Jump to content
OptimistPrima

[FM20] I'm Forever Blowing Bubbles

Recommended Posts

Posted (edited)

7IOoQlj.png

01 - Het begin van een nieuw West Ham United

West Ham United, een club uit Londen met een enorm groot stadion. Er kunnen 60.000 mensen in en is een van de grootste stadions in Engeland. Maar West Ham United zelf kan de klim naar de Engelse top nog niet vinden. In het vorige seizoen eindigde deze voetbalclub op een 10e plaats, net achter Leicester City. Dit seizoen ging het beduidend minder goed met de club. Nu met het coronavirus is het nog niet duidelijk waar West Ham United zal eindigen, maar zeker is wel dat ze niet goed gepresteerd hebben. Ze nemen nu genoegen met een 16e plaats in de Premier League. Maar de nummer 17 Watford en de nummer 18 Bournemouth staan met punten gelijk aan West Ham. Er zal een flinke verandering moeten komen om dit West Ham United naar de Engelse top te sturen. 

Er zijn in het afgelopen jaar veel nieuwe spelers gekomen die West Ham moeten gaan versterken. Sébastien Haller kwam over van Eintracht Frankfurt voor 40 miljoen euro. Pablo Fornals kwam voor 27 miljoen euro over van Villareal. En Jarrod Bowen kwam over van Hull City voor een bedrag van iets meer dan 16 miljoen euro. Flinke bedragen. Dan kwamen ook nog Albian Ajeti voor 9 miljoen euro over van Basel. Darren Randolph voor 4,6 miljoen euro van Middlesbrough en tot slot Gonçalo Cardoso die voor 3 miljoen euro overkwam van Boavista. Er kwamen ook nog twee spelers transfervrij over. Dit waren Roberto van RCD Espanyol en David Martin van Millwall. We hebben al veel uitgegeven en dus zal er niet veel transferbudget meer over zijn dit seizoen om nog te besteden. We zullen gaan kijken hoe we de selectie alsnog op een creatieve manier kunnen versterken. 

Edited by OptimistPrima

Succes met West Ham. Een roemruchte club die absoluut potentie heeft. Hopelijk kun je in Londen Stadium oude tijden doen herleven. 

En die flinke verandering ben jij gok ik zomaar :D Toffe club!

Een club met heel wat potentie: tijd dat het er eens uit komt me dunkt! Succes!

Een club waar ik persoonlijk heel weinig mee heb, vooral nadat ze Boleyn Ground verlaten hebben. Maargoed, wellicht kan jij daar verandering in brengen! Veel succes!

WHU! Prachtige club, ik hoop dat jij de tijd krijgt te bouwen. Potentie zit er zeker met zo'n stadion en zoveel supporters!  Succes!

Succes met West Ham. Je titel deed me direct denken aan de film Hooligans.

Succes bij West Ham! Wordt tijd dat deze mooie club weer omhoog gaat. 

Misschien wel de mooiste club uit Engeland! Hopelijk vind jij met hen de weg naar de top! De faciliteiten zijn er, nu de resultaten nog... Succes! Ik ga je volgen!

kemRYaW.png

02 - Het voorseizoen van West Ham United

We hebben ons toch nog laten gelden op de transfermarkt. Er zijn geen grote namen naar West Ham gekomen, maar wel hele grote talenten. Ik vond dat we een degelijke basis hebben bij West Ham waar ik eerst een seizoen mee wil gaan testen. Ik heb dit seizoen gekozen voor alleen maar jeugdige aankopen. Alle vijf de aankopen die we gedaan hebben zijn allemaal spelers van 16 jaar. Er zijn ook nog twee spelers vertrokken. Dit waren Carlos Sánchez en Mésaque Djú. Sánchez ging voor 4,5 miljoen euro naar Al Hilal. En Djú ging op huurbasis naar Woking. Dit waren de enige uitgaande transfers die ik in deze periode gedaan heb. 

Dan nu naar de spelers bij ons komen versterken. Als eerste hebben we Nohan Kenneh. Deze 16-jarige Engelsman heeft veel potentie en kan zowel op het middenveld als in de verdediging spelen. Hij heeft nog veel te verbeteren en dat mag hij bij ons gaan doen. Hij kwam voor 900k over van Leeds United. De tweede aankoop is Will Fish van Manchester United. Deze talentvolle verdediger mag zich bij ons verder gaan ontwikkelen. United wilde 600k hebben voor deze speler en dat hebben we dan ook maar al te graag betaald. Derde aankoop is Yusuf Barasi van AZ Alkmaar. Hij komt voor 900k over vanuit Nederland naar Engeland. Ik zie in hem de nieuwe spits voor dit West Ham United. Dus ik ben heel erg blij met deze aankoop. De tweede Nederlandse aanwinst is Naci Ünüvar. Wat moet ik nog over hem zeggen? Een top talent die voor elke club een vaste waarde kan worden. We maakten een bedrag van 925k over naar Ajax voor dit toptalent. En tot slot de Tjsech Adam Hlozek. We hadden een strijd met Manchester City om de handtekening van deze jongeman, maar wij hebben deze gewonnen. We betaalden ook maar slechts 65k aan Sparta Praha voor dit toptalent. Ik kijk er erg naar uit om hem aan het werk te zien. 

Spoiler

Nohan Kenneh:

xYhsNWY.png

Will Fish:

pAv4zr5.png

Yusuf Barasi:

c2a5feZ.png

Naci Ünüvar: 

bGBStbe.png

Adam Hlozek: 

7S0dcDO.png

Onze oefenperiode was niet moeilijk. We hadden een trainingskamp in Hongkong waar we tegen Spartans en Wong Tai Sin speelden. Dit waren natuurlijk twee monsterzeges. Het gaf de groep natuurlijk wel een heel goed gevoel en dat was ook te zien in de wedstrijd tegen Inter. We speelden echt heel sterk tegen dit Champions League team. En we hadden ook veruit de meeste kansen, maar de spitsen van Inter waren nog net wat scherper voor het goal. We kwamen wel tweemaal op voorsprong, maar dan zie je ook meteen weer de kracht van Inter. Ze blijven vechten voor de goals. De overige twee wedstrijden waren niet zo heel spannend, we speelden degelijk en we deden wat we moesten doen. Topscoorder van de oefenperiode was Felipe Anderson met 9 goals. 

We starten de competitie meteen heel zwaar. In de eerste maand nemen we het op tegen Liverpool, Crystal Palace, Tottenham Hotspurs en Newcastle United. Ik ben heel erg benieuwd hoe we in de eerste maand gaan presteren met deze groep. Ik denk zeker wel dat er drie overwinningen in zitten en wellicht een stunt tegen of Liverpool of Spurs. Dit gaan we meemaken in de volgende update.

0XQkONT.png

Bedankt voor alle reacties

@ElMarcos @Fantasy @Marius @ElPrincipito @r4vje @StanleyW @Zorsky @mi3sj @van der Water @spaansetukker @delichris @Isco22 @boydjoman @Kowet @komodo25 @Netzwerk

@van der Water - De Champions League winnen, daar kan ik alleen nog maar van dromen haha. Hele knappe prestatie!

Goede aankopen, toekomst gericht gehandeld en de voorbereiding is goed! Speler verhuurd aan Woking, moest even denken, heb ik ooit een meerdaags toernooi gevoetbald. Mooie club! 

Allemaal goed en wel zo'n talenten natuurlijk maar op zich is dat iets voor de lange termijn. Op de korte termijn zullen gewoon de spelers het moeten doen die er al waren. Al leek dat best goed te lukken tijdens de voorbereiding.

Direct investeren in de toekomst. Gedurfd bij een club als West Ham. 

Veel succes!

Gerichte aankopen met het oog op de toekomst. Verder ook een prima voorbereiding gedraaid met natuurlijk een prachtig gelijkspel tegen Inter. Veel succes in de openingsfase van het seizoen!

Hele goede talenten gehaald hoor en je voorbereiding ziet er ook goed uit.

Lekkere aankopen gedaan! Precies tegenovergestelde van het reguliere WHU beleid :-D

Wat een talenten :< Je laat een behoorlijk frisse wind waaien daar bij WHU zoals Stanley hierboven al aangeeft :D