

TRANSFER! Ruildeal tussen Willem II en PSV!

Pablo Rosario komt over van PSV naar Willem II! Mats Köhlert bewandelt de omgekeerde weg! 

Manager Kingsley ‘Obikulu’ Obiekwu is enorm trots om Rosario vast te leggen: ‘Het waren prima onderhandelingen met de manager van PSV @D.J.. We zijn er snel uitgekomen. We zijn ontzettend blij met een speler met het kaliber van Rosario!’

E79F20D9-55F7-42C3-8545-0FD3210FFAF4.jpeg

Zou 1 van jullie mij misschien een PM kunnen sturen over deze transfer , Transfers zijn pas rond zodra ik een PM heb gehad en daar een bevestiging over heb gegeven ;)

Zojuist zei joeyscenijme:

Zou 1 van jullie mij misschien een PM kunnen sturen over deze transfer , Transfers zijn pas rond zodra ik een PM heb gehad en daar een bevestiging over heb gegeven ;)

heb ik gedaan! 

2 uur geleden zei Christian.:
Spoiler

PEC-Zwolle.png

Transferlijst

- Reza Ghoochannejhad, spits.

Kan een goal maken. Ook goed voor de merchandise. Verkoop shirtjes met bedrukking en vraag 1 euro per letter. Gratis geld.

- Mike van Duinen, spits. Verkocht!

Goed voor het groepsproces. Lekkere Haagse tongval. Schiet al je strafschoppen binnen, behalve tegenover Jeroen Zoet. Let wel op je vrouwelijk kantoorpersoneel wat Mikey gaat er zo mee aan de haak.

- Vito van Crooy, links/rechtsbuiten. Verkocht!

Is al dik anderhalf jaar uit vorm, maar dat is niet erg. Bekijk het positief, het grootste deel van zijn vormdip heeft hij ongetwijfeld achter de rug. 

- Pelle Clement, linksbuiten. Verkocht!

Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van Pelle, doe een goed bod en hij is van jou. Gaat ook geheel vrijwillig op de foto met enigszins aangeschoten supporters. Ahum, geen commentaar verder. 

- Xavier Mous, doelman. Verkocht!

Prima keeper, vooral voor de Eerste Divisie. Dus mocht je die ambitie hebben, koop hem dan vooral. (cc: ADO, RKC) Nee zonder gekheid, Mous kan best aardig ballen tegenhouden, maar alleen niet tegen topclubs of als het regent. Doe er je voordeel mee.

Gezocht

- 1 of 2 centrale middenvelders

- 1 centrale verdediger

- 1 vleugelspeler, bij voorkeur rechtsbuiten

Mag ik mensen er op attenderen dat Reza Ghoochannejhad nog steeds beschikbaar is? Een van de betere spitsen in FM in de Eredivisie. In Zwolle alleen overbodig wegens de komst van een superster. 

Zojuist zei Christian.:

Mag ik mensen er op attenderen dat Reza Ghoochannejhad nog steeds beschikbaar is? Een van de betere spitsen in FM in de Eredivisie. In Zwolle alleen overbodig wegens de komst van een superster. 

wat vraag je ervoor?

LUKAS MAI IS EEN TRICOLORE!

Lukas Mai komt voor 2,3 miljoen euro over van Bayern München. De verwachting is dat Mai een dragende kracht in de defensie van Willem II zal worden! 

3EE8767C-8F5C-4FBC-8176-AE5C707DA922.jpeg

1 minuut geleden zei van der Water:

ga er nog ff over nadenken

Bij twijfel kun je altijd een voorstel doen, wellicht komen we tot een overeenkomst. 

16 minuten geleden zei Kowet:

LUKAS MAI IS EEN TRICOLORE!

Lukas Mai komt voor 2,3 miljoen euro over van Bayern München. De verwachting is dat Mai een dragende kracht in de defensie van Willem II zal worden! 

3EE8767C-8F5C-4FBC-8176-AE5C707DA922.jpeg

je bent me voor 

3 uur geleden zei Copywriter:

Deal stuur jij een bericht naar @joeyscenijme

@Kelvin gaat deze deal nog door? 

@Fantasy sorry dubbelpost :blush:

10 minuten geleden zei Copywriter:

je bent me voor 

@Kelvin gaat deze deal nog door? 

@Fantasy sorry dubbelpost :blush:

Zeker, ik had hem al ingestuurd.

4 minuten geleden zei chrisje1993:

Deal.

Ik zal hem insturen

Heeft iemand al iets gehoord van dd managers van Ajax en Vitesse?

Zojuist zei Kelvin:

Heeft iemand al iets gehoord van dd managers van Ajax en Vitesse?

Ajax manager popped in en zei dat ie nog niemand wilde verkopen oid. Vitesse weet ik niet.

PEC is uitgewinkeld en wacht enkel nog op eventuele buitenkansjes. Daar staat tegenover dat vooralsnog alleen Reza Ghoochannejhad nog weg mag. Andere spelers gaan alleen voor de hoofdprijs. 

Bij heracles mogen Drost, Dabney Dos Santos en Mohammed Osman nog weg... Daarnaast valt er te praten over een transfer van topscorer Cyriel Dessers. Ook over andere spelers valt er nog te praten.

3 minuten geleden zei van der Water:

Bij heracles mogen Drost, Dabney Dos Santos en Mohammed Osman nog weg... Daarnaast valt er te praten over een transfer van topscorer Cyriel Dessers. Ook over andere spelers valt er nog te praten.

Wat zijn de vraagprijzen?