Geplaatst 26 mei 20205 jr. Dag iedereen, Ik heb problemen met FM12. Wanneer ik wil overgaan naar 1 juli 2016 krijg ik onderstaande foutmelding. Ik speel met een eigen database, maar heb tot nu toe nog geen problemen gehad hiermee. Ook niet in saves waarin ik verder stond. Ik heb de integriteit van de files laten controleren en cache en dergelijke verwijderd, mijn pc heropgestart... Zonder resultaat. Iemand die me kan helpen? Kan gerust de savegame en/of database doorsturen indien dit kan helpen. LET WEL OP: HET GAAT OM FM12. Alvast bedankt, hopelijk weet iemand raad.
Geplaatst 26 mei 20205 jr. Auteur 31 minuten geleden zei Karlo: Heb je al geprobeerd één dag op vakantie te gaan in het spel? Ja, dit gaf helaas dezelfde foutmelding.
Geplaatst 27 mei 20205 jr. Auteur Volgens het internet kan het ermee te maken hebben dat ik (voor januari) competities heb toegevoegd. Die competities werden echter al speelbaar in januari, zonder problemen. De problemen starten nu pas op het einde van het seizoen. De competities nu verwijderen deed niets uit (ze worden ook pas verwijderd vanaf januari volgend jaar).
Geplaatst 27 mei 20205 jr. 3 uur geleden zei RubenS2: Volgens het internet kan het ermee te maken hebben dat ik (voor januari) competities heb toegevoegd. Die competities werden echter al speelbaar in januari, zonder problemen. De problemen starten nu pas op het einde van het seizoen. De competities nu verwijderen deed niets uit (ze worden ook pas verwijderd vanaf januari volgend jaar). Misschien je vraag stellen op het forum van SI?
Geplaatst 27 mei 20205 jr. Auteur 3 uur geleden zei FMNOOB: Misschien je vraag stellen op het forum van SI? Heb intussen een ticketje aangemaakt bij de helpdesk van SEGA (voor oudere versies moet dit ipv een forum), dus op hoop van zege nu...