Jump to content

Logo aanvraag topic

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Titan:

Nee, de oude eruit gegooid en een nieuwe laten aanmaken. Handmatig: niet voor mij weggelegd.

is heel simpel. config file met kladblok openen, kopieren plakken, id en logonaam aanpassen en hij doet het.

Stuur anders de oude config file, ID van je team en hoe je het logo heb genoemd.

Edited by sennid

7 minuten geleden zei sennid:

is heel simpel. config file met kladblok openen, kopieren plakken, id en shirtnaam aanpassen en hij doet het.

Stuur anders de oude config file, ID van je team en hoe je het logo heb genoemd.

Ik ga even zoeken, thanks alvast! Als ik 'm vind, dan PB ik je.

edit: het is gelukt @sennid en @Fantasy. Het lag inderdaad aan dat programmaatje. Heb het xml-bestand even naast een goed-werkend xml-bestand gezet en naar verschillen gezocht. Bleek één woord anders te zijn in de codes. Aangepast en het werkt :)

Bijna een master op zak, maar iets simpels als dit duurt eeuwen bij mij :mmm:

Edited by Titan

Club: FK Car Konstantin Niš
Kleuren: 
Zwart & Wit

Extra:  Het huidige logo is nogal onduidelijk. Ik zou graag een logo willen zoals Partizan, Ferencvárosi,  Pyunik. Strak, duidelijk maar met een typisch Oost-blok sausje eroverheen. Het huidige hoofd van 'Constantijn de Grote' kan je gewoon gebruiken.

Edited by JesseNL

3 uur geleden zei Cicchio:

Club: Lommel SK
Kleuren: Groen (#49954e) en wit
Vorm: Rond

Extra: In het huidige logo (zie onder) is een leeuw verwerkt. Die graag terug laten komen in het nieuwe logo. Voor de rest; leef je uit!

Normal.png.783dd163eea767d9330db6695d88507d.pngBG.png.4ab9b92136c494b718f5b164558468c7.pngSmall.png.032691f8cd70dbc57fbef6cc14632318.png

• Fantasy unpinned and pinned this topic

Club: PSG
Kleuren: Traditioneel, dus blauw, rood en wit
Vorm: Vrije keus

Extra: De Eiffeltoren mag er wel ergens in terugkomen. Mag groot, mag subtiel. En eventueel nog de wieg en de fleur de lis uit de eerdere logo's. Dit laatste is allemaal geen must, de Eiffeltoren zelf wel.

Z450px-PSG_logos.png