Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iedereen kent wel de 'Geef de jeugd een kans' challenge. Daarin koop je geen spelers en mag je alleen je eigen jeugdspelers die doorbreken gebruiken. Dit is op zich niet zo heel lastig, met name op een hoog niveau heb je vaak al een goed team en komen er best wel bruikbare spelers door. Maar wat nou als je jezelf een restrictie oplegt?

Vier regels:

- Elke speler die op 1 juli 24 jaar of ouder is, moet weg. Aanbieden, verkopen, geld is niet zo belangrijk, want ik koop toch niks.

- Géén aankoop, alleen spelers uit de eigen jeugd gebruiken

- Doelstellingen halen

- Niet ontslagen worden

edit: Ohja, ik ben de save begonnen in Zweden, dus het seizoen is 30 duels onderweg in Engeland. Ik sta 5e en mag dus geen spelers van 24 of ouder gebruiken. In de kwartfinale van de CL tref ik Liverpool en ik mag tegen Newcastle in de halve finale van de FA Cup.

Ik heb het volgende gedaan:

- Alle spelers uit screenshot 1 hieronder, zijn aangeboden zoals in screenshot 2 is aangegeven.

- Ik accepteer álle boden, zolang het bestuur dat toestaat.

- Alle spelers die géén bod krijgen, maar wel interesse gewekt hebben, verdeel ik eerlijk tussen de geïnteresseerde clubs. Spelers die in Engeland blijven, mogen voor de helft weg + 25% bij doorverkoop. Voorbeeld: Speler A is gewild door Juve, Barca en PSG en speler B kan naar Barca, Madrid en Porto, dan gaan ze niet beide naar Barcelona. Ik zet ze dan met de in-game editor naar een andere club.

- Spelers die helemaal geen interesse wekken, dump ik in China.

- Uit de U23 heb ik ook alle spelers van 23 in de verkoop gezet.

- Alle resterende spelers zitten nu in de hoofdselectie en daarmee moet ik het voorlopig doen.

2.thumb.png.e449f0a21388e3344ceeae70a7c340c4.png

1.png.da4fefb825b537ce4c46bc3f2b0f44a4.png

Selectie voor het resterende seizoen:

3.thumb.png.a5770c7cf77ea207b440a5d40da196ac.png

Programma 2019/20:

4.thumb.png.40576e5e7c0a6af0100abfabe0271953.png

1e wedstrijd werd al gewonnen, vrij eenvoudig zelfs.

Vragen? Onduidelijkheden? Screenshots? Laat het maar weten.

Geplaatst

Succes! Denk je dat je de Kerst haalt?

Ik ben wel benieuwd naar de doelstellingen. Ik neem aan dat ze torenhoog zijn.

Geplaatst
  • Auteur
41 minuten geleden zei D.J.:

Ik ben wel benieuwd naar de doelstellingen. Ik neem aan dat ze torenhoog zijn.

Ik moet komend seizoen de CL halen en ook de EL winnen. Ben 5e geworden en verloor van Newcastle in de FA Cup.

Goed, ik zit er aan te denken om de regels iets te buigen. Want ik ga inderdaad de kerst niet halen ben ik bang. Kijk even naar de bedragen hieronder en laat mij maar weten wat ik moet doen:

- Spelers jonger dan 23 halen, of niet.

Bijvoorbeeld Haland, Havertz, etc. Dan hou ik toch een jong team, maar wel in staat om nu te winnen. Met de huidige selectie gaat dat nog niet en ga ik eht niet lang volhouden qua prestaties.

5.png.e195b066a46c4f00fb7dcb51f262a381.png

Deze spelers zijn met de editor verhuisd.

6.png.b78583db661b982cca0018485650e3ea.png

Deze spelers zijn via reguliere transfers verkocht (Real bedankt)

7.thumb.png.95207c11e2ab2c48aff4b39a64f96d10.png

bewerkt door Satyr

Geplaatst

Moet je helemaal zelf weten lol :classic_laugh:

Ik zou er zelf denk ik nooit aan beginnen zo'n moeilijke challenge met extra beperkingen :classic_wink:

Ook met aankopen wordt het nog moeilijk zat denk ik :)

Je kunt het ook oprekken naar 25 ofzo. Dan heb je o.a. Sané en Rodri nog ff'tjes.

Geplaatst
  • Auteur

Nou, op 1 juli vertrokken een tiental spelers en ook de manager vloog er uit, hahahahaha. Dat was dus geen succes.

Helaas, ik had er een mooi verhaal van willen maken.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.