Jump to content
delichris

[FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

OP alle vlakken is het spannend; hopelijk kun je dit niveau nog een tijdje vasthouden.

Die stand in de EL maakt geen klote meer uit als je ziet waar je staat in de competitie! Gaat dit dan het jaar worden?

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2025 - 2026

We gaan vrolijk verder ondanks de hitte die nu buiten is. In de maand november spelen wij leuke wedstrijden. Twee wedstrijden in de Europa League. We spelen daarin tegen Maccabi Haifa en Valencia. In de BetFred Cup spelen wij in de halve finale tegen St. Johnstone. We staan weer op de drempel van een grote finale. En in het Premiership spelen wij tegen St. Mirren, Motherwell en Aberdeen. Allemaal mooie wedstrijden deze maand.

St. Johnstone - Brora Rangers BetFred Cup

stjohnstonebrorabetfred.png

Brora Rangers - Maccabi Haifa Europa League

brorahaifa.png

BValencia - Brora Rangers Europa League

valenciabrora.png

November

november.png

Stand Premiership

standprem.png

Stand Europa League

standel.png

Loting Scottish Cup

lotingscottishcup.png

Affiche finale BetFred Cup

affichefinalebetfred.png

Financiën

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op post van users

@RubenS2 We gaan heerlijk op dit moment, maar we krijgen wel nog Celtic een aantal keer. Dus het wordt nog spannend.

@Marius We staan heel mooi eerste, maar we moeten waken voor gemakzucht. Celtic is nog in de buurt. Rangers is een beetje weg.

@FMNOOB Verliezen van Feyenoord is geen schande voor ons. Verder spelen wij erg goed. Een nieuw stadion is nog niet aan de orde. Ik probeer eerst de verbouwen dat is vermoedelijk goedkoper dan een nieuw stadion.

@ElMarcos In Schotland spelen wij op dit moment erg goed, maar Europees doen we ook aardig mee.

@glennix In Schotland spelen wij erg goed en Europees doen we aardig mee. Alles is nog mogelijk voor ons.

@komodo25 Celtic is niet in vorm op dit moment en dat is voor ons gunstig.

@Titan Als wij dit kunnen vasthouden dan kan er een heel mooi sprookje ontstaan, maar het seizoen is nog lang.

@mattihamstra Dat zou wel heel mooi zijn als dit ons jaar wordt. Maar het seizoen is nog lang en we krijgen sommigen nog twee keer.

@spaansetukker @Tim' @Isco22 @boydjoman @FM_Lesly @Nummerke10 @StanleyW @DGremlin @ElPrincipito @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @Fantasy @Mordurette

In de finale van de BetFred Cup waar je gewoon een goede kans hebt en een overwinning in Valencia! Wordt een spannende pot tegen Feyenoord! 

Wat een bizar goede maand! Gaatje van vier punten nu ook al met Celtic. Zou je zelfs al mogen beginnen dromen van de titel? Nog even afwachten misschien ... en de onderlinge resultaten met de topclubs worden dan nog belangrijker. Ook heerlijk bezig in Europa. Zou zuur zijn mocht je niet naar de volgende ronde kunnen.

Het gaat ontzettend goed! Hopen dat je tegen Feyenoord overwintering veilig kan stellen, zou een heerlijke stunt zijn.

Wat een knappe zege in Valencia. Tegen Feyenoord zal het nog lastig genoeg worden om je te kwalificeren voor de volgende ronde, maar het is niet onmogelijk. Ook de competitie verloopt soepel tot dusver.

Wederom een hele sterke periode, maar Celtic blijft in je spoor. Europees heb je alles ook in eigen hand.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2025 - 2026

En daar sta je dan als manager van het nietige Brora Rangers. We staan in de finale van de BetFred Cup oftewel de Schotse League Cup. We staan gewoon op Hamden Park. Wat een groot stadion is dit. Onze tegenstander is Aberdeen. Heel Brora is uitgelopen voor deze finale. Zo'n 1500 inwoners van dit stadje zijn naar de finale toe. Volgens Wikipedia was het inwoners aantal in 2001 slechts 1140. We zijn nu wat jaren later dus ik verwacht dat het iets gestegen is. En wel bijzonder want onze thuiswedstrijden zijn met 3000 man altijd uitverkocht. Dus wij hebben ook fans in de regio en niet alleen uit Brora zelf. We spelen tegen de grote buurman Aberdeen. Zij zitten op zo'n 3 uur rijden van ons vandaag. We zijn allebei een kustplaats. Wij meer een kustdorp, maar dat maakt niet uit. Vorig seizoen hield Aberdeen ons nog uit de finale en nu zouden wij ze terug kunnen gaan pakken om die beker naar ons toe te brengen. Want voor Brora Rangers is dit de allereerste grote finale in de clubgeschiedenis.

Aankondiging BetFred Cup finale

aankondigingfinale.png

Road to the final Aberdeen

roadtothefinalaberdeen.png

Road to the final Brora Rangers

roadtothefinalbrorarangers.png

Opstellingen Aberdeen - Brora Rangers

opstellingenaberdeenbrora.png

Finale BetFred Cup

finale.png

winst1.png

winst2.png

winst3.png

Antwoorden op post van users

@RubenS2 Ik mag niet klagen over hoe het gaat op dit moment.

@FMNOOB We kunnen een mooie prijs winnen en tegen Feyenoord moet veel mee zitten.

@mattihamstra We staan nog wel bovenaan, maar Celtic is niet ver weg. We zijn helaas nog niet door in de EL. We moeten nog een wedstrijd spelen.

@Marius We hebben een gat met Celtic, maar dromen over een titel durf ik echt niet. In Europa komt alles aan op de laatste wedstrijd tegen Feyenoord.

@Nummerke10 De laatste wedstrijd tegen Feyenoord is misschien wel de belangrijkste Europese wedstrijd die wij ooit gaan spelen.

@Titan Het was een hele mooie overwinning op Valencia en was ook broodnodig. We doen het goed zowel Europees als nationaal.

@glennix Het gaat fantastisch. Ik heb tot op heden weinig reden tot klagen.

@ElMarcos Het gaat een strijd worden met Celtic ben ik bang voor. Europees kan nog alles gebeuren.

@komodo25 Het was een mooie maand voor ons. Celtic moet alle zeilen bij zetten om ons voorbij te zien gaan.

@spaansetukker We doen het heel fantastisch en Celtic moet echt goed voor de dag komen willen ze ons nog voorbij gaan.

@Tim' @Isco22 @boydjoman @FM_Lesly@StanleyW @DGremlin @ElPrincipito @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @Fantasy @Mordurette

Ja! Daar is 'ie hoor! De allereerste "grote" prijs voor Brora! En ik durf voorspellen dat het niet de laatste zal zijn ... Top man, je bent dit kleine ploegje nu helemaal op de kaart aan het zetten (voor zover dat nog niet het geval was).

24 minuten geleden zei RubenS2:

Ik zie je screens niet helaas.

Bijzonder, want ik heb er geen problemen mee.

Zojuist zei delichris:

Bijzonder, want ik heb er geen problemen mee.

Om de een of andere reden zie ik ze nu wel ;c 

Schitterende prijs gepakt!

Niall Ennis is echt van wereldbelang voor je ploeg, gefeliciteerd met de prijs!

Geweldig dat je de eerste echte hoofdprijs met de club binnen haald. Super goed gedaan!

Heujjj de eerste prijs gewonnen gefeliciteerd, nu lekker doorzetten in de competitie en je hebt een fantasrtisch seizoen achter de rug 

staat er al een standbeeld?

Heerlijk man! Bovenaan in de competitie en de eerste prijs is binnen. Gefeliciteerd!