Jump to content

[FM20] I'm Forever Blowing Bubbles

Recommended Posts

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

02 - Het voorseizoen van West Ham United   We hebben ons toch nog laten gelden op de transfermarkt. Er zijn geen grote namen naar West Ham gekomen, maar wel hele grote talenten. Ik vond dat

09 - Dramatische maand voor West Ham United   In de maand februari stonden er maar drie wedstrijden op het programma, maar het was een pijnlijke maand voor The Hammers. Er werden twee punten

03 - Maand augustus verloopt uitstekend   Het voorseizoen was over en de Premier League stond op het programma. We hebben deze zomer alleen maar jeugdig ingekocht en heb het vertrouwen gegev

Logische resultaten gewoon. En dankzij de eerder verrassende uitslagen eerder sta je gewoon nog steeds op een mooie plek in het tussenklassement.

Van Arsernal en City kun je gewoon verliezen, al kan ik mij voorstellen dat het voorgeven van een 2-0 voorsprong frustrerend is. Je doet het nog steeds prima. 

Gepost (edited)

JsupDhM.png

05 - Norwich stunt in de Carabao Cup

We speelden in de maand oktober in de 4e ronde van de Carabao Cup tegen Norwich City. Het team van Daniel Farke is een laagvlieger in de Premier League, maar in de beker is het altijd een ander verhaal natuurlijk. We hadden eerder in de maand nog 4-0 gewonnen van Norwich, waar Adam Hlozek in zes minuten tijd een hattrick wist te maken. Maar helaas was het in de Carabao Cup een ander verhaal. We waren hard op weg toen Fabián Balbuena ons in de 84e minuut op voorsprong wist te brengen. Ik keek al met een schuin oog naar de volgende ronde, maar in de allerlaatste seconde wist Josip Drmic de 1-1 binnen te knallen. En dan komt het aan op penalty's. Mark Noble en Aaron Cresswell wisten hun strafschoppen niet te benutten en zo waren we uitgeschakeld in de Carabao Cup. Te vroeg, maar het is niet anders.

In de Premier League presteerde we heel anders. Ik had het net al over de 4-0 overwinning op Norwich, maar we speelden ook nog tegen Leicester City en Burnley. Tegen Leicester City werd er gewonnen in het King Power Stadium. Yusuf Barasi wist zijn eerste Premier League goal te maken voor West Ham United en zo de overwinning binnen te slepen. Ook tegen Burnley verliep alles op rolletjes. Mark Noble wist tweemaal te scoren in deze wedstrijd en ook Sébastien Haller wist er twee in te prikken. Ashley Barnes wist het doelpunt voor Burnley op zijn rekening te nemen. 

RqygftH.png

We staan er in de competitie heel goed voor na onze drie overwinningen. We staan momenteel op een 2e plek met één punt minder dan de nummer een Manchester City. We doen gewoon mee met de top clubs op het moment. Het loopt gewoon heel erg goed bij ons en dat is heel duidelijk terug te zien. We worden wel op de hielen gezeten door Liverpool, Chelsea en Manchester United, maar dat is volkomen normaal natuurlijk. Verder zien we Sheffield United en Brighton ook hoog in de ranglijst staan. Ook deze club zou je hier niet zo gauw verwachten natuurlijk. En Southampton wist nog geen enkele keer te winnen in dit seizoen van de Premier League.

U66BOGW.png

Spoiler

lgc0R9r.png West Ham United 4 - 0 Norwich City CTfe5Dq.png

1-0 - Adam Hlozek '6

2-0 - Adam Hlozek '10

3-0 - Adam Hlozek '12 (pen)

4-0 - Issa Diop '20

roEquui.png Leicester City 0 - 2 West Ham United lgc0R9r.png

0-1 - Gonçalo Cardoso '28

0-2 - Yusuf Barasi '57

lgc0R9r.png West Ham United 4 - 1 Burnley IobGjKh.png

1-0 - Sébastien Haller '43

2-0 - Mark Noble '50 (pen)

3-0 - Sébastien Haller '54

4-0 - Mark Noble '90+1

CTfe5Dq.png Norwich City 1 - 1 West Ham United lgc0R9r.png(Carabao Cup)

0-1 - Fabián Balbuena '84

1-1 - Josip Drmic '90+3

Norwich wint met 4-2 in strafschoppen

Bedankt wederom voor alle reacties!

@Thierryvane @Karlo @StanleyW @delichris @boydjoman @ElPrincipito @van der Water @DGremlin @Isco22 @Marius @ElMarcos @komodo25 @Kowet

Edited by OptimistPrima

gwVq0od.png

06 - Ongeslagen maand voor West Ham United

We hebben weer een prachtige maand achter de rug. We hadden vier redelijk makkelijke wedstrijden op het programma en hebben deze alle vier dan ook gewonnen. De eerste plek van de Premier League is dan nu ook voor ons en we hebben een klein gaatje weten te maken met Manchester City. Ik heb dan met deze maand ook mijn tweede Manager van de Maand eretitel van het seizoen binnen weten te halen. Alles loopt vooralsnog op rolletjes in het London Stadium. 

eXQMwyC.png

Als we kijken naar de ranglijst dan zien we dat we na 14 speelronden op een eerste plek staan. Dit is een prachtige plek natuurlijk en ik had dit helemaal niet aan zien komen. We veranderen onze koers vooralsnog niet en mikken nog altijd op Europees voetbal. We weten natuurlijk dat clubs als Manchester City, Liverpool en Manchester United een veel bredere en sterkere selectie hebben dan dat wij hebben. Ik verwacht dat die nog wel langs ons gaan, maar ik zie ons wel gewoon meedoen voor de rest van het seizoen. Hopelijk kunnen we het die grote clubs moeilijk maken. Volgende maand hebben we twee lastige partijen op het programma. We moeten op bezoek bij Chelsea en ook op bezoek bij Manchester United. Dat zijn pittige wedstrijden, maar als je naar onze huidige resultaten kijkt dan kan je alleen maar positief zijn. 

AAQ6c9O.png

Spoiler

iCfrIWb.png Everton 0 - 1 West Ham United 18iPmRg.png

0-1 - Felipe Anderson '45+2

18iPmRg.png West Ham United 2 - 0 Brighton 2Eo1OC4.png

1-0 - Felipe Anderson '27

2-0 - Issa Diop '50

kFDuwQ9.png Southampton 1 - 3 West Ham United 18iPmRg.png

1-0 - Danny Ings '24

1-1 - Sébastien Haller '69

1-2 - Sébastien Haller '82

1-3 - Sébastien Haller '90+3

18iPmRg.png West Ham United 3 - 0 Sheffield United QNzsr9T.png

1-0 - Jarrod Bowen '36

2-0 - Pablo Fornals '66

3-0 - Issa Diop '89

Bedankt wederom voor alle reacties!

@Fantasy @boydjoman @delichris @Thierryvane @Isco22 @Marius @ElPrincipito @komodo25 @ElMarcos @Karlo @DGremlin @Kowet