Jump to content

[IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2028-2029   Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen te

Seizoen 2028-2029   Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te ma

Seizoen 2028-2029   De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend

Schotland again! Dat is hot! Ik zag t artikel en wist gewoon meteen dat het over die club van vz moest gaan! Succes! Versterking ziet goed uit. Door mijn game heb ik een zwak voor de club gekregen. Maar da's nog niet in de novelle ter sprake gekomen.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2019-2020

Het seizoen gaat beginnen. We spelen eerst een aantal oefenwedstrijden. Ik heb totaal geen idee hoe sterk we zijn, maar dat zien we wel lopende de komende maanden. In de Challenge Cup spelen wij eerst thuis tegen Celtic B. Na deze wedstrijd gaat het beginnen voor ons in de Highland League. We spelen tegen Turiff United, Strathspey Thistle, Lossiemouth en Huntly. 

Voorbereiding

voorbereiding.png

Debuut

debuut.png

Brora Rangers - Celtic B Challenge Cup

broraceltic.png

Brora - Turiff Highland League

broraturiff.png

Huntly - Brora Highland League

huntlybrora.png

Augustus

augustus.png

Stand Highland League

stand.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Ik heb juist spelers gehaald die ik denk nodig te hebben. Ik ben ook benieuwd hoe de taktiek gaat uitpakken.

@komodo25 Ik heb eerlijk gezegd geen idee. 

@Mordurette Dat hoop ik ook want we hebben een aardige weg te gaan.

@mi3sj ik vond het een interessant artikel en ik ben ook benieuwd wat wij kunnen doen in Schotland.

@RubenS2 Die regels kan ik me niet eens aanhouden. Ik ben ook benieuwd hoe de taktiek zal zijn.

@Titan Ik heb ook geen idee hoe lang ik het vol ga houden, maar dat moet wel goed komen. Het is nu overleven en hopen dat wij snel gaan promoveren zodat we meer geld gaan verdienen.

@boydjoman Ik heb puur gekeken naar wat ik nodig had en me daar opgericht.

@ElMarcos Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik loop een paar maanden voor in de game.

@Thomassje123 We moeten kampioen worden van het bestuur. 

@DGremlin En er kwam geen geld aan te pas.

@Isco22 Door die Nederlandse speler koos ik voor de club. En verder haalde ik alleen spelers op posities die ik nodig achtte.

@mattihamstra Ik wilde alle posities dubbel bezet hebben. Ik heb wel iets te veel spitsen, maar dat maakt niet uit. Sommigen komen in het tweede.

@spaansetukker @ElPrincipito @StanleyW @Cicchio @Fantasy @Elano @FMNOOB @OptimistPrima @Tim' @Vis @Nummerke10

Prima start hoor, driekwart van je wedstrijden winnen. Hou je dat vol, dan komt daar nog een mooie klassering uitrollen. Zo'n nederlaag tegen een B-team van een topclub is zeker geen schande.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2019-2020

Het bestuur was dus niet tevreden omdat ik één keer verloor van Huntly en van Celtic B. Snappen ze nu niet dat ik binnen drie maanden de club compleet naar mijn hand kon zetten? Of zijn dit mannen die echt geen verstand hebben van voetbal. Ik vermoed het laatste. Maar ik laat me niet gek maken zo in het begin van mijn carrière. Ik heb wel het gevoel dat het langzaam aan beter gaat en dat wij wel goed bezig zijn. Ik denk dat ik in de toekomst iets meer oefenwedstrijden ga inplannen zodat de spelers nog beter de taktiek gaan leren. Maar voor nu spelen wij één keer in de week. In de Highland League spelen wij deze maand tegen Fort William, Rothes, Wick Academy en Forres Mechanics. Er zitten wel hele mooie namen in deze competitie hoor.

Brora Rangers - Forres Mechanics

broraforres1.png

broraforres2.png

September

september.png

Stand Highland League

stand.png

Loting Scottisch Cup

scottishcuploting.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan Ik snap er nog niets. Zo slecht deden wij het niet.

@DGremlin De start is gewoon goed en hier kan ik verder mee werken.

@RubenS2 Ik hoopte stiekem op een stunt, maar helaas. We krijgen nog een beker erbij dus wie weet komen wij daar verder in.

@Isco22 Ze zijn nu al erg kritisch helaas.

@Tim' Ik denk dat wij wel de beste club zijn in de competitie, maar dat moeten wij wel waar maken.

@Marius Dat zijn maar 32 wedstrijden en wat bekerwedstrijden vermoed ik.

@ElMarcos De start is erg goed op dit moment, maar we moeten nog een lange weg te volgend.

@komodo25 Ik heb geen bekende spelers gezien, maar er ook niet echt opgelet eigenlijk.

@ElPrincipito Op dit moment wel, maar ik heb nog veel werk te doen zag ik.

@Thomassje123 Ze iets te kritisch vind ik, maar we moeten nog veel werk doen.

@Glenn08 @Mordurette @Nummerke10 @mi3sj @boydjoman @mattihamstra @spaansetukker @StanleyW @Cicchio @Fantasy @Elano @Vis @FMNOOB @OptimistPrima 

• Marius changed the title to [IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic