StanleyW 442 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 De resultaten zijn in ieder geval prima! Toch bizar hoe die jongen daar in Schotland is beland. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 850 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Goede resultaten! Financieel gaat het wel snel achteruit, hopelijk levert dat geen problemen op in een later stadium. Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 86 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Blijft heel goed lopen. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Sportief gezien gaat het uitermate lekker in schotland, maar de financiën laten te wensen over. Quote Link to post Share on other sites
Marius 587 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Acht wedstrijden ver en je staat al op kop. Het bestuur zal ondertussen ook wel beseffen dat ze het bij het verkeerde eind hadden. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Keurige maand Quote Link to post Share on other sites
boydjoman 29 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Prima maand neergezet. Quote Link to post Share on other sites
Isco22 310 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Goede resultaten! Een ongeslagen maand maar het bestuur is niet goed bij hun hoofd. Quote Link to post Share on other sites
Tim' 480 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Het is me inmiddels wel duidelijk dat een bestuur en jij niet de beste combinatie vormen, haha. Maar zelfs een blinde ziet dat je prima bezig bent, dus jou gooien ze er niet zomaar uit. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,093 Gepost June 11, 2020 Author Share Gepost June 11, 2020 Seizoen 2019-2020 Het geld groeit deze club niet op de rug. Dus ik zal moeten roeien met de riemen die ik heb. Er is a interesse in mijn twee spitsen en als er een bod komt dan zal ik ze helaas moeten laten gaan. Ook ga ik meer oefenwedstrijden inplannen om zo wat geld te genereren. En volgend seizoen ga ik zeker grote clubs benaderen of ze tegen ons willen spelen zodat wij nog meer geld gaan krijgen. Maar eerst deze maand zien te overleven. Ik heb twee oefenwedstrijden kunnen regelen tegen Walsall en Queen's Park. Hier kregen wij geld voor en dat heb ik meteen geaccepteerd. In de Scottish Cup spelen wij tegen East Stirlingshire. En in de Highland League spelen wij tegen Fraserburgh, Clachnacuddin, Keith en Inverurie. East Stirlingshire - Brora Rangers Scottish Cup Oktober Stand Highland League Loting Scottisch Cup Financiën Vergeten een screen te maken. Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Titan Ik begrijp er ook helemaal niets van. We doen het goed en nog zeiken ze. @Mordurette Ik ben erg tevreden met de resultaten, maar met het bestuur ben ik minder tevreden. @RubenS2 Qua resultaten gaat het goed. @StanleyW Een heel bijzonder verhaal. Ik had al gekeken of ik zo meerdere Nederlandse jongens kon halen, maar helaas. @ElPrincipito Ik heb nog geen idee hoe ik het financieel moet oplossen. Ik had al om een moederclub gevraagd, maar ze konden niets vinden. @DGremlin Met de resultaten gaat het wel goed. @ElMarcos Sportief ben ik ook tevreden. Ik zal kijken hoe ik het financieel ga oplossen. @Marius Dit bestuur is te dom om te poepen. Ze snappen er niets van. @komodo25 Met de resultaten lijkt het ook wel goed te komen. @boydjoman Dat vond ik ook al. Zeker sportief doen we het goed. @Isco22 Ik snap ze ook niet bij het bestuur. @Tim' Ik kan best goed werken met een bestuur, maar dan moeten ze oog hebben voor voetbal en goed geld verdienen. Hier wordt het nog moeilijk, maar in Spanje zit ook een pannenkoek eerste klas. @Thomassje123 @Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis @FMNOOB @OptimistPrima @Nummerke10 Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 850 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Je doet het erg goed op het veld, buiten het veld zal het hopelijk snel beter gaan! Quote Link to post Share on other sites
Marius 587 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Resultaten blijft prima. Speelt East Stirlinghsire trouwens niet op een hoger niveau? Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 411 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Je doet het prima! Financieel is LLM soms zwaar, maar met je oefenwedstrijden en veel geduld zal het langzaamaan wel de goede kant uitgaan. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 De wedstrijden waar het om gaat blijven voortreffelijk! Lekker dat je wat geld beurt met oefenpotjes. Quote Link to post Share on other sites
Thomassje123 239 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Gaat prima zo, het bestuur moet niet zo klagen. In deze lijn wordt je makkelijk kampioen Quote Link to post Share on other sites
Isco22 310 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Zolang je geen oefenwedstrijden speelt gaat het goed Netjes bovenaan! Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Goede resultaten in de competitie. In de beker hoop ik op Berwick. In een eerdere editie nog manager geweest Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,677 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Haha, die wedstrijdverslagen ook: 'gemiddeld 5 kilo zwaarder'. Alsof dat bij Real gemeld werd toen Hazard z'n eerste wedstrijd speelde Het gaat prima in Schotland trouwens! Quote Link to post Share on other sites
Tim' 480 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Prima resultaten hoor! Die promotie is een kwestie van tijd. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,093 Gepost June 12, 2020 Author Share Gepost June 12, 2020 Seizoen 2019-2020 Deze maand heb ik weer gevraagd om een moederclub. Maar op een bijzondere wijze weet het bestuur niets te vinden. Er zou toch wel ergens een club zijn die hun spelers bij ons willen stallen en ons er jaarlijks geld voor willen geven. Maar het bestuur zegt dat ze niemand konden vinden. Ik vind het maar erg bijzonder. Deze maand spelen wij twee oefenwedstrijden tegen Golspie en Helmsdale United. In de Highland League spelen wij tegen Nairn County, Formartine United, Deveronvale, Buckie Thistle en Turriff United. En in de Scottish Cup spelen wij tegen Stenhousemuir. Zij spelen in de League Two. Dat is voor zover ik weet twee competities hoger dan dat wij spelen. Brora Rangers - Nairn County Highland League Brora Rangers - Stenhousemuir Scottish Cup November Stand Highland League Financiën Overzicht manager Antwoorden op posts van users @ElPrincipito We hebben leuke resultaten neergezet en hopelijk gaat het vanzelf ook beter buiten het veld. @Marius Ze spelen volgens mij één competitie boven ons. @RubenS2 Het is best pittig, maar dat zal het hele jaar wel zo zijn. Ik hoop ver te komen in de beker dan kan ik daarmee wat geld binnen halen. @ElMarcos We doen het en af en toe wat oefenwedstrijden zo mooi zijn voor ons. @Thomassje123 Kampioen is de doelstelling van het bestuur en ik vind dat wij dat nu ook wel moeten gaan worden. @Isco22 De oefenwedstrijden waren puur voor het geld. @komodo25 Het is geen Berwick geworden, maar Stenhousemuir uit de League Two. @Titan Had ik Hazard dan werden wij snel kampioen. Maar zolang iedereen die kan ballen meedoet bij ons en ons verder helpt ben ik tevreden. @Tim' Dat moet wel nu gebeuren anders ben ik de sjaak. @Mordurette @StanleyW @DGremlin @boydjoman @Swelley @Glenn08 @mattihamstra @spaansetukker @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis @FMNOOB @OptimistPrima @Nummerke10 Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,834 Gepost June 12, 2020 Share Gepost June 12, 2020 Lekker bezig daar in Schotland, zowel qua financiële gedachtegangen als sportieve prestaties! Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 906 Gepost June 12, 2020 Share Gepost June 12, 2020 Sportief gaat het je voor de wind! Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 184 Gepost June 12, 2020 Share Gepost June 12, 2020 Je blijft het op sportief gebied goed te doen! Financieel, dat is een aandachtsgebied. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 411 Gepost June 12, 2020 Share Gepost June 12, 2020 Nog steeds knap bovenin! Quote Link to post Share on other sites
Marius 587 Gepost June 12, 2020 Share Gepost June 12, 2020 Blijft erg goed gaan, zelfs in de beker tegen Stenhousemir een knap resultaat kunnen neerzetten. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts