Jump to content
joeyscenijme

[Sign-up] De Eredivisie

Recommended Posts

1 uur geleden zei nielsinho:

wat kost sadilek? gapko gaat om huur voor een bedrag van 2 mil?

Ja dat was wel de vraagprijs voor Gakpo. Maar ik twijfel nu of ik het doorzet. Ik heb het geld namelijk niet meer nodig na andere transfers te hebben gedaan.

Sadilek geldt een beetje hetzelfde voor. Ik heb Hendrix verkocht, en het geld niet meer direct nodig.

Om me te doen laten twijfelen moet je minstens zijn FM-waarde bieden (dat is 5,5 mln).

2 uur geleden zei nasje92:

2miljoen + Aitor op Hendrikx 

@chrisje1993

Ik heb Hendrix namelijk al verkocht aan FC Utrecht. :)

2 minuten geleden zei D.J.:

Ja dat was wel de vraagprijs voor Gakpo. Maar ik twijfel nu of ik het doorzet. Ik heb het geld namelijk niet meer nodig na andere transfers te hebben gedaan.

Sadilek geldt een beetje hetzelfde voor. Ik heb Hendrix verkocht, en het geld niet meer direct nodig.

Om me te doen laten twijfelen moet je minstens zijn FM-waarde bieden (dat is 5,5 mln).

@chrisje1993

Ik heb Hendrix namelijk al verkocht aan FC Utrecht. :)

Ah oke. Ik heb mn laatst 2 miljoen inmiddels ook al vergeven

2 uur geleden zei nielsinho:

@Swelley kan ik summerville definitief overnemen?

Summerville staat niet te koop, sorry man!

3 uur geleden zei nasje92:

Doe ik! 

Niks binnen gekregen , let op dat je het in een nieuw bericht stuurt !

Iemand nog een fysiek sterke spits nodig?

Haji Wright (1miljoen) en Jonathan Opoku (1,5 miljoen) zijn beschikbaar bij VVV!

PSV breekt transferrecords

PSV heeft de 19-jarige middenvelder Florentino Luis aangetrokken voor het bedrag van €18,000,000,-.

Daarmee breekt PSV het record van AZ dat vlak ervoor de Duitse legendarische middenvelder Mesut Özil

van Arsenal had overgenomen voor €17,500,000,-.

iYtntIL.jpg

Ook voor uitgaande transfers vestigde PSV een Sign-Up Eredivisie record. 

Jorrit Hendrix ging voor €7,500,000,- plus 10% doorverkooppercentage naar FC Utrecht.

Het vertrek van Hendrix was nodig om plaats te maken voor Luis.

Ook Mauro Junior werd verkocht (aan Heracles, voor €5,800,000,-).

Sam Lammers vertrok naar Almelo op huurbasis als onderdeel van de overeenkomst.

De deals bezorgden PSV genoeg geld om de transfer van Luis af te ronden.

Met de transfer van Luis heeft PSV nu de selectie rond. 

Vermoedelijke opstelling PSV:

R. Gudiño

D. Dumfries - T. Baumgartl N. Viergever

Florentino Luis

L. Robertone --- E. Gutierrez

Bruma ----------------------------------------------------- M. Köhlert

T. Magno --- A. Gouiri

Oranje-international Timothy Fosu-Mensah maakt overstap naar Tilburg

Voor een bedrag van 6,3 miljoen euro stapt Timothy Fosu-Mensah over van Manchester United naar Willem II. De 3-voudig international is erg blij dat hij de kans bij de Tilburgse ploeg krijgt: 'Willem II is een mooie club met veel ambitie. Ik hoop een belangrijke rol te gaan spelen in dit team. Ik kijk ernaar uit om mijn debuut voor deze ploeg te gaan maken.' Kingsley 'Obikulu' Obiekwu is erg blij dat hij Fosu-Mensah vast heeft kunnen leggen: 'Timothy is een erg aanvallend ingestelde rechtsback met veel ervaring op het hoogste niveau in Engeland. Daarnaast heeft hij ook al mogen ruiken aan 'Oranje'. We zijn erg trots om hem te mogen presenteren.' 

Fosu-Mensah vervangt geblesseerde Tete | Nederlands voetbal | AD.nl

Queensie Menig krijgt nieuwe kans bij SC Heerenveen

De  bij FC Twente op een zijspoor geraakte Queensie Menig maakt een transfervrije overstap naar SC Heerenveen.

Manner ziet in Menig de ideale back up als vleugelspeler. 

IMGL8795.thumb.jpg.f259b134256c482be6f668ad0cf56239.jpg

Hoezo transfervrij? Ik neem aan dat jij toch gewoon die 550k voor Menig moet betalen. 

Het lijk mij eerder dat dit inderdaad als een "buitenlandse" transfer geldt omdat ie niet rechtstreeks met mij onderhandeld is. Anderzijds vind ik het op dez manier ook prima. Dan zou het wel fijn zijn (als het mogelijk is) om een lijst met transfervrije spelers te krijgen. Misschien dat we daar allemaal nog bijvoorbeeld max 2 of 3 spelers van mogen kiezen

Gepost (edited)
2 uur geleden zei Kelvin:

Hoezo transfervrij? Ik neem aan dat jij toch gewoon die 550k voor Menig moet betalen. 

Nasje92 heeft  hem transfervrij laten gaan en ik heb hem opgepikt. 

Zijn contract was ontbonden :classic_biggrin:

Edited by Copywriter

Zojuist zei Copywriter:

Jij hebt hem transfervrij laten gaan en ik heb hem opgepikt. 

Je had zijn contract ontbonden :classic_biggrin:

Ik ben RKC. Bovendien ontvangt de manager van FC Twente €550.000, dus hij heeft hem niet transfervrij laten gaan. Volgens mij was het de bedoeling dat die spelers die worden geloosd naar het buitenland of KKD zouden gaan, omdat ze in deze competitie niet interessant waren voor de andere teams. 

9 minuten geleden zei Kelvin:

Ik ben RKC. Bovendien ontvangt de manager van FC Twente €550.000, dus hij heeft hem niet transfervrij laten gaan. Volgens mij was het de bedoeling dat die spelers die worden geloosd naar het buitenland of KKD zouden gaan, omdat ze in deze competitie niet interessant waren voor de andere teams. 

Feit is dat het contract ontbonden is. 

Gevraagd aan de organisator Joey of ik de speler aan mocht trekken.

Hiervoor toestemning gehad en ik kreeg hem transfervrij.

Beslissing van de organisator.

Jullie hebben zelf de keuze gemaakt om spelers te laten vertrekken. Je had hier ook mee kunnen wachten tot einde transfer periode.

Overigens heeft Menig in mijn save behoorlijke stats dus het verbaasde mij dat @nasje92 hem heeft laten gaan.

Gepost (edited)

Mario Balotelli naar Willem II

Mario Balotelli stapt voor 5,5 miljoen euro over van Brescia naar Willem II. Met deze absolute stunttransfer lijkt Willem II klaar op de transfermarkt voor de basiself. 'Met Balotelli halen wij een speler binnen die kan scoren. Na de verkoop van Dankerlui en Nunnely aan ADO is er budget vrijgekomen om deze topper binnen te halen. Mario zal absoluut gaan starten als basisspeler in de spits, Dalmau zal tweede spits worden en Pavlidis zal zich moeten focussen op de linksbuitenpositie. We zoeken alleen nog naar versterking voor de breedte op het middenveld en de rechtsbuitenpositie' aldus Kinsley 'Obikulu' Obiekwu, de zichtbaar trotse manager van de Tilburgse club. 

'Ik ga de wereld laten zien dat ik een topspits ben. Ik wil 15+ goals gaan maken voor Willem II, daarmee wil ik mij laten zien aan de bondscoach van Italië. Ik ben nog steeds een van de betere spitsen ter wereld.' een gewaagde uitspraak van de Italiaanse spits met een concurrent als Zlatan Ibrahimovic spelend in dezelfde competitie.... 

Mario Balotelli ○ Top 10 Goals - YouTube

Edited by Kowet

1 uur geleden zei Copywriter:

Feit is dat het contract ontbonden is. 

Gevraagd aan de organisator Joey of ik de speler aan mocht trekken.

Hiervoor toestemning gehad en ik kreeg hem transfervrij.

Beslissing van de organisator.

Jullie hebben zelf de keuze gemaakt om spelers te laten vertrekken. Je had hier ook mee kunnen wachten tot einde transfer periode.

Overigens heeft Menig in mijn save behoorlijke stats dus het verbaasde mij dat @nasje92 hem heeft laten gaan.

Het gaat in dit geval meer om het feit dat dit voor oneerlijke concurrentie zorgt, omdat andere managers wellicht ook Menig aan hun selectie hadden willen toevoegen maar niet wisten dat dit gratis kon. Wat mij betreft hoeft dit niet als buitenlands transfer te gelden, maar moet wel de transfermarkt waarde voor hem worden betaald. Neem aan dat @joeyscenijme hier ook nog wel even iets op gaat verzinnen, want dit is in principe gewoon valsspelen. Vind overigens ook dat dit soort zaken gewoon in dit topic besproken moeten worden ipv via de PM. 

Niet dat ik die raddraaier ooit nog in een Zwolle shirt wil zien, dus veel plezier met Menig  :D

@Fantasy Sta je open voor een verhuur van Evjen?

@Swelley Sta jij open voor een verhuur van Kelly evt met optie tot koop?

@Copywriter Is er bij jou iets mogelijk met een overname van Hicham Faik?

@007mark Ik neem Laros Duarte graag van je over voor 400k, akkoord?

Bij Willem II staan Gladon, Nelom, Saglam en Kabangu ook nog te koop (of eventueel te huur) Bij interesse voor andere spelers, valt er natuurlijk altijd iets te proberen!

7 uur geleden zei Kowet:

Bij Willem II staan Gladon, Nelom, Saglam en Kabangu ook nog te koop (of eventueel te huur) Bij interesse voor andere spelers, valt er natuurlijk altijd iets te proberen!

Voorlopig niet. Misschien in de winter (y)

8 uur geleden zei Kowet:

wat wil je voor Saglam?

30 minuten geleden zei nielsinho:

Nog beschikbaar bij ado:

Necid

kramer

falkenburg

bilal ould-chik

Wat moeten deze spelers kosten?