Jump to content
delichris

[FM20] [LLM] Conquer Scotland

Recommended Posts

Leuk dat je meteen de grote favoriet bent. De bekerloting tegen Rangers is niet de beste, maar brengt misschien wel wat geld in het laatje!

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2020-2021

Eindelijk mogen wij beginnen aan de competitie. Dat de bookmakers ons als favoriet zien is er mooi, maar ik zie ons niet als favoriet. Wij zijn net gepromoveerd en ik heb geen idee wat ik kan verwachten in deze competitie. We spelen nu nog veel cupwedstrijden wat best wel lekker is, maar we kunnen ons niet richten op de competitie. Deze maand spelen wij in de competitie tegen Stranrear, Cove Rangers, Queen's Park en Elgin City. In de Challenge Cup spelen wij tegen Peterhead. In de League Cup spelen wij de uitwedstrijd tegen Rangers. Ik ben heel benieuwd wat voor bedrag wij krijgen van de wedstrijd tegen Rangers.

Brora Rangers- Stranrear League Two

brorastranrear.png

Rangers- Brora Rangers BetFred Cup

rangersbrorascottishcup.png

Peterhead - Brora Rangers Challenge Cup

peterheadbrorachallengecup.png

Augustus

augustus.png

Stand League Two

stand.png

Financiën

Dankzij de Rangers zijn we uit de rode cijfers.

financien.png

Nieuw trainingscomplex

Door de Rangers maar meteen een complex aangevraagd.

trainingscomplexdankjerangers.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan We hebben heel goed gespeeld in de bekers en nu moeten wij dit zien waar te maken in de competitie. Ik zie ons niet als favoriet.

@RubenS2 Ik zie ons zelf niet als favoriet.

@Marius Ik had niet verwacht dat wij zo goed bezig zouden zijn. De beloning is Rangers uit en dat is gewoon heel erg mooi voor ons.

@komodo25 Ik zie ons zeker niet als favoriet en dat wij zover zijn gekomen in de bekers is wel heel erg mooi.

@FMNOOB Dit is gewoon schitterend voor ons.

@mattihamstra We worden gezien als favoriet, maar ik zie ons niet zo. Rangers uit is een hele mooie beloning voor ons.

@Isco22 Ik ben erg tevreden over hoe het nu gaat.

@ElMarcos Die uitslagen hebben ons veel vertrouwen gegeven.

@boydjoman Ik snap niet dat ze ons als favoriet zien. Maar die wedstrijd tegen Rangers is een mooie beloning voor ons.

@Tim' Ik zie ons niet als favoriet, maar we gaan genieten tegen Rangers. En er komt zeker geld in het laatje.

@ElPrincipito @Isco22 @Nummerke10 @DGremlin @Thomassje123 @Vis @Swelley @spaansetukker @OptimistPrima @StanleyW @Glenn08 @Cicchio @Fantasy @Elano

Bij Rangers heb je de schade nog beperkt gehouden en in de andere beker was je wel succesvol. in de competitie wat wisselvallig, maar als favoriet voor degradatie is de huidige positie een goede plek.

Als promovendus een prima start. En ook tegen Rangers de schade mooi kunnen beperken.

Die bekeruitschakeling was natuurlijk redelijk ingecalculeerd. De competitiestart laat je direct zien wat je kunt verwachten van de tegenstanders.

Redelijke start en een mooie geldbedrag bij kunnen schrijven door de wedstrijd tegen Rangers. Daarnaast ook niet overklast in die wedstrijd, dus best knap op zich.

Goed resultaat tegen de Rangers. In de competitie loopt het moeizaam. Al lijkt de media jouw team misschien te hoog hebben ingeschat. Als promovendus doe je het niet verkeerd

Veel uitwedstrijden op rij, dan is het nooit lekker inkomen in zo'n competitie. Thuis weer wat vertrouwen opdoen!

Mooi bedrag overgehouden aan de wedstrijd tegen Rangers. De uitslagen zijn wisselend, maar de competitie duurt nog lang.

Als promovendus een prima start hoor. Tegen Rangers lekker meegevoetbald en een mooi bedrag aan overgehouden.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2020-2021

We hadden een mooie start van de competitie en ik ben van mening dat wij niet eens zo slecht spelen. En die wedstrijd tegen Rangers was gewoon top. Meteen gewoon 400k gepakt en meteen uit de rode cijfers. Dit is gewoon genieten. Maar nu moeten wij verder zien te spelen. We spelen eerst uit tegen Celtic B en die waren vorig seizoen nog te sterk voor ons. Dus ik ben benieuwd of we nu wel kunnen stunten tegen ze in de Challenge Cup. In de competitie spelen wij tegen Cowdenbeath, Stirling, Peterhead. Allemaal topwedstrijden. En we oefenen nog even tegen Newport.

Brora Rangers- Cowdenbeath League Two

broracowdenbeath.png

Celtic B- Brora Rangers Challenge Cup

celticbbrorarangers.png

Augustus

september.png

Stand League Two

stand.png

Individuele prijzen

spelervandemaand.png

managervandemaand.png

Loting Challenge Cup

lotingchallengecup.png

Loting Scottish Cup

lotingscottishcup.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

@FMNOOB We hebben aardig gepresteerd in de bekers en nu moeten wij ook een goede reeks neer gaan zetten in de competitie.

@ElMarcos Ik ben totaal niet ontevreden over onze start. We doen het aardig.

@Marius Het was een mooie start en de wedstrijd tegen Rangers was gewoon genieten.

@RubenS2 Alles is nog mogelijk.

@DGremlin Ik ben tevreden over onze start.

@Tim' Ik had geen illusies om door te gaan en onze competitie start is goed te noemen.

@boydjoman Het was al met al een mooie maand voor ons en financieel doen we het meteen goed.

@komodo25 Het was een goede maand voor ons en wat de media dacht is mij een raadsel.

@Titan Het waren mij iets teveel uitwedstrijden, maar ik weet nu ook dat wij nog een aantal thuiswedstrijden achter elkaar gaan krijgen.

@Mordurette Ik ben zeer blij met het bedrag en nu de resultaten komen van zelf wel.

@Isco22 We zijn goed gestart en we hebben een mooi bedrag aan de wedstrijd tegen Rangers overgehouden.

@mattihamstra @ElPrincipito @Nummerke10 

@Thomassje123 @Vis @Swelley @spaansetukker @OptimistPrima @StanleyW @Glenn08 @Cicchio @Fantasy @Elano

Geweldig resultaat in de Challenge Cup. Volgens mij zal Celtic B geen slechte ploeg zijn. Wat is dat voor competitie eigenlijk? Ik zie er ook ploegen uit andere voetballanden?

Je past je heel erg snel aan het niveau aan. Erg sterke periode!

Kijk, met een paar thuiswedstrijden is gelijk dat vertrouwen gestegen en stromen de punten weer binnen! 

Toch weer netjes de eerste plek in handen genomen, lekker bezig!

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2020-2021

We zijn op dit moment goed bezig zowel in de bekers als in de competitie. We hebben het goed voor elkaar zo lijkt. In de competitie mogen wij tegen Brechin, Stranrear en Annan spelen. In de Challenge Cup spelen wij tegen Barrow en in de Scottish Cup tegen Cowdenbeath. Op papier allemaal mooie wedstrijden. Nu eens zien hoe goed wij het er vanaf gaan brengen.

Brora Rangers - Barrow Challenge Cup

brorabarrow.png

Oktober

oktober.png

Stand League Two

stand.png

Loting Challenge Cup

lotingchallengecup.png

Loting Scottish Cup

lotingscottishcup.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

@FMNOOB Ik heb geen idee wat voor toernooi dit is, maar we doen het aardig. Er speelde bij Celtic zelfs een spelers van over 27 miljoen mee.

@Marius We doen aardig mee op dit moment.

@Mordurette Hopelijk kunnen wij dit volhouden.

@Titan Het was hard nodig en nu gaan we hopelijk de goede richting op .

@Tim' Het seizoen is nog lang dus we mogen ons niet rijk rekenen.

@RubenS2 We lijken net zo sterk te zijn als de andere teams en dat had ik nog niet verwacht.

@ElMarcos We hebben een mooie reeks neergezet.

@komodo25 Ik heb niets te klagen.

@mattihamstra We doen het goed en inderdaad een aardige penaltyreeks.

@Isco22 Ik heb niets te klagen op dit moment.

@DGremlin @boydjoman 

@ElPrincipito @Nummerke10 

@Thomassje123 @Vis @Swelley @spaansetukker @OptimistPrima @StanleyW @Glenn08 @Cicchio @Fantasy @Elano