Jump to content
ElPrincipito

[FM20] José María Gutiérrez - Guti Haz

Recommended Posts

Amper 1 keer puntenverlies op 16 wedstrijden. Het is verbazingwekkend dat er nog een ploeg kan volgen, al lijkt de top drie al uit het zicht verdwenen van de andere clubs.

Prachtige update weer! Ik snap wat guti zegt over het belonen maar uiteindelijk maakt het niet uit of het 1 of 4-0 word de 3 punten blijven hetzelfde

Het moet wel gek lopen wil je niet naar de play-offs gaan, de top 3 lijkt al bijna een zekerheid, maar de bal is rond.

Heerlijke periode! Jammer van de verliespartij tegen Deportivo want anders had je al een flink gat. 

Wat een spanning bovenin, samen met Deportivo en Vallecano wel al duidelijk een gat geslagen. Het is wel duidelijk wie er om de titel gaan strijden!

294952480_Novelle-7.jpg.e1318f28115eab142d27e69935e8a1e6.jpg

Reacties: 

Bedankt voor de reacties en likes jongens, mooi om te zien dat jullie het volgen! 

@delichris / @spaansetukker / @StanleyW / @Marius / @RubenS2 / @Karlo / @ElMarcos / @Titan @Nummerke10 @van der Water / @Isco22 / @OptimistPrima / @komodo25 / @Fantasy / @roeliho / @T10 / @Vis / @ArVinna / @mattihamstra / @neva / @Zorsky /

Als je niet meer getagd wil worden, stuur me dan een PM. Dan haal ik je uit de lijst! 

Hier en daar in jouw ogen (of die van Guti) wat onnodig puntverlies, maar je lijkt onbedreigd af te stevenen op de titel. Vallecano blijft het overigens verrassend goed doen.

Je doet het ongelofelijk goed met Malaga. Je staat aan de leiding en het gat met de nummer 3 is best aanzienlijk. Al kan het in de ogen van een echte kampioen natuurlijk altijd beter ;)

Fijne resultaten neergezet ondanks dat je verloor van Las Palmas. Die gelijke spelen zijn ook niet zo erg natuurlijk. Het gat is vijf punten en dat is mooi.

Las Palmas is een pittige tegenstander natuurlijk, kan ik van meespreken ;c verder een leuk geschreven stukje! Maar probeer wel dingen als "vindt ik" te vermijden indien mogelijk. Al is zoiets in de snelheid al eens snel gebeurd natuurlijk.

De gehele top drie blijft toch wel sterk presteren in vergelijking met de concurrentie maar rechtstreekse promotie of titel zouden wel goed moeten komen met deze vormcurve. Het bekersprookje is natuurlijk ook erg mooi, al ben je voorlopig nog gespaard gebleven van de grootste tegenstanders.

Heerlijke uitslagen over het algemeen, al blijft de concurrentie ook presteren. Titel en promotie liggen nu wel in het verschiet, succes!

Gaatje is geslagen, blijft allemaal heerlijk gaan! Ook blij dat de man met de lange naam tevreden is met de resultaten.

Gepost (edited)

1147989105_Novelle-8.jpg.ac43f25a2127a3a41e3cdbdbb70fd9ac.jpg

Stand competitie:

Spoiler

1351901020_Schermafbeelding2020-05-25om15_45_54.png.b1842ea612523b8dcdcc1953dc649f20.png

Reacties: 

Gracias voor het liken en reageren! Mooi om te zien dat het interesse wekt. 

@delichris / @spaansetukker / @StanleyW / @Marius / @RubenS2 / @Karlo / @ElMarcos / @Titan @Nummerke10 @van der Water / @Isco22 / @OptimistPrima / @komodo25 / @Fantasy / @roeliho / @T10 / @Vis / @ArVinna / @mattihamstra / @neva / @Zorsky /

Als je niet meer getagd wil worden, stuur me dan een PM. Dan haal ik je uit de lijst! 

Edited by ElPrincipito

Jammer dat je net de bekerfinale niet wist te halen. In de competitie is de voorsprong nog veilig, maar gezien de aardige vorm van Vallecano moet je niet te veel punten meer laten liggen.

Je blijft in de competitie goed gaan en de beker keurig de halve behaald.