Jump to content

[FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2028-2029   De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend

Seizoen 2028-2029   Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen te

Seizoen 2028-2029   Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te ma

Celtic weigeren om vervolgens van ze te winnen. Ga er maar aan staan. Gezien de stand logisch ook dat je wilt blijven waar je bent maar ik had toch op zijn minst even willen zien of ze akkoord waren gegaan als je de eis had gesteld om na dit seizoen de stap te maken. 

18 uur geleden zei delichris:

Ik heb nog wel een belletje gedaan naar AZ

:-D Pas maar op, straks gaat meneer Van Praag zich er nog mee bemoeien.

Kijk aan, daar is nu ook een zege op Celtic. Kansen op de dubbel voor dit jaar!

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2025-2026

Ik kreeg spontaan visite van Michael van Praag. Hij kwam met de mededeling dat mijn protest geen zin had. Zo waren de regels en daar had ik maar vrede mee moeten nemen. Ik heb heb hem vriendelijk gevraagd of hij op mijn kosten een haggis wilt halen bij de lokale pub. Hij gaf aan dit nooit gehad te hebben. Ik zei tegen hem dat het heerlijk was en dat het een echt Schots gerecht is. Ik gaf aan dat ik er ook dol op ben. Wat eigenlijk helemaal niet waar is. Maar goed dat weet Michael niet. Ik heb hem nog wel twee kaartjes gegeven voor onze Europese wedstrijd tegen Viitorul.

Celtic heeft Zidane aangenomen als hun nieuwe manager. Hij heeft de taak om ons van de titel zien af te houden. Ik moet zeggen dat Zidane toch een grote naam is. Ook Jurgen Klinsmann bevind zich als manager in Schotland, alleen hij is niet zo succevol als ik. Ik moest ook bij mij voorzitter komen. Ik heb een nieuw contract mogen ondertekenen. 

Deze maand spelen wij de dubbele confrontatie tegen Viitorul. In het Premiership spelen wij tegen Aberdeen, Celtic, Livingston en Rangers. In de Scottish Cup spelen wij tegen St. Mirren. 

Contract

nieuwcontract.png

St. Mirren - Brora Rangers Scottish Cup

stmirrenbroracup.png

Celtic - Brora Rangers Premiership

celticbrora.png

Brora Rangers - Rangers Premiership

brorarangers.png

Brora Rangers - Viitorul Conference League

broraviitorul.png

Viitorul - Brora Rangers Conference League

viitorulbrora.png

Februari

februrai.png

Stand Premiership

stand.png

Loting Scottish Cup

lotingscottishcup.png

Loting Conference League

lotingconferenceleague.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Tim' Het was meer als grap bedoeld. AZ had in mijn ogen een kansloze missie. Ik was heel blij met de overwinning op Celtic.

@spaansetukker We hadden ze mooi uitgeschakeld in de beker, maar ze hijgen nog wel in mijn nek in de stand.

@RubenS2 Het ziet er voor ons goed uit.

@ElMarcos Ik wil totaal niet naar Celtic. Ik heb echt niets met die club. Ik heb meer een voorkeur voor Rangers. 

@Marius Ik wil echt niet bij de club aan het werk. Te simpel om daarmee kampioen te worden. Ik heb nog geen titelkoorts op dit moment. Komt ook omdat wij nog op drie fronten strijden.

@ElPrincipito Ik ben blij dat je me weer volgt. De financiën worden wel ietsje beter.

@FMNOOB We zijn er nog lang niet, maar die overwinning op Celtic was wel heel erg lekker.

@mattihamstra Celtic is niet een club voor mij. Het geld is er en je wordt er heel makkelijk kampioen. Ik heb een deal gemaakt met het bestuur dat ik niet meer zou gaan praten met andere clubs. Anders vlieg ik er uit.

@Isco22 Het was heel erg zuur in de EL, maar het is niet anders. Celtic verslaan was wel erg lekker voor ons.

@glennix Nu moeten wij dit volhouden tot aan mei.

@komodo25 Het lijkt ons jaar te gaan worden voor als nog.

@Titan Hij is geweest hoor. Het was voor Brora een hele mooie overwinning op Celtic. De dubbel zit er zeker in dit jaar.

@Nummerke10 @boydjoman @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @Fantasy @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette

Heerlijke periode alweer, met als hoogtepunt toch die 3-0 zege tegen Rangers. Hen ben je alvast dit seizoen toch voorbijgestreefd. De tussenstand is wat vertekend en virtueel heb je nog steeds een comfortable voorsprong op Celtic maar ik gok toch dat je hen ook een keer gaat moeten verslaan in de competitie om daadwerkelijk kampioen te worden, al is het maar om de titel ook wat meer glans te geven. Dat Zidane aan het werk is bij Celtic zegt ook wel wat over hun ambitie!

Gezien je achterstand van drie wedstrijden heb je weinig om voor te vrezen de komende speelrondes. Everton is wel een hele zware loting. Je zult flink moeten verrassen als je nog een ronde verder wil komen!

Wat een enorm vertekend beeld op dit moment in de competitie. Dit kan niets anders dan een spannend slot worden waarin Brora eigenlijk favoriet is. Everton is een zware tegenstander voor de volgende ronde, benieuwd wat je spelers dan kunnen laten zien. 

Ik schrok even, tweede plaats, maar eigenlijk is er niks aan de hand. Drie wedstrijden minder gespeeld en zo te zien steek je nog steeds in uitstekende vorm. Kwestie van tijd voor je de koppositie weer hebt overgenomen! 

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2025-2026

De maand Maart telt 9 wedstrijden. Ik moet zeggen dat ik met sommige momenten qua wedstrijdplanning niet tevreden ben. Soms moeten wij in zes dagen drie wedstrijden spelen. Ze willen gewoon niet van de SFA dat wij kampioen worden volgens mij. Ze hebben liever Celtic kampioen. Dit is tenminste mijn vermoeden. In de Scottish Cup spelen wij tegen Hearts. In de Conference League spelen wij de dubbele confrontatie tegen Everton. En in het Premiership zijn Hearts, Dundee United, Ross County, Hibernian, Rangers en St. Mirren onze tegenstanders. 

Hearts - Brora Rangers Scottish Cup

heartsbrorascottishcup.png

Rangers - Brora Rangers Premiership

rangersbrora.png

Brora Rangers - Everton Conference League

broraeverton.png

Everton - Brora Rangers Conference League

evertonbrora1.png

evertonbrora2.png

Maart

maart.png

Stand Premiership

stand.png

plaatsingchampionsleaguevoetbal.png

Loting Scottish Cup

lotingscottishcup.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@FMNOOB We gaan een drukke tijd tegemoet ben ik bang voor met al die inhaalwedstrijden.

@Marius We gaan het nog zwaar krijgen en we krijgen Celtic volgens mij in de maand mei nog een keer. Wel verrassend dat Zidane naar Celtic is gegaan.

@Tim' We mogen flink aan de bak tegen Everton. Zij lijken wel ons eindstation te zijn qua grote van de club.

@ElPrincipito Het gaat een zware strijd worden met al die wedstrijden die wij nog hebben.

@Titan We mogen niet teveel laten liggen. Celtic ligt op de loer en bij een misstap zijn ze zo weer dichterbij.

@ElMarcos Het gaat een spannend slot worden tussen ons en Celtic.

@boydjoman Ik heb niets te klagen gehad gelukkig.

@Isco22 We mogen niet verslappen anders is Celtic zo weer dichterbij gekomen.

@Nummerke10 Ik heb nooit iets met van Praag gehad, maar die man moet zich niet gaan bemoeien met zaken die hem niets aangaan.

@komodo25 We hebben alles in eigen hand en met Everton hebben wij een hele zware loting gekregen.

@mattihamstra Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar, want het gaat zeker druk worden voor ons.

@spaansetukker @RubenS2 @glennix @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @Fantasy @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette

Wat een zware maand! Maar je slaagt er wel goed in om het hoofd boven water te houden! Meer zelfs! Met deze tussenstand mag je echt dromen van de landstitel, al zullen de slotwedstrijden zeker nog gaan doorwegen. Everton was meer dan een maatje te groot in Europa, maar het was natuurlijk ook wat ongelukkig dat je net tegen hen diende uit te komen. Best nog een sterk deelnemersveld voor dat tornooi.