ElPrincipito 866 Gepost June 12, 2020 Share Gepost June 12, 2020 Sportief blijft het goed gaan, hopelijk volgt de rest snel! De resultaten verdienen in ieder geval wat financiële positieve resultaten! Quote Link to post Share on other sites
Isco22 310 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Goed hersteld van wat puntverlies begin deze periode. Netjes bovenaan nog steeds! Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,684 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Een knap resultaat in de beker en verder loopt het ook prima in de competitie. Ik merk ook dat het lastig is een moederclub te vinden, lastiger dan in andere FM-edities lijkt het wel. Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 342 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Jammer, dat je geen moederclub kan vinden op dit moment. In de competitie blijf je goed presteren! Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,107 Gepost June 13, 2020 Author Share Gepost June 13, 2020 Seizoen 2019-2020 Vorige maand hadden wij een stunt gedaan door gelijk te spelen tegen Stenhousemuir in de Scottish Cup. En nu mogen wij een replay spelen. Helaas wel in hun stadion en dat wordt voor ons toch een mindere wedstrijd omdat wij onze supporters niet achter ons hebben staan. Maar wie weet kunnen wij nu wel echt stunten tegen ze. Ook mogen wij uiteraard spelen in de Highland League. Hierin zijn de volgende tegenstanders aan de beurt. Strathspey Thistle, Huntly en Lossiemouth. Ik blijf het allemaal mooie namen vinden die wij tegen komen. Brora Rangers - Strathspey Thistle Highland League Stenhousemuir - Brora Rangers Scottish Cup December Stand Highland League Loting Scottish Cup Financiën Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Fantasy Sportief gaat het erg goed en de financiën gaan langzaamaan iets beter, maar dat komt ook door de Cup. Stiekem hoop ik op iets meer geld straks, maar je weet het nooit. @Mordurette Daar heb ik het echt voor elkaar op dit moment. @ElMarcos Sportief doen wij het goed, maar financieel moeten wij nog aardig aan de bak. @RubenS2 Doelstelling is ook kampioen worden zodat wij een divisie hoger gaan spelen. @Marius We waren heel dichtbij een stunt. Nu die replay zien door te komen. @ElPrincipito Dat hoop ik ook zodat wij er nog beter voor komen te staan. @Isco22 We moeten promoveren zodat wij op een beter niveau gaan acteren. @Titan In de beker doen wij het verrassend goed, maar doelstelling was ook vierde ronde en we zijn dichtbij om dat te realiseren. Een moederclub is gewoon moeilijk te vinden, maar ik geef niet op. @FMNOOB Een moederclub vinden is een zware opgave, maar opgeven doe ik niet. In de competitie gaan we erg lekker op dit moment. @Thomassje123 @komodo25 @Tim' @Nummerke10 @OptimistPrima @Mordurette @StanleyW @DGremlin @boydjoman @Swelley @Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,684 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Een heel fijne overwinning in de beker zeg, knap gedaan! Met Motherwell heb je nu wel heel zwaar geloot. Worden de inkomsten uit de kaartverkoop eigenlijk verdeeld over beide teams, of blijft alles bij de thuisclub liggen? in het geval van delen is het een leuke loting voor de clubkas. Quote Link to post Share on other sites
Thomassje123 239 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Mooi affiche geloot in de beker De trein dendert weer lekker door Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 342 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Nette resultaat in de beker. zware loting, maar als de inkomsten fors zijn voor deze wedstrijd is dat mooi meegenomen. Quote Link to post Share on other sites
Isco22 310 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Lekkere resultaten! Wel een pittige loting met Motherwell. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 188 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Sportief is het eigenlijk uitsluitend rozengeur en maneschijn! Hopelijk krijg je de financiën ook nog ergens onder controle. Quote Link to post Share on other sites
Marius 596 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Heel erg mooi om door te gaan in de Schotse beker! Met Motherwell nu een heel leuke affiche. Enkel jammer dat je niet kan genieten van een thuisvoordeel. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 425 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Foutloos en door op penals, mooi! Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 866 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Je resultaten zijn erg goed, kampioenschap lijkt haalbaar! Quote Link to post Share on other sites
boydjoman 29 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Op sportief vlak blijf je prima presteren! Nu jezelf meten met Motherwell. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,231 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Vorige maand een wisselende maand. Afgelopen maand een stuk beter en mooie stunt in de beker Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 91 Gepost June 13, 2020 Share Gepost June 13, 2020 Foutloze maand! Met Motherwel krijg je wel een gigantische uitdaging nu. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,107 Gepost June 14, 2020 Author Share Gepost June 14, 2020 Seizoen 2019-2020 De maand januari gaat een roerige maand worden bij Brora Rangers. Ik mag het team weer versterken en het is een komen en gaan van spelers die een stage krijgen. Sommigen zouden echt toppers zijn bij ons, maar vanwege de financiën kan ik ze niet aantrekken. En dan vertrekken ook nog eens mijn twee topspitsen. We krijgen er wel geld voor, maar ik ga nu doelpunten missen en juist vlak voor de wedstrijd tegen Motherwell ben ik ze kwijt. Leuk voor hun carrière, maar ik moet aan de club denken. Ik ga zelf ook een nieuwe lading spelers halen, maar behandel ze niet hier. De screens staan zometeen bij de inkomende transfers. We spelen dus in de Scottish Cup tegen Motherwell. Het enige wat fijn hier aan is dat wij een deel van de recette krijgen en dat is toch zo'n 45000 duizend euro. En in de Highland League spelen wij tegen Fort William, Wick Academy en Rothes. Daarna spelen wij nog drie oefenwedstrijden om het ritme te houden en wat centjes binnen te halen. Transfers uit Transfers in Spoiler Motherwell - Brora Rangers Scottish Cup Januari Stand Highland League Financiën Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Titan Het was een stunt van ons om Stenhousemuir uit te schakelen. We krijgen een deel van de recette tegen Motherwell. We kregen zo'n 45 duizend volgens mij. @Thomassje123 Het was een mooie loting, maar dan had ik liever Rangers of Celtic gehad. Puur vanwege het geld. @FMNOOB De doelstelling van de beker is gehaald en dat is fijn. Nu de titel zien veilig te stellen. @Isco22 De resultaten zijn aardig en met Motherwell een pittige club gekregen. Wie weet is er een stunt in de maak. @ElMarcos Sportief doen we het erg goed en die financiën komen vanzelf goed al zal dat een jaar duren of langer. @Marius Dat we konden stunten vond ik wel erg gaaf. Maar nu we uit moeten naar Motherwell kunnen wij meer geld krijgen van de recettes. @RubenS2 Ik vond het vrij verrassend dat wij door gingen. @ElPrincipito Het kampioenschap lijkt inderdaad haalbaar. @boydjoman Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig hoe wij tegen Motherwell gaan spelen. @komodo25 Het zal wel vaker wisselvallig gaan worden, want ik probeer iedereen te laten spelen om dit moment. @DGremlin De grootste uitdaging op dit moment. Wie weet stunten wij weer. @Fantasy @Swelley @Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis @Tim' @Nummerke10 @OptimistPrima @StanleyW Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,684 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Dat is toch een mooi bedrag om erbij te krijgen en daarnaast heb je je aardig geweerd tegen Motherwell! De nieuwe spelers lijken me aardige aanwinsten te zijn. Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 342 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Je hebt best een zeer kritisch bestuur als het gaat om de wedstrijden. Quote Link to post Share on other sites
Marius 596 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Mooi verdiend aan dat duel met Motherwell, en bovendien ook jezelf goed geweerd. Quote Link to post Share on other sites
Isco22 310 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Geen modderfiguur geslagen tegen Motherwell en er nog een goed centje aan overgehouden ook. Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 155 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Toch een lekker bedrag dat zomaar even binnenkomt. Het verlies was natuurlijk te verwachten maar je hebt je goed geweerd Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,231 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Kranig geweerd. Aan de resultaten is het wel te zien dat er veel mutaties zijn geweest Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 425 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Mooi verdiend aan de transfers. Quote Link to post Share on other sites
Tim' 500 Gepost June 14, 2020 Share Gepost June 14, 2020 Prima uitslag tegen Motherwell hoor. En volgens mij heb je ook een goede transferperiode gehad. Hoe doet onze Nederlandse vriend het? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts