Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Jamesfr12010

Stadion bouwen bij FM20

Question

Hallo,

Als ik het bestuur vraag om een nieuw stadion te bouwen wordt dat dus afgewezen terwijl ik elk seizoen achter elkaar 5 prijzen pak. En toch wijzen ze het af.

Er is meer dan genoeg budget in de club kas. 

Weet iemand hier wat ik daar aan kan doen ?

Edited by Jamesfr12010

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Geduld is het grote toverwoord bij nieuwe stadions in FM. Speel je elke thuiswedstrijd in een uitverkocht stadion? Wanneer is het vorige stadion gebouwd? Hoe zit het met de (groei in) reputatie van de club? Allemaal factoren die van invloed kunnen zijn.

• 0

Het stadion zit elke thuis wedstrijd vol. Het stadion is in 1937 opgeleverd. Ik heb dus echt letterlijk in elk seizoen 4 a 5 prijzen gepakt. Wordt onaantastbaar genoemd. 

De club heeft zo goed als een reputatie van tien duizend, Ja voorheen was het veel's minder tot ik begon.

Is wel raar want je kan het bestuur wel vragen om het stadion te kopen maar als je een stadion wilt laten bouwen omdat je nog niet tevreden bent weigeren ze het.

• 0

Je zou kunnen proberen eerst het stadion te kopen om dan vervolgens een of twee jaar later te vragen of er een nieuwe gebouwd kan gaan worden. Dan heb je in ieder geval geen last van de gemeente die het niet wil verkopen op voorhand.

• 0

Ja is soms beetje raar bij mijn Carriere bij Edinburgh, is mn stadion volledig uitgebouwd en altijd volledig uitverkocht.

Speel er nu zo 5 jaar in, toen ik een leen stadion had tijdens de verbouwing, konden daar 45.000 in en zaten er altijd zo 36.000 in. Toen het stadion klaar was had ik een capaciteit van 16.000 en dus altijd uitverkocht. Maar ik weet dus dat er meer in kunnen.

Toch komt de optie nieuw stadion er nooit bij, ik denk dat het te maken heeft met de gemeente maar weet het niet zeker 

• 0

Het blijft soms raar in dit spel. Twente kreeg na 4 seizoenen al een nieuw stadion, terwijl haar eigen stadion nog niet zo heel oud is.