Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het blijft erg druk in dit forumgedeelte en dus is het ook nu weer geen eenvoudige opdracht om een een favoriet verhaal te kiezen. Toch wil ik graag jullie hulp inroepen om een novelle te nomineren die jullie graag in de spotlights zouden willen plaatsen. 

Nomineren kan tot aanstaande zondag 22u. Het verhaal met de meeste stemmen gaat met de trofee lopen.

Geplaatst

Mee eens, inderdaad een hele lastige. Maar wel positief dat er zoveel keuzes zijn. Afgelopen weekend stond m'n eigen novelle al binnen vier uur op de tweede pagina, zegt genoeg ;)

Anyhow, ik blijf bij mijn keuze van vorige maand. @Titan zijn novelle Van Mongolië naar Macau weet me elke keer weer goed te boeien. Elke update toch weer benieuwd waar hij nou weer beland is. Daarnaast hele mooie en leuke presentatie!

Geplaatst

Overigens ook wel even een compliment aan alle novellemakers hier de laatste tijd. Het is pittig om bij te benen en alles te volgen, maar wat een hoop toffe novelles worden er momenteel bijgehouden zeg _O_ 

@Marius @ElMarcos @Isco22 @komodo25 @Tourie @Hayder @Glenn08 @spaansetukker @ElPrincipito @ArVinna @Vlonkie @OptimistPrima @Titan @Nummerke10 @Cicchio @Jeroen. @Karlo @FMNOOB @germandutch @StanleyW @van der Water @Tim' @Zorsky @PvdVeen @RubenS2 @neva @mattihamstra @KeZZaaaa @mi3sj @Rossi @Vis @DGremlin én alle anderen die ik per abuis vergeten ben te mentionen, goed bezig en ga vooral zo door! :D

bewerkt door Fantasy

Geplaatst

Wat @Fantasy hier al zegt: het is hier ongekend druk (echt oude tijden!) en het niveau ligt hoog. Op dit moment zo'n vier à vijf verhalen waar ik tussen twijfel qua nominatie. Met name de maatschappelijk betrokken achtergrondartikelen van @StanleyW laten zijn verhaal er voor me bovenuit stijgen, dus deze maand gaat mijn stem naar Lekker wijnen in Frankrijk.

Spoiler

giphy.gif

Geplaatst

@Titan met van Mongolië naar Macau is volgens mij nog steeds een trapje hoger dan de rest, daarom krijgt hij mijn stem. Maar inderdaad, erg veel leuke novelles momenteel!

Geplaatst
  • Auteur
5 uur geleden zei Copywriter:

Vanwege het vele werk en de interactie met zijn deelnemers kies ik voor Your Own Team van @Jeroen.

Of is een SIGN-UPS uitgesloten van nominering @Marius?

Nee hoor!

Geplaatst

Eens. Die van Titan is erg sterk, maar hij  is al een keer geweest. Mag daar eigenlijk niet op afgerekend worden, maar..

Ik ga ook voor @StanleyW, Lekker Wijnen in Frankrijk.

Geplaatst
14 minuten geleden zei neva:

Eens. Die van Titan is erg sterk, maar hij  is al een keer geweest. Mag daar eigenlijk niet op afgerekend worden, maar..

Ik ga ook voor @StanleyW, Lekker Wijnen in Frankrijk.

Jawel hoor! Wat mij betreft wint iemand die nog niet eerder IDS is geweest :) 

Geplaatst
  • Auteur
11 minuten geleden zei Titan:

Jawel hoor! Wat mij betreft wint iemand die nog niet eerder IDS is geweest :) 

Mooi dat je hem aan een ander gunt :)

Maar ... de IDS gaat op zich naar een verhaal dus vreemd zou het ook niet zijn.

Geplaatst

Er zijn inderdaad aardig wat mensen nu bezig met novellen. Van wereldreizen tot amateurclubs opbouwen tot internationale grootmachten. Had persoonlijk niet verwacht dat ik zelf veel zou leren over een land/competitie met een novelle maken of lezen. Begin FM ook beter te kennen, omdat ik niet bij de standaard landen/clubs blijf hangen. Van mij mag ook @StanleyW extra aandacht krijgen. Lekker aan de wijn in Frankrijk :classic_cool:

Geplaatst

De keuze is reuze! Man man man wat een hoop toffe novelles. Eigenlijk wil ik niet kiezen omdat ik niet maar één favoriet heb maar mijn stem gaat naar @Fantasy - The way up!

Geplaatst
29 minuten geleden zei Isco22:

De keuze is reuze! Man man man wat een hoop toffe novelles. Eigenlijk wil ik niet kiezen omdat ik niet maar één favoriet heb maar mijn stem gaat naar @Fantasy - The way up!

Die heeft al een IDS onderscheiding. Denk dat die dus is uitgesloten om opnieuw deze prijs te winnen.

Toch @Marius?

Geplaatst
  • Auteur
7 minuten geleden zei ElPrincipito:

Die heeft al een IDS onderscheiding. Denk dat die dus is uitgesloten om opnieuw deze prijs te winnen.

Toch @Marius?

Nee, in principe kan dat gewoon hoor. Het gebeurt gewoon niet vaak.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Marius:

Nee, in principe kan dat gewoon hoor. Het gebeurt gewoon niet vaak.

Oh sorry! Dan is mijn opmerking misplaatst, niks tegen @Fantasy en de Novelle uiteraard.