Jump to content

[IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2028-2029   Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen te

Seizoen 2028-2029   Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te ma

Seizoen 2028-2029   De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2032 - 2033

De laatste update van de deze novelle is nu een feit. 14 Jaar ben ik manager geweest van Brora Rangers. Vanuit de krochten van het Schotse voetbal naar de absolute wereldtop heb ik Brora naar succes geleid. Het was een heel mooi avontuur. En dat avontuur kon ik mede dankzij jullie doen. Meer dan 1700 reacties en meer dan 17900 weergaves. Dit wordt update 189 en ik zit nu op pagina 68. Ik wil iedereen bedanken voor het reageren, liken en het lezen van deze mooie novelle. En dan nu echt de laatste update.

Ranglijst competities en clubs

ranglijstcompetities.png

ranglijstclubs.png

Terugblik

terugblik.png

Commercieel overzicht

commercieeloverzicht.png

Statistieken

statistieken1.png

statistieken2.png

Individuele prijzen

ereprijzen.png

prijzencl.png

teamvanhetjaar.png

talentvanhetjaar1.png

topscorer.png

Financiën

financien.png

Feiten en andere dingen

En dan nu wat overzichten van de club en over mijzelf tijdens mijn verblijf bij Brora. 

grootteclub.png

stijgingvandeclub.png

achtergrondclub.png

overzichtmijntijdbijbrora.png

mijnprijzen1.png

mijnprijzen2.png

ontslag.png

leegloopnaontslag.png

Antwoorden op posts van users

@ElMarcos Brora is nu echt wereldtop geworden. Het was een hele mooie reis.

@Titan Dit was een zwaar toernooi vooral omdat niet iedereen fit was. In de halve finale kon ik mooi het tweede team erin zetten zodat de beste spelers de finale konden spelen.

@Marius Het was een heel mooi seizoen en de kers op de taart is nu ook echt gewonnen.

@Fantasy Het was een geweldig seizoen die wij goed konden afsluiten.

@Michaelinho* Het was wel de laatste prijs die wij gewonnen hebben.

@ElPrincipito Het was een mooie reis met vele mooie prijzen.

@mattihamstra We zijn nu echt wereldtop geworden en ik kan rustig beginnen aan FM21.

@FMNOOB Mijn volgende doel is spelen met FM21, want ik zit met smart op het spel te wachten. Ik speel namelijk nooit de Beta versie.

@JordiW. Het is wel de laatste prijs die ik gewonnen heb.

@komodo25 Het is nu echt afgelopen en ik kan nu met een goed gevoel stoppen.

@RubenS2 We zijn nu echt wereldtop. En nu op naar FM21.

@Nummerke10 

@FM_Lesly @KayDeManaager @Michaelinho* 

@Badmuts @Neel2210 

@Riquelme @boydjoman

@Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio  @StanleyW @Mordurette @ElMarcos @TeamWesil @glennix  @FlyD @jellewilgenhof  @John Terry @Riquelme  @Isco22

En nog altijd snapt de Schotse pers het niet welke spelers echt in het Team van het Jaar thuishoren. Aardig dat ze Celtic weer een troostprijs geven, dat maakt het extra pijnlijk met de dominante positie waar je Brora heb gebracht. Het was een mooie novelle om te volgen!