Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 73
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @delichris @Fantasy @StanleyW @Marius @OptimistPrima @Tim' @ElMarcos @Kowet  @roeliho Bedankt voor de reacties @delichris Ik heb de eerste transferwindow geblokkeerd om de originele selecties aan

• @delichris @Fantasy @StanleyW @Marius @OptimistPrima @Tim' @ElMarcos @Kowet  @roeliho Bedankt voor de reacties  

• @delichris @Fantasy @StanleyW @Marius @OptimistPrima @Tim' @ElMarcos @Kowet  @roeliho Bedankt voor de reacties  

Geplaatst

Ook voor mij geen bekende namen :) Maar dat maakt het juist interessanter natuurlijk!

Geplaatst

Een goede voorbereiding is het halve werk ...! Hopelijk verloopt de competitiestart even voortvarend. Persoonlijk vind ik het trouwens een meerwaarde dat je de transfers uit zet in de eerste transferwindow.

Geplaatst

Goed bezig! Succes met de competitie, ook daar is een goed begin het halve werk.. ?

bewerkt door Kowet

Geplaatst

Beginnen tegen een favoriet voor promotie is nooit eenvoudig natuurlijk. Dan teken je sowieso vooraf voor een gelijkspel gok ik.

Geplaatst

Prima resultaat als degradatiekandidaat tegen een titelfavoriet. Wel jammer dat je de overhand niet hebt om kunnen zetten naar doelpunten.