Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 85
  • Weergaven 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @komodo25 @Marius @Isco22 @Tim' @StanleyW @Fantasy Bedankt voor de reacties! @StanleyW Afbeelding is 'gewoon' in Word bewerkt door een half doorzichtig vlak er voor te zetten met een klein kleurv

• @komodo25 @Marius @Isco22 @Tim' @StanleyW @Fantasy @delichris @ArVinna Bedankt voor de reacties!  

• @komodo25 @Marius @Isco22 @Tim' @StanleyW @Fantasy @delichris @ArVinna Bedankt voor de reacties!  

Geplaatst

Leuke club met sowieso wel wat jong talent aanwezig! Succes!

Geplaatst

Ik neem aan dat Proper en Musaba meteen een hoofdrol kunnen spelen.

Geplaatst

Met Proper heb je letterlijk goud in handen. Als je die lang voor de club kunt behouden, scheelt dat echt wel een slok op een borrel. Succes in de laatste oefenpotjes en ben benieuwd hoe je kan presteren in de competitie.

Geplaatst

Mooi om te zien dat de voorbereiding succesvol was. Hopelijk kan je dat ook meenemen in de eerste competitiewedstrijden.

Geplaatst

Hele gave en mooie updates. Augustus kent opzich geen heel lastig programma, dus hopelijk kan je goed uit de startblokken komen! Voel je vrij om me in elke update te taggen hoor ;)

Mag ik vragen welke tool (in Photoshop, lijkt me) je gebruikt over de foto heen?