Geplaatst 19 mei 20205 jr. Succes met NEC! Hopelijk gaat het je lukken de rust weer een beetje terug te brengen!
Geplaatst 19 mei 20205 jr. Auteur @komodo25 @Isco22 @Marius @Tim' @Fantasy @StanleyW @OptimistPrima Bedankt voor de reacties!
Geplaatst 19 mei 20205 jr. Talent genoeg in Nijmegen. Ik ben benieuwd hoe lang het je lukt om Proper in huis te houden.
Geplaatst 20 mei 20205 jr. Met Proper heb je letterlijk goud in handen. Als je die lang voor de club kunt behouden, scheelt dat echt wel een slok op een borrel. Succes in de laatste oefenpotjes en ben benieuwd hoe je kan presteren in de competitie.
Geplaatst 21 mei 20205 jr. Mooi om te zien dat de voorbereiding succesvol was. Hopelijk kan je dat ook meenemen in de eerste competitiewedstrijden.
Geplaatst 22 mei 20205 jr. Hele gave en mooie updates. Augustus kent opzich geen heel lastig programma, dus hopelijk kan je goed uit de startblokken komen! Voel je vrij om me in elke update te taggen hoor Mag ik vragen welke tool (in Photoshop, lijkt me) je gebruikt over de foto heen?