Geplaatst 19 juni 20205 jr. Auteur @delichris @Fantasy @StanleyW @Marius @OptimistPrima @Tim' @ElMarcos @Kowet Bedankt voor de reacties!
Geplaatst 20 juni 20205 jr. Leuke presentatie van je selectie. De spelers zeggen me ook niks, maar ik laat me graag verrassen!
Geplaatst 20 juni 20205 jr. Verrassende club keuze, maar zonder meer een leuke uitdaging. Je updates zijn ook echt weer goed verzorgd.
Geplaatst 20 juni 20205 jr. Ook voor mij geen bekende namen Maar dat maakt het juist interessanter natuurlijk!
Geplaatst 20 juni 20205 jr. Auteur @delichris @Fantasy @StanleyW @Marius @OptimistPrima @Tim' @ElMarcos @Kowet @roeliho Bedankt voor de reacties @delichris Ik heb de eerste transferwindow geblokkeerd om de originele selecties aan te houden, alleen vrije transfer is een optie
Geplaatst 20 juni 20205 jr. Een goede voorbereiding is het halve werk ...! Hopelijk verloopt de competitiestart even voortvarend. Persoonlijk vind ik het trouwens een meerwaarde dat je de transfers uit zet in de eerste transferwindow.
Geplaatst 21 juni 20205 jr. Goed bezig! Succes met de competitie, ook daar is een goed begin het halve werk.. ? 21 juni 20205 jr. bewerkt door Kowet
Geplaatst 25 juni 20205 jr. Auteur @delichris @Fantasy @StanleyW @Marius @OptimistPrima @Tim' @ElMarcos @Kowet @roeliho Bedankt voor de reacties
Geplaatst 26 juni 20205 jr. Beginnen tegen een favoriet voor promotie is nooit eenvoudig natuurlijk. Dan teken je sowieso vooraf voor een gelijkspel gok ik.
Geplaatst 26 juni 20205 jr. Prima resultaat als degradatiekandidaat tegen een titelfavoriet. Wel jammer dat je de overhand niet hebt om kunnen zetten naar doelpunten.