Jump to content
joeyscenijme

[Sign-up] De Eredivisie

Recommended Posts

Op 26-6-2020 om 16:27 zei toivonen:

Ik dacht meer aan 200.000 voor Lelieveld 

Deal, je mag em pm'en!

Op 27-6-2020 om 18:58 zei Copywriter:

@jenskee ik bied 2,5 miljoen voor Beerens 

@nasje92 doe maar een bod op Nunumete

@joeyscenijme Queensy Menig is transfervrij laten gaan door FC Twente kan ik die in de selectie van Heerenveen opnemen? 

Deal! Stuur hem maar door

8 uur geleden zei Kowet:

@Fantasy Sta je open voor een verhuur van Evjen?

@Swelley Sta jij open voor een verhuur van Kelly evt met optie tot koop?

@Copywriter Is er bij jou iets mogelijk met een overname van Hicham Faik?

@007mark Ik neem Laros Duarte graag van je over voor 400k, akkoord?

Bij Willem II staan Gladon, Nelom, Saglam en Kabangu ook nog te koop (of eventueel te huur) Bij interesse voor andere spelers, valt er natuurlijk altijd iets te proberen!

Die is al naar het buitenland.

Nog beschikbaar bij ado:

Necid 3 miljoen

kramer 3 miljoen

falkenburg 2,5 miljoen

bilal ould-chik 2 miljoen

9 uur geleden zei Christian.:

Het gaat in dit geval meer om het feit dat dit voor oneerlijke concurrentie zorgt, omdat andere managers wellicht ook Menig aan hun selectie hadden willen toevoegen maar niet wisten dat dit gratis kon. Wat mij betreft hoeft dit niet als buitenlands transfer te gelden, maar moet wel de transfermarkt waarde voor hem worden betaald. Neem aan dat @joeyscenijme hier ook nog wel even iets op gaat verzinnen, want dit is in principe gewoon valsspelen. Vind overigens ook dat dit soort zaken gewoon in dit topic besproken moeten worden ipv via de PM. 

Niet dat ik die raddraaier ooit nog in een Zwolle shirt wil zien, dus veel plezier met Menig  :D

Is niet via pm gegaan staat gewoon in het topic de vraag aan Joey ieder ander had ook kunnen reageren!

31 minuten geleden zei nielsinho:

Nog beschikbaar bij ado:

Necid 3 miljoen

kramer 3 miljoen

falkenburg 2,5 miljoen

bilal ould-chik 2 miljoen

Ould-Chick voor 1 jaartje huren voor 350k met optionele definitieve overname van 1,65 miljoen?

1 uur geleden zei van der Water:

wat wil je voor Saglam?

850k?

João Queirós mag ook vertrekken uit Tilburg! Hij mag overgenomen worden voor 1,4 miljoen euro.

13 minuten geleden zei Kowet:

Ould-Chick voor 1 jaartje huren voor 350k met optionele definitieve overname van 1,65 miljoen?

Dat vind ik een prima deal! stuur jij een pm?

4 minuten geleden zei van der Water:

voor 2 mil mag je hem overnemen

Ik bied 1,5 miljoen!

Op 26-6-2020 om 12:06 zei jenskee:

Transferlijst Vitesse:

- Sondre Tronstad

- Julian Lelieveld

- Hilary Gong

- Roy Beerens

Tronstad voor 400k?

11 uur geleden zei Christian.:

Het gaat in dit geval meer om het feit dat dit voor oneerlijke concurrentie zorgt, omdat andere managers wellicht ook Menig aan hun selectie hadden willen toevoegen maar niet wisten dat dit gratis kon. Wat mij betreft hoeft dit niet als buitenlands transfer te gelden, maar moet wel de transfermarkt waarde voor hem worden betaald. Neem aan dat @joeyscenijme hier ook nog wel even iets op gaat verzinnen, want dit is in principe gewoon valsspelen. Vind overigens ook dat dit soort zaken gewoon in dit topic besproken moeten worden ipv via de PM. 

Niet dat ik die raddraaier ooit nog in een Zwolle shirt wil zien, dus veel plezier met Menig  :D

Jullie hebben natuurlijk volkomen gelijk , een fout van mijn kant excuses. Zat zelf niet goed op te letten. De transfer van Menig blijft staan zoals die nu is omdat dit een fout van mij is . Maar vanaf nu kunnen spelers van de overbodiglijst alleen worden gehaald voor hun marktwaarde.

22 minuten geleden zei Kowet:

Tronstad voor 400k?

Deal, geef de transfer maar door!

Willem II haalt 3 nieuwe spelers binnen!

Bilal Ould-Chikh wordt voor 1 seizoen gehuurd van ADO Den Haag. Daarmee lijkt Willem II klaar voor de rechtsbuitenpositie. 'Met Mike Tresor Ndayshimiye en Bilal Ould-Chick hebben wij een dubbele bezetting voor op de rechtsbuiten. We zijn erg blij dat Bilal zich wil laten zien bij Willem II, bij ADO kwam hij niet in de plannen voor. Bij ons zal hij in eerste instantie als back-up van Ndayshimiye fungeren.' aldus Kingsley 'Obikulu' Obiekwu.

Soccrates Images - Bilal Ould Chikh of ADO Den Haag

Ook Orestis Kiormourtzoglou gaat spelen voor de Tilburgse club. Hij komt voor 1,5 miljoen over van Heracles Almelo. 'Orestis stond al een tijdje op onze radar. We zijn blij dat we hem hebben kunnen vastleggen. Ook Kiormourtzoglou zal in eerste instantie als back-up, net als Ould Chikh, gaan spelen.' aldus Obiekwu tijdens de presentatie van de aanwinsten. 

Heracles V Willem Ii Eredivisie Stock Pictures, Royalty-free ...

De laatste aanwinst die wordt gepresenteerd is Sondre Tronstad. Deze Noorse middenvelder komt voor 400k over van Vitesse. Daarmee lijkt Willem II helemaal klaar op de transfermarkt. 'Met de presentatie van deze 3 spelers, zijn wij voor nu klaar op de transfermarkt. Wij zullen alleen nog een speler aantrekken als dit een buitenkansje is voor ons.' aldus Kingsley 'Obikulu' Obiekwu. 'Ook Sondre is gehaald voor de breedte op het middenveld. Hij zal ook in eerste instantie genoegen moeten nemen met een plekje op de reservebank.' 

Winteraankoop Tronstad is al helemaal op zijn plek bij Vitesse ...