Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
ElPrincipito

Foutmelding

Question

Ik krijg een foutmelding tijdens het spelen van FM. Althans, als ik mijn save probeer te openen, na één dag doorspelen krijg ik deze melding. Iemand ervaring mee? 630641739_Schermafbeelding2020-05-27om20_52_36.thumb.png.920bc6b11140a97b66d60559f9a2cff8.png

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Op "opnieuw openen" klikken haalt vermoedelijk niets uit?

• 0
17 minuten geleden zei RubenS2:

Op "opnieuw openen" klikken haalt vermoedelijk niets uit?

Ik kan de game wel weer openen, maar na het laden van een nieuwe dag gebeurd hetzelfde. Lees net wat op SI, dat probeer ik nog even. 

• 0

Voor nu lijkt het te werken, krijg wat foutmeldingen maar kan nog door. Heeft te maken met het uitlezen van je grafische vermogen/kaarten op de laptop volgens SI. 

• 0
16 uur geleden zei ElPrincipito:

Voor nu lijkt het te werken, krijg wat foutmeldingen maar kan nog door. Heeft te maken met het uitlezen van je grafische vermogen/kaarten op de laptop volgens SI. 

Zou je idd op kunnen lossen met het updaten van de drivers. Maar het kan ook zijn dat je FM al op een wat ouder device speelt. Soms vraagt FM dan dusdanig veel van je videokaart dat die het niet meer aankan, waardoor FM eruit klapt. Dan heb je vooral vaak die melding op het punt dat je naar een wedstrijd wilt gaan.

• 0
Gepost (edited)
52 minuten geleden zei Fabian.:

Zou je idd op kunnen lossen met het updaten van de drivers. Maar het kan ook zijn dat je FM al op een wat ouder device speelt. Soms vraagt FM dan dusdanig veel van je videokaart dat die het niet meer aankan, waardoor FM eruit klapt. Dan heb je vooral vaak die melding op het punt dat je naar een wedstrijd wilt gaan.

Yes, dat las ik ook. Zo oud is mijn MacBook niet, 2016 en hij draait hem opzicht gewoon prima. Heb alle instellingen ook op laag staan en wedstrijd dus op 2D. Krijg het ook pas sinds deze week. 

2 uur geleden zei Lazy:

Drivers ff updaten? 

Yes, via de MacBook moet je dus wachten tot een update vanuit het systeem zelf. Alles zou nu dus up to date moeten zijn. 

Bedankt voor de hulp heren. 

Edited by ElPrincipito

• 0
Gepost (edited)

Ik krijg nu dus ook deze melding na het updaten van via Mac. Save is dus ook vreselijk langzaam nu. Lees wel als je in het begin bij het opzetten wat instellingen zou veranderen dat het minder tot niet moet voorkomen, had het voorafgaand ook niet, enkel met deze save. 

Spoiler

895764262_Schermafbeelding2020-05-29om18_01_08.thumb.png.42eb0c0b129d2eef1d5b0c4ca5512551.png

Link gevonden op een blog die aangeeft verschillende mappen te moeten verwijderen en opnieuw terug te zetten. Ga dat maar eens proberen. 

Edited by ElPrincipito