Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoofdstuk 1 - Iets nieuws

Op Football Manager kan je ontzettend veel macht binnen de club opeisen. Echter komt het in de voetbalwereld steeds vaker voor dat de manager zich alleen mag bezighouden met de prestaties op het veld. Bestuursleden doen de transfers, bepalen wie er een contract krijgen en bewaren de cultuur van de club. Monchi, Marc Overmars en sinds kort Raul Sanllehi zijn voorbeelden van bestuurders die de baas zijn bij hun club. Zeker Monchi heeft zijn club Sevilla helemaal van onderaan opgebouwd tot waar de Spanjaarden nu staan.

Ook ik wil ondervinden hoe het is om als manager eigenlijk niks te zeggen te hebben binnen de club. Ik ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mezelf als manager heb opgewerkt tot de wereldtop. De save gaat beginnen in de Keuken Kampioen Divisie en met behulp van alle bestuursleden waar ik mee ga werken wil ik eindigen met de Champions League in mijn handen.

Deze novelle zal er een beetje hetzelfde gaan uitzien zoals jullie van me gewend zijn van Die Roten Bullen en eerdere novelles. Het verhaal met Leipzig zal nog even doorgaan dus hier zal het tempo van de updates wat lager liggen. Ik hoop jullie weer te kunnen amuseren!

Tips zijn altijd welkom!

bewerkt door Isco22

• Antwoorden 456
  • Weergaven 8,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Verantwoordelijkheden   Tips zijn altijd welkom!  

• @ElPrincipito Bedankt voor de banner!   Hoofdstuk 2 - Jasper van Leeuwen Piet Kemper heette mij welkom bij FC Volendam en liet mij direct kennismaken met Jasper van Leeuwen. Hij is Dire

• Hoofdstuk 3 - Kan ik nog terug?  Na onze eerste oefenwedstrijd een paar dagen geleden zat ik geschrokken in de auto. Het leek mijn assistent, Sipke Hulshoff, leuk om de oefencampagne te beginnen

Geplaatst

Leuk concept! Benieuwd naar de clubkeuze ook wel. Alvast veel succes!

Geplaatst

Nice! Vaak zijn de TD's m'n grootste ergernis in de game, dus benieuwd hoe je het gaat ervaren. Succes :) 

Geplaatst
4 minuten geleden zei T10:

Dit lijkt wel heel erg op de novelle van @GAE EAGLES. Of is de insteek anders?

En dat mag niet? Of wat bedoel je er mee? Volgens mij lijken alle novelles op elkaar; je wil succes behalen. De uitvoering is toch telkens anders. Zo zijn TD's uniek in welke spelers ze halen, net als de mijne. 

Benieuwd welke KKD club jouw begin gaat zijn in je reis! Succes!

Geplaatst
1 uur geleden zei mi3sj:

En dat mag niet? Of wat bedoel je er mee? Volgens mij lijken alle novelles op elkaar; je wil succes behalen. De uitvoering is toch telkens anders. Zo zijn TD's uniek in welke spelers ze halen, net als de mijne. 

Benieuwd welke KKD club jouw begin gaat zijn in je reis! Succes!

Zo was mijn reactie niet bedoelt. 

Geplaatst

Succes met deze leuke klus. Ik heb het met Sparta op deze manier gedaan en grote succes en behaald. Echter ben ik na het eerste kampioenschap weer mijn eigen plan gaan trekken. Dit was na 8 seizoenen ongeveer denk ik. 

Ik kon me niet langer inhouden en hebben toen alle touwtjes weer in handen genomen. Maar ik heb het wel als prettig ervaren om alles uit te besteden. Even een andere manier van werken. Normaal bepaal ik altijd alles van A tot Z. 

Succes 

Geplaatst
2 uur geleden zei GAE EAGLES:

Succes met deze leuke klus. Ik heb het met Sparta op deze manier gedaan en grote succes en behaald. Echter ben ik na het eerste kampioenschap weer mijn eigen plan gaan trekken. Dit was na 8 seizoenen ongeveer denk ik. 

Ik kon me niet langer inhouden en hebben toen alle touwtjes weer in handen genomen. Maar ik heb het wel als prettig ervaren om alles uit te besteden. Even een andere manier van werken. Normaal bepaal ik altijd alles van A tot Z. 

Succes 

Ik werk voor het grootste gedeelte zo. Maar een leuk idee om dit een keer zo te doen. 

@Isco22 ik ga je volgen succes. 

Geplaatst

Ik durf het nooit aan als ik zie wat zo'n TD doet nadat ik bij een club wegga. Wel een leuke uitdaging! 

Geplaatst

Tof concept inderdaad, eer wat anders ook dan hoe het normaliter gebeurd. Succes, ik ga je weer volgen! Banner komt er zo snel mogelijk aan ;)

Geplaatst
  • Auteur

563950180_Schermafbeelding2020-06-09om16_35_44.thumb.png.0f807dd6a611e8acc4ba120d915f545c.png

Verantwoordelijkheden

Spoiler

272864359_Schermafbeelding2020-06-13om11_50_54.thumb.png.77eaa006eb94ea0f80134ec2a928fece.png

Tips zijn altijd welkom!

Spoiler

@Marius Dankjewel!

@spaansetukker FC Volendam it is!
@Titan De Graafschap is een mooie club maar er stond nog een standbeeld van jou voor de deur. Ik ben toen maar even doorgereden. 

@StanleyW Ik herken het. Ik ben zelf ook erg benieuwd, dankjewel!

@Mathijs92 Leuk, dankjewel!

@T10 De insteek is ongeveer hetzelfde denk ik, GAE Eagles deed het alleen met Sparta en ik wil mezelf niet persé aan een club binden.
@RubenS2 Dankjewel!

@mi3sj Dankjewel! Het is Volendam geworden. 

@ElMarcos Bedankt! 

@GAE EAGLES Poeh 8 seizoenen volgehouden. Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken om het ten eerste zolang vol te houden en ten tweede om zo succesvol te worden. 

@Tim' Het is te hopen inderdaad. 

@Copywriter Dankjewel!

@Krabby Goed dat je er weer bent! Dankjewel.

@delichris Dankjewel!

@Nummerke10 Ik heb er ook lang over getwijfeld en heb nu eindelijk de stouten schoenen aangetrokken.

@komodo25 Dankjewel! 

@ElPrincipito Dankjewel! Doe rustig aan met de banner, geniet nog even van je vakantie. 

@Iedereen Bedankt voor alle positieve reacties! Doet me goed.