Fabian. Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 He lekker, 8 puntjes erbij. Is het linkerrijtje misschien toch mogelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 Nu weer niets gekregen, wordt dus toch grijze middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 3 uur geleden zei Chiemel: Vond Tanzania en Nigeria qua niveau erg dicht bij elkaar liggen, dus had wel verwacht dat Nigeria meer punten aan Tanzania zou geven. Ja wat dit betreft even mijn excuses aan @Erwin. Had deze zeker meer punten moeten geven dan ik nu gedaan heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 9 minuten geleden zei Rogier.: Ja wat dit betreft even mijn excuses aan @Erwin. Had deze zeker meer punten moeten geven dan ik nu gedaan heb Dan zal ik jouw nummer ook nog maar eens beluisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 Af en toe een veelbelovende score, maar daarna valt het weer even tegen. Denk al wel meer punten dan tijdens de vorige deelname. Tempo zit er trouwens goed in, fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 Stuivertje wisselen bovenin. Dank voor de puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 Helaas niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2020 Stemronde 15/26: Noorwegen De 15e ronde alweer, het gaat vlot. Deze keer staat Satyr klaar om zijn punten te geven. Volgens hem was het een waardeloze editie. Voor hem zat er eigenlijk niets leuks tussen. Wellicht volgende keer beter. Helaas voor hem valt zijn eigen inzending ook niet in de smaak. Voorlopig een 3e plaats van onder genomen. Het brengt hem zelf inmiddels aan het twijfelen om volgende keer iets meer mainstream te gaan met zijn nummers. Een keuze die zich kan uitbetalen, al blijft het een grote gok. Laten we eerst kijken welke landen wel nog punten krijgen vanuit Oslo. Punten van Noorwegen: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/16/16/jkm2e4zta3 Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 En weer niets. Ik had deze editie toch op iets meer gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Bedankt voor de 3 punten! Die had ik niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Whoop 12 punten. Dat is een fijne verrassing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 1 minuut geleden zei komodo25: Whoop 12 punten. Dat is een fijne verrassing Dat was ook echt het enige leuke nummer dat er bij zat. Voor mij dan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 1 uur geleden zei Satyr: Dat was ook echt het enige leuke nummer dat er bij zat. Voor mij dan he. Dat is fijn om te horen als je 10 punten krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Vijf onverwachte puntjes, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Haha, lekker himan. Niks geen punten hier, dus dat moet echt de trommelvliezen gesloopt hebben dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Op het randje van dramatisch nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2020 Stemronde 16/26: Schotland Roprop heeft deze keer gekozen voor Schotland en is voorlopig de eerste achtervolger op het bijna ongenaakbare Israel. Hij vond deze editie ster uiteenlopende editie qua niveau, waarbij de meeste nummers pas bij een tweede of derde keer luisteren bleven hangen en/of echt bevielen. Niet de allerslechte editie, maar ook verre van de beste. Zijn winnaar is een nummer dat juist wel de eerste keer bleef hangen en meteen aansloeg; Het is niet hoogstaand, maar wel heel vermakelijk. Nummers 2 en 3 ook lekker, maar verliezen het nipt van zijn winnaar. Punten van Schotland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/17/17/yzzdywowvi Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Slechts 1 puntje. Te vaak maar enkele punten, dat schiet niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 En ik maar denken dat we bij Worldvision geen opzichtige twaalfpunters aan onze buurlanden uitdelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Dank voor die 8 punten, daarmee kunnen we misschien toch nog bij de subtop aan gaan haken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 30 minuten geleden zei Grote Ree: En ik maar denken dat we bij Worldvision geen opzichtige twaalfpunters aan onze buurlanden uitdelen... Ik heb geen 12 punter ontvangen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Zo dit gaat lekker. Mooi dat het nummer toch door een aantal gewaardeerd wordt. Dank u voor de 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 Bedankt voor de 7 punten! Mooie 4e plek nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 juli 2020 Share Geplaatst 16 juli 2020 2 uur geleden zei Grote Ree: En ik maar denken dat we bij Worldvision geen opzichtige twaalfpunters aan onze buurlanden uitdelen... We speak the same language, eh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 juli 2020 Share Geplaatst 18 juli 2020 Bedankt achtereenvolgens Nieuw-Zeeland, Nigeria, Noorwegen en Schotland voor de vier, twaalf, zeven en nogmaals vier punten! Leuk om te zien dat de meesten het (tot op zekere hoogte) de inzending kunnen waarderen. Inmiddels een relatief royale voorsprong op naaste belager Schotland. Het ziet er veelbelovend uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten