Jump to content
Marius

In de schijnwerpers ... Mei 2020

Recommended Posts

Ik ga ook voor @StanleyW met Lekker Wijnen in Frankrijk. Mooie updates, ook buiten de game om en hij heeft een mooie uitdaging gesteld.

Ik weet niet of ik als redelijke nieuwkomer (okay, eerder herintreder) een stem heb, maar ik kies voor @Cicchio met Arendal Fotball - King of the North. Sterk geschreven, zijn stukken zijn precies lang genoeg en het verhaal leest door zijn schrijfstijl heerlijk weg.

Zonder twijfel gaat mijn stem naar @Cicchio met Arendal Fotball - King of the North. Zijn schrijfstijl is zeer prettig en de resultaten spreken voor zich. 

Ik ga voor "Ik dwaal af" van @mi3sj Een verhaal dat hier nog niet genoemd is en volgens mij ook veel te weinig aandacht krijgt. Zowat elke update is een pareltje. Een absolute aanrader voor wie deze nog niet volgt!

Wist overigens niet dat een novelle die al ids is geweest hem nogmaals kon winnen 

9 uur geleden zei Mordurette:

@StanleyW krijgt mijn stem met zijn novelle "Lekker Wijnen in Frankrijk".

Mijne ook

Veel animo in dit forumgedeelte, maar ook zeker in dit topic. En ik denk dat we het er allemaal over eens zijn hoe fijn het is dat er momenteel zo veel verhalen zijn die regelmatig van een update voorzien worden. Ook het niveau ligt erg hoog en het is duidelijk dat er meerdere verhalen in aanmerking komen voor deze trofee. Maar er kan er maar één mee gaan lopen en dat is deze maand @StanleyW met zijn verhaal Lekker Wijnen in Frankrijk.

Ik zou zeggen, geniet van deze Pinkstermaandag en drink er een lekker wijntje op!

Zeer verdiend @StanleyW! Gewoon een tof verhaal en ik ben blij dat goede resultaten geen motivatie zijn om IDS te komen, maar het verhaal en de presentatie gewoon winnen. Trek er maar een fles bij los!

Ik hoop oprecht dat een aantal verhalen die de afgelopen maand zijn gestart blijven doorgaan en het niveau vasthouden; dan wordt het weer een leuke verkiezing over een maandje!

Gepost (edited)

Bedankt voor alle stemmen!

Spoiler

winnenring.jpg

Edited by StanleyW

Gefeliciteerd @StanleyW! Knap bezig met Sochaux en terecht uitverkoren novelle deze maand. 

Nu ik hier toch ben, ook direct even een momentje pakken voor ongegeneerde reclame voor de nieuwe editie van MU Battle of the Tactics:classic_ninja: