Jump to content

[FM20] José María Gutiérrez - Guti Haz

Recommended Posts

• Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uitslagen:  Stand: Screen Machuca:  Screen Fernandes: Finale tegen Barcelona:   Reacties:  Gracias weer jongens! Top om de reacties te lezen. Tips, verzoek

Selectie:  Reacties:  Bedankt voor alle reacties. Mooi om te zien dat jullie de updates lezen en het jullie kan bekoren. Mochten jullie tips hebben of opmerkingen dan hoor ik het graag! 

Keurige prestaties hoor! Heerlijke manier om uit de startblokken te schieten. Hoe gaat het met Andrés trouwens?   Dat is z'n broer, Saul. Die is niet meer weg te denken op het middenveld d

Posted Images

Guti, een stylist pur sang. Een jongen van de club, maar om een of andere reden nooit onomstreden. Ik ben benieuwd wat voor reis je met deze onderschatte grootheid gaat maken! 

Guti, één van de meest onderschatte spelers uit z'n generatie. Veel succes, benieuwd waar je zal belanden! Gezien je vorige novelle denk ik (hoop ik..) niet meteen bij Real Madrid ;) 

Zonder twijfel een onderschatte speler. Een te vaak vergeten speler. En misschien zelfs al een beetje iemand die te weinig herinnerd word. Goed dat je hem onder het stof vandaan haalt!

Hoop stiekem op Benfica, echt een schitterende club waar succes gegarandeerd is. De uitdaging zou bij bijvoorbeeld Malaga een stuk groter zijn met de bestuurlijke chaos van de afgelopen periode. Succes!

Ah, je bent een nieuw verhaal gestart, mooi! Guti is inderdaad een machtige speler geweest, ik hoop dat je hem nu een succesvolle trainerscarriere gunt ;)

Mooie uiteenzetting van de visie. Mijn voorkeur gaat niet uit naar Benfica in dit rijtje. Ze past perfect binnen de visie maar de vijver aan jeugdig talent zet toch wat een rem op de uitdaging voor mij.

194412780_Novelle-3.jpg.7d087f8a29469a809bc175fa1991226d.jpg

Reacties: 

Bedankt voor alle toffe reacties. Gelukkig was ik al met Malaga gestart en werd die ook veelvuldig genoemd! Fikse uitdaging, de selectie is totaal niet bijzonder, maar we gaan het zien! 

@delichris / @spaansetukker / @StanleyW / @Marius / @RubenS2 / @Karlo / @ElMarcos / @Nummerke10 @van der Water / @Isco22 / @OptimistPrima / @komodo25 / @Fantasy / 

Als je niet meer getagd wil worden, stuur me dan een PM. Dan haal ik je uit de lijst! 

Succes bij Malaga. Nog geen tien jaar geleden wisten ze te stunten in Europa, maar de FFP-straf heeft hun heel hard geraakt destijds.

Hopelijk kan jij de club weer naar nieuwe successen brengen!