Jump to content
delichris

[FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

Toch mooi dat Brora samen met die drie grotere clubs bij de beste vier zit. Waarschijnlijk is dat je eindstation, maar je hebt wel veel punten gepakt voor Schotland,  

Weer een ronde verder en ook in de competitie ga je nog steeds lekker. Rangers blijft je nog voor, maar alleen Celtic is echt sterker. Met Frankfurt kom je een tegenstander tegen die normaal sterker is, maar Europees kan alles gebeuren. 

Zonde dat de jeugdopleiding weer niets oplevert.

Jeugdopleiding rendeert nog op niveau 4 klassen lager lijkt het. Zelf halve finale ECL, heerlijk! Ook Frankfurt zou te pakken kunnen zijn gezien de teams die je al uitschakelde.

Geweldig dat je in de halve finale staat, al werd het nu misschien wel verwacht dat je de Denen zou uitschakelen. Bij de laatste vier zitten natuurlijk geen kleine tegenstanders meer. En de strijd met Rangers is ook nog steeds niet gestreden.

De halve finale, wat een topprestatie. Frankfurt wordt geen makkelijke kluif, maar je spelers hebben natuurlijk nog wat goed te zetten gezien de eerdere nederlagen.

Naarmate het seizoen vordert lijk je steeds sterker te worden, met uiteraard die twee zeges in de Conference League op de Spanjaarden en Denen als voorlopig hoogtepunt. Benieuwd wat Brora tegen Frankfurt kan klaarspelen.

Wederom netjes door in Europa. Nu met Frankfurt wel een flinke tegenstander geloot. Succes! De finale bereiken zou een mooie bonus zijn dit seizoen. 

En weer een ronde verder!! Dit keer tegen frankfurt en als je die weet te winnen zie ik je er wel met die prijs vandoor gaan in hopelijk een finale tegen feyenoord

Heerlijke resultaten weer. De derde plaats lijkt goed en wel binnen nu. Hopelijk weet je deze keer Frankfurt wel te verslaan!

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2024-2025

Het seizoen komt ten einde. We zitten alweer in de maand mei. Maar we hebben nog wat voor te spelen. We spelen in de halve finale van de Conference League tegen Eintracht Frankfurt. In het Premiership spelen wij nog tegen Rangers, St. Mirren en Hearts. Ik laat de competitie een beetje gaan, want ik ga alles op de Conference League zetten. Want daar maken wij meer kans op dan op de tweede plaats in de competitie. En dan komen er geruchten over een overname. Ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Eintracht Frankfurt - Brora Rangers Conference League

frankfurtbrora.png

Brora Rangers - Eintracht Frankfurt Conference League

brorafrankfurt1.png

brorafrankfurt2.png

Celtic - Brora Rangers Premiership

rangersbrora.png

Mei

mei.png

Stand Premiership

stand.png

plaatsingel.png

prijzengeldcompetitie.png

Overname geruchten

overnamevraagteken.png

overnamevraagteken2.png

Financien

financien.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@FMNOOB Het zijn allemaal grote clubs. Ik heb geen idee hoe we dit geflikt hebben.

@boydjoman Het is tot op heden een heel mooi seizoen voor ons.

@ElMarcos Derde worden in een mooi seizoen is niet slecht. Europees verrassen wij iedereen tot op heden.

@Nummerke10 We moeten aan de slag met de jeugd want ik zou graag nieuwe spelers via deze kant willen krijgen. Europees doen wij het super.

@Marius Frankfurt staat ons nog in de weg voor iets heel moois. De strijd met Rangers heb ik opgegeven.

@glennix We verrassen iedereen in Europa.

@Tim' Het wordt een zware strijd met Frankfurt. Vooral omdat wij ze eerder al tegen kwamen.

@komodo25 Europees gaat het erg lekker en de strijd met Rangers heb ik opgegeven.

@Titan We worden per keer sterker en we doen het gewoon geweldig.

@Isco22 Mochten wij de finale halen dan is dat bonus voor ons.

@mattihamstra De finale bereiken is al een hoogtepunt, maar Feyenoord wordt het zo wie zo niet.

@FM_Lesly Die derde plaats is wel binnen en nu kijken wat we Europees nog kunnen.

@spaansetukker  @Glenn08  @StanleyW @DGremlin @ElPrincipito @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @Fantasy @Mordurette

Zuur om er zo uit te gaan tegen Frankfurt. Maar je hebt je wel aan gans Europa getoond, en dat bij je debuut! Volgend seizoen een trapje hoger in Europa, dat is ook al mooi. Het gat met Rangers lijkt in een rechtstreekse confrontatie nog wat groot, maar stap per stap kom je er wel. 

Het sprookje ten einde. In de competitie een keurige 3e plek en even wat onzekerheid vanwege een eventuele overname. Hopelijk verloopt dat goed

Een geweldige derde plaats weten te veroveren! Zeer knap gedaan. Jammer dat je Europees je waterloo vindt tegen Frankfurt, maar niet geheel onverwacht denk ik zo?

Een overname is altijd even spannend!

Pfoe altijd weer die Duitsers en de laatste minuut hè... Wel mooie 3e plek. MacDonald die de club overneemt zou wel een echte whopper zijn zeg! 

90+3 pff... Erg zuur om op deze wijze aan je einde te komen in de Conference League. De halve finale bereiken is wel iets waar je trots op mag zijn natuurlijk net als de derde plaats in de competitie. Volgend seizoen weer een stap hoger in Europa!

Ondanks het zure verlies tegen Frankfurt heb je een prima seizoen gedraaid. Derde, met Rangers op een overbrugbare voorsprong voor komend seizoen. Wie weet wat de overname je nog aan moois kan brengen.

Je hebt gewoon weer een mooi seizoen gehad. Wie weet kan je volgend seizoen het gat met Rangers wel dichten.

Kijk, er zat toch vooruitgang in tegen Frankfurt, want je deed het een stuk beter dan in de groepsfase. Hopelijk komt er wat meer geld beschikbaar na de overname. Dan kun je echt de aanval openen op Celtic en Rangers.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2024-2025

Het seizoen zit er op. We hebben ons goed laten zien in de BetFred Cup. Daar haalden wij de halve finale. In de Scottish Cup gingen wij er snel uit door een nederlaag tegen Rangers. Maar in Europa was het één groot avontuur. We haalden de halve finale van de Conference League. We kwamen eigenlijk één goal te kort om de finale te halen. En in de competitie kwamen uiteindelijk terecht op een mooie derde plaats en zo hoog is Brora nog nooit geweest. Het enige wat ik zorgelijk vind is de overname. Komt dat goed en mag ik uiteindelijk blijven. Want ik zelf ben nog lang niet klaar met mijn werk bij Brora. Volgend jaar gaan we weer Europa in. En dan niet de Conference League, maar de Europa League. Ik ben zeer benieuwd hoe we het daar gaan doen. Oja Frankfurt won de Conference League finale ten koste van Bournemouth. 

Ranglijst competitie en clubs

ranglijstcompetitie.png

ranglijstclubs.png

europeseplaatsen20262027.png

Terugblik

terugblik.png

Commercieel overzicht

commercieeloverzicht.png

Statitieken

statistieken.png

Individuele prijzen

eretitels.png

teamvanhetjaar.png

talenvanhetjaar.png

talentvanhetjaar2.png

managervanhetjaar.png

managervanhetjaar2.png

Overname geruchten

overname1.png

overname2.png

overname3.png

overname4.png

Financien

financien.png

Antwoorden op posts van users

@spaansetukker We hebben een geweldig seizoen achter de rug. Europees waren wij gewoon de verrassing.

@Marius Dit had ik nooit van te voren gedacht. We verrassen vriend en vijand. Het was een geweldig Europees avontuur. Volgend jaar kijken of ik dichter op Celtic en Rangers kan komen.

@mattihamstra Het was een heel mooi sprookje, maar hoe de overname gaat is een apart verhaal.

@ElMarcos We hebben een heel mooi avontuur gehad en nu wachten hoe die overnam uit gaat pakken voor mij.

@Nummerke10 Tja Duitsers en een laatste minuut. Ik hoop ze ooit terug te pakken. Macie lijkt er te gaan komen.

@Isco22 Het was echt zuur dat dit gebeurde. Volgend jaar weer Europa in en dan naar de Europa League.

@Titan Het was een heel mooi seizoen. Europees was het een geweldig avontuur en derde worden is echt geweldig voor Brora. 

@FMNOOB Het was inderdaad een heel mooi seizoen en ik hoop dat wij het gat gaan dichten met Rangers en Celtic.

@Tim' Het gat was behoorlijk klein. En ik hoop dat wij iets kunnen volgend seizoen. Dat zal de grootste vraag worden.

@boydjoman @glennix @komodo25 @FM_Lesly @Glenn08  @StanleyW @DGremlin @ElPrincipito @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @Fantasy @Mordurette

Mooi dat je zelf flink stijgt op de ranking en ook de hele competitie. Dat nieuwe budget biedt in elk geval wat perspectief.