Chimpa Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 10 punten, een zeer prettig begin waarvoor mijn dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2020 Stemronde 2/26: Bulgarije Na de eerste stemronde zijn de meeste deelnemers uiteraard nog puntloos. Wellicht kan onervaren coach Titan daar verandering in brengen. Hij debuteerde vorige editie met een 18e plek en zal hopen dat zijn inzending deze keer beter aanslaat. Daarvoor heeft hij deze keer ervoor gekozen voor een stel Bulgaren die een lied in eigen taal ten gehore brengen. We gaan kijken of er al landen zijn die een sprongetje kunnen maken na deze ronde. Punten van Bulgarije: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/2/2/kwzwu0otrm Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Na een mooie start, nu geen punten. Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Tóch een puntje. Deze stijgende lijn doorpakken en het komt allemaal goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Helaas weer geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Weer wat mooie puntjes gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 En we zijn weer terug op aarde, na de twaalfpunter van Australië nu helaas niks. Coolsingel nog maar even uitstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Wow 12 punten! Dankjulliewel! 15 punten uit de eerste 2 rondes, gaat lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 1 uur geleden zei 007mark: Daarvoor heeft hij deze keer ervoor gekozen voor een stel Bulgaren die een lied in eigen taal ten gehore brengen Ho, ho, er zit ook Engels in! Moet je wel goed luisteren om er Engels in te herkennen, maar er zit Engels in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 7 punten, lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Wederom de 0 gaat weer lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Ook de Bulgaren hebben geen muzieksmaak zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Niet het gevoel dat ik aan nieuwkomer @Titan ooit veel ptn ga verdienen, muzieksmaak ligt duidelijk te ver uit elkaar. Nog 1 van de 10 puntenloze stakkers, daar mag gerust verandering in komen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 44 minuten geleden zei ivago: Niet het gevoel dat ik aan nieuwkomer @Titan ooit veel ptn ga verdienen, muzieksmaak ligt duidelijk te ver uit elkaar. Nog 1 van de 10 puntenloze stakkers, daar mag gerust verandering in komen :p Ik denk dat het verschil nog enorm meevalt Heb alleen een andere opvatting over een wedstrijd als deze. Is nou niet dat ik dagelijks naar vorige of huidige inzending luister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2020 Stemronde 3/26: Canada Next up is Jeroen die met het nummer White Flag ook zomaar voor Zweden had kunnen kiezen. De Canadese mannen van The Veer Union hebben dit namelijk gecoverd waarbij het origineel van Normandie is. Desondanks is zijn keuze dus gevallen op Canada, een land die hij eerder in editie 15 al koos. Zoals hierboven te zien leverde het hem destijds een 8e plek op. Punten van Canada: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/3/3/m1y2qwogew Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Gelukkig ben ik nog niet enigste zonder punten. Al valt het mij behoorlijk tegen tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Opvallend dat veel dezelfde landen punten krijgen. Of juist niet, hehehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Ik gok zomaar dat ik strak onderaan ga eindigen deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Nu toch zes puntjes weer. Zo blijven we gezellig bovenin meedraaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Zeven mooie puntjes, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 40 minuten geleden zei Satyr: Opvallend dat veel dezelfde landen punten krijgen. Of juist niet, hehehe. Lijkt wel het echte songfestival waar vriendjespolitiek overheerst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Bedankt vriendje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Toch weer vier puntjes erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Een keer wat anders gepakt. Valt blijkbaar niet in de smaak haha nog steeds geen punten gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 Kan alvast verklappen dat mijn punten er wel wat anders uit gaan zien. Content met de punten tot nog toe overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten