Jump to content

[IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2028-2029   Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen te

Seizoen 2028-2029   Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te ma

Seizoen 2028-2029   De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2019-2020

Vorige maand hadden wij een stunt gedaan door gelijk te spelen tegen Stenhousemuir in de Scottish Cup. En nu mogen wij een replay spelen. Helaas wel in hun stadion en dat wordt voor ons toch een mindere wedstrijd omdat wij onze supporters niet achter ons hebben staan. Maar wie weet kunnen wij nu wel echt stunten tegen ze. Ook mogen wij uiteraard spelen in de Highland League. Hierin zijn de volgende tegenstanders aan de beurt. Strathspey Thistle, Huntly en Lossiemouth. Ik blijf het allemaal mooie namen vinden die wij tegen komen. 

Brora Rangers - Strathspey Thistle Highland League

brorastrathspey.png

Stenhousemuir - Brora Rangers Scottish Cup

stenhousemuirbrorareplay.png

December

december.png

Stand Highland League

stand.png

Loting Scottish Cup

lotingscottishcup.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Fantasy Sportief gaat het erg goed en de financiën gaan langzaamaan iets beter, maar dat komt ook door de Cup. Stiekem hoop ik op iets meer geld straks, maar je weet het nooit.

@Mordurette Daar heb ik het echt voor elkaar op dit moment.

@ElMarcos Sportief doen wij het goed, maar financieel moeten wij nog aardig aan de bak.

@RubenS2 Doelstelling is ook kampioen worden zodat wij een divisie hoger gaan spelen.

@Marius We waren heel dichtbij een stunt. Nu die replay zien door te komen.

@ElPrincipito Dat hoop ik ook zodat wij er nog beter voor komen te staan.

@Isco22 We moeten promoveren zodat wij op een beter niveau gaan acteren.

@Titan In de beker doen wij het verrassend goed, maar doelstelling was ook vierde ronde en we zijn dichtbij om dat te realiseren. Een moederclub is gewoon moeilijk te vinden, maar ik geef niet op.

@FMNOOB Een moederclub vinden is een zware opgave, maar opgeven doe ik niet. In de competitie gaan we erg lekker op dit moment.

@Thomassje123 @komodo25 @Tim' @Nummerke10 @OptimistPrima 

@Mordurette @StanleyW @DGremlin @boydjoman @Swelley 

@Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker  @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis 

Een heel fijne overwinning in de beker zeg, knap gedaan! Met Motherwell heb je nu wel heel zwaar geloot. Worden de inkomsten uit de kaartverkoop eigenlijk verdeeld over beide teams, of blijft alles bij de thuisclub liggen? in het geval van delen is het een leuke loting voor de clubkas.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2019-2020

De maand januari gaat een roerige maand worden bij Brora Rangers. Ik mag het team weer versterken en het is een komen en gaan van spelers die een stage krijgen. Sommigen zouden echt toppers zijn bij ons, maar vanwege de financiën kan ik ze niet aantrekken. En dan vertrekken ook nog eens mijn twee topspitsen. We krijgen er wel geld voor, maar ik ga nu doelpunten missen en juist vlak voor de wedstrijd tegen Motherwell ben ik ze kwijt. Leuk voor hun carrière, maar ik moet aan de club denken. Ik ga zelf ook een nieuwe lading spelers halen, maar behandel ze niet hier. De screens staan zometeen bij de inkomende transfers. We spelen dus in de Scottish Cup tegen Motherwell. Het enige wat fijn hier aan is dat wij een deel van de recette krijgen en dat is toch zo'n 45000 duizend euro. En in de Highland League spelen wij tegen Fort William, Wick Academy en Rothes. Daarna spelen wij nog drie oefenwedstrijden om het ritme te houden en wat centjes binnen te halen. 

Transfers uit

transfersuit.png

Transfers in

transfersin.png

Spoiler

white1.png

mcdowall2.png

hopkins3.png

martins4.png

mcgovern5.png

duffy6.png

deakin7.png

miller8.png

Motherwell - Brora Rangers Scottish Cup

motherwellbrorarangers.png

Januari

januari.png

Stand Highland League

stand.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan Het was een stunt van ons om Stenhousemuir uit te schakelen. We krijgen een deel van de recette tegen Motherwell. We kregen zo'n 45 duizend volgens mij.

@Thomassje123 Het was een mooie loting, maar dan had ik liever Rangers of Celtic gehad. Puur vanwege het geld.

@FMNOOB De doelstelling van de beker is gehaald en dat is fijn. Nu de titel zien veilig te stellen.

@Isco22 De resultaten zijn aardig en met Motherwell een pittige club gekregen. Wie weet is er een stunt in de maak.

@ElMarcos Sportief doen we het erg goed en die financiën komen vanzelf goed al zal dat een jaar duren of langer.

@Marius Dat we konden stunten vond ik wel erg gaaf. Maar nu we uit moeten naar Motherwell kunnen wij meer geld krijgen van de recettes.

@RubenS2 Ik vond het vrij verrassend dat wij door gingen.

@ElPrincipito Het kampioenschap lijkt inderdaad haalbaar.

@boydjoman Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig hoe wij tegen Motherwell gaan spelen. 

@komodo25 Het zal wel vaker wisselvallig gaan worden, want ik probeer iedereen te laten spelen om dit moment.

@DGremlin De grootste uitdaging op dit moment. Wie weet stunten wij weer.

@Fantasy 

@Swelley 

@Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker  @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis  @Tim' @Nummerke10 @OptimistPrima @StanleyW

• Marius changed the title to [IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic