Jump to content
ElPrincipito

[FM20] José María Gutiérrez - Guti Haz

Recommended Posts

Nette prestaties zeg! Uit Valencia op 0-0 houden belooft ook nog wat voor de andere ploegen uit de (sub)top die komen gaan

Mooie transfers, vooral gratis spelers opgepikt. De start is goed veelbelovend, lijfsbehoud lijkt wel haalbaar!

Je hebt prima transfers gedaan zoals ik het kan zien. Ook je prestaties zijn prima. Om 9e te staan als promovendus, dat is gewoon hartstikke knap. Helemaal met de financiële middelen die Malaga heeft.

Beperkte middelen en dan zo'n start eruit weten te persen. Grote klasse weer 👍🏻

1984195984_Novelle-12.jpg.ce1abc5b6198eef45800ed0b2cfa1269.jpg

Reacties: 

Bedankt voor het liken en reageren! Het gaat inderdaad prima, we hebben wel erg beperkt materiaal en ik zie ons geen grote transfers doen komende tijd. Weer creatief winkelen mochten we erin blijven. Mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag. Je kan ook screentjes aanvragen uiteraard. 

@delichris / @spaansetukker / @StanleyW / @Marius / @RubenS2 / @Karlo / @ElMarcos / @Titan @Nummerke10 @van der Water / @Isco22 / @OptimistPrima / @komodo25 / @Fantasy / @roeliho / @T10 / @Vis / @ArVinna / @mattihamstra / @neva / @Zorsky / @Tourie 

Als je niet meer getagd wil worden, stuur me dan een PM. Dan haal ik je uit de lijst! 

Enorm knap bezig, alweer! Hoe staat het me de kloof naar onder toe?

Wel knap om dan met een B-ploeg maar zo nipt te verliezen van Barça en Real.

Europees voetbal halen in je eerste seizoen op het hoogste niveau zou een fantastische prestatie zijn!

Gaat lekker hoor!  Top 4 is wel echt een klasse apart zo te zien, 2 wedstrijden minder en 6 punten voor. Nu is voor jou de top 4 natuurlijk totaal niet relevant als gepromoveerde ploeg.

Met zulke resultaten kan ik me goed voorstellen dat er interesse van andere clubs komt, maar goed om te zien dat je Malaga trouw blijft. Hele knappe prestaties weet je te bewerkstelligen! 

Heel knap hoe je dit seizoen speelt! Dit gaat echt alle verwachtingen te boven. Mooi ook dat je geïnteresseerde clubs de deur wijst!

Bijna halfweg en gewoon vijfde! Klasse! Zeker ook erg sterk om de schade zo te beperken tegen Real en Barcelona als je met een b-elftal aantrad.

Zeer goed seizoen draai je tot nu toe, je hoeft je geen zorgen meer te maken over degradatie lijkt me zo.

Een goed seizoen speel je en geen wonder dat de clubs interesse hebben je.

Fantastisch bezig. Gezien de nederlagen tegen de grootmachten en de stand is het natuurlijk geen schande. Je bent gewoon erg goed bezig maar het gaatje naar de top is nog net ietsje te groot

Heerlijke prestaties nog steeds man! Ook een grote eer dat die drie clubs interesse tonen in je diensten.

Sterk dat je aan de verleiding hebt kunnen weerstaan, want dat zijn wel drie clubs waar het plafond ongetwijfeld hoger ligt dan bij jouw huidig cluppie.

Gepost (edited)

907044530_Novelle-13.jpg.f00a123ae31f90080613b7021f75ca2a.jpg

Transfers:

Spoiler

75426905_Schermafbeelding2020-05-31om15_36_13.thumb.png.cfb70723b3f2c5c28aa379062bb73227.png

Screen Cecchini:

Spoiler

12329758_Schermafbeelding2020-05-31om15_55_18.thumb.png.71b7dd9181643e3c497ff8930ee82973.png

Screen Matheusinho:

Spoiler

1832390003_Schermafbeelding2020-05-31om15_55_08.thumb.png.ea87c55c74a216bfca398aa0f80bf595.png

Reacties: 

Bedankt voor het liken en reageren! Mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag, screentjes kun je uiteraard ook opvragen.

@delichris / @spaansetukker / @StanleyW / @Marius / @RubenS2 / @Karlo / @ElMarcos / @Titan @Nummerke10 @van der Water / @Isco22 / @OptimistPrima / @komodo25 / @Fantasy / @roeliho / @T10 / @Vis / @ArVinna / @mattihamstra / @neva / @Zorsky / @Tourie / @DGremlin

Als je niet meer getagd wil worden, stuur me dan een PM. Dan haal ik je uit de lijst! 

Edited by ElPrincipito

Erg knap hoe je steeds de juiste beslissingen weet te nemen en dat bijna altijd de jonge voetballers daarbij betrokken worden! Je draait een onbezorgd seizoen en maakt zelfs nog kans op Europees voetbal. 

Dat bestuur draait nog wel bij hoop ik voor je. Mooie transfers gedaan weer en dito resultaten.