Jump to content

[IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2028-2029   Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen te

Seizoen 2028-2029   Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te ma

Seizoen 2028-2029   De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend

Het is me inmiddels wel duidelijk dat een bestuur en jij niet de beste combinatie vormen, haha. Maar zelfs een blinde ziet dat je prima bezig bent, dus jou gooien ze er niet zomaar uit.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2019-2020

Het geld groeit deze club niet op de rug. Dus ik zal moeten roeien met de riemen die ik heb. Er is a interesse in mijn twee spitsen en als er een bod komt dan zal ik ze helaas moeten laten gaan. Ook ga ik meer oefenwedstrijden inplannen om zo wat geld te genereren. En volgend seizoen ga ik zeker grote clubs benaderen of ze tegen ons willen spelen zodat wij nog meer geld gaan krijgen. Maar eerst deze maand zien te overleven. Ik heb twee oefenwedstrijden kunnen regelen tegen Walsall en Queen's Park. Hier kregen wij geld voor en dat heb ik meteen geaccepteerd. In de Scottish Cup spelen wij tegen East Stirlingshire. En in de Highland League spelen wij tegen Fraserburgh, Clachnacuddin, Keith en Inverurie. 

East Stirlingshire - Brora Rangers Scottish Cup

eastbrora.png

Oktober

oktober.png

Stand Highland League

stand.png

Loting Scottisch Cup

lotingscottishcup.png

Financiën

Vergeten een screen te maken.

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan Ik begrijp er ook helemaal niets van. We doen het goed en nog zeiken ze. 

@Mordurette Ik ben erg tevreden met de resultaten, maar met het bestuur ben ik minder tevreden.

@RubenS2 Qua resultaten gaat het goed.

@StanleyW Een heel bijzonder verhaal. Ik had al gekeken of ik zo meerdere Nederlandse jongens kon halen, maar helaas.

@ElPrincipito Ik heb nog geen idee hoe ik het financieel moet oplossen. Ik had al om een moederclub gevraagd, maar ze konden niets vinden.

@DGremlin Met de resultaten gaat het wel goed.

@ElMarcos Sportief ben ik ook tevreden. Ik zal kijken hoe ik het financieel ga oplossen.

@Marius Dit bestuur is te dom om te poepen. Ze snappen er niets van.

@komodo25 Met de resultaten lijkt het ook wel goed te komen.

@boydjoman Dat vond ik ook al. Zeker sportief doen we het goed.

@Isco22 Ik snap ze ook niet bij het bestuur.

@Tim' Ik kan best goed werken met een bestuur, maar dan moeten ze oog hebben voor voetbal en goed geld verdienen. Hier wordt het nog moeilijk, maar in Spanje zit ook een pannenkoek eerste klas.

@Thomassje123 @Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker  @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis @FMNOOB @OptimistPrima @Nummerke10

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2019-2020

Deze maand heb ik weer gevraagd om een moederclub. Maar op een bijzondere wijze weet het bestuur niets te vinden. Er zou toch wel ergens een club zijn die hun spelers bij ons willen stallen en ons er jaarlijks geld voor willen geven. Maar het bestuur zegt dat ze niemand konden vinden. Ik vind het maar erg bijzonder.

Deze maand spelen wij twee oefenwedstrijden tegen Golspie en Helmsdale United. In de Highland League spelen wij tegen Nairn County, Formartine United, Deveronvale, Buckie Thistle en Turriff United. En in de Scottish Cup spelen wij tegen Stenhousemuir. Zij spelen in de League Two. Dat is voor zover ik weet twee competities hoger dan dat wij spelen.

Brora Rangers - Nairn County Highland League

broranairn.png

Brora Rangers - Stenhousemuir Scottish Cup

brorastenhousemuirheenwedstrijd.png

November

november.png

Stand Highland League

stand.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@ElPrincipito We hebben leuke resultaten neergezet en hopelijk gaat het vanzelf ook beter buiten het veld.

@Marius Ze spelen volgens mij één competitie boven ons. 

@RubenS2 Het is best pittig, maar dat zal het hele jaar wel zo zijn. Ik hoop ver te komen in de beker dan kan ik daarmee wat geld binnen halen.

@ElMarcos We doen het en af en toe wat oefenwedstrijden zo mooi zijn voor ons.

@Thomassje123 Kampioen is de doelstelling van het bestuur en ik vind dat wij dat nu ook wel moeten gaan worden.

@Isco22 De oefenwedstrijden waren puur voor het geld. 

@komodo25 Het is geen Berwick geworden, maar Stenhousemuir uit de League Two.

@Titan Had ik Hazard dan werden wij snel kampioen. Maar zolang iedereen die kan ballen meedoet bij ons en ons verder helpt ben ik tevreden.

@Tim' Dat moet wel nu gebeuren anders ben ik de sjaak.

@Mordurette @StanleyW @DGremlin @boydjoman @Swelley 

@Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker  @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis @FMNOOB @OptimistPrima @Nummerke10

• Marius changed the title to [IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic