Geplaatst 18 mei 20205 jr. Hij werkt niet, je probeert een PDF weer te geven. Je kan enkel een JPG bestand invoegen (althans, dat is het makkelijkste). Mocht het niet lukken kun je me een PM sturen, dan help ik je.
Geplaatst 18 mei 20205 jr. Succes bij MB! Zoals ik je al PM'de kan je best alles los invoeren next time, dan is het scherper. Ben benieuwd wat de resultaten zijn, tag me vooral!
Geplaatst 18 mei 20205 jr. Auteur Voor een digibeet ben ik al blij dat me dit gelukt is haha Maar thnx voor de tips, de volgende update ga ik weer verder stoeien. Ik ga er vanuit dat het steeds een stukje beter zal gaan :-)
Geplaatst 18 mei 20205 jr. Succes! Wel mooi dat je met een 3e en 4e team van dezelfde club in de competitie zit. Lekker Kelderklasse-gevoel wel
Geplaatst 18 mei 20205 jr. Leuke uitdaging dit, wie weet breng je het eiland mooi op de kaart succes!
Geplaatst 18 mei 20205 jr. Een hele leuke en als je naar de Europese top wilt, ook een lange uitdaging. Heel veel succes!
Geplaatst 18 mei 20205 jr. Van een heuse uitdaging gesproken! Een paar edities geleden me zelf eens gewaagd aan de nationale ploeg daar, maar dat was ook zeker niet de eenvoudigste opdracht. Succes in ieder geval!
Geplaatst 18 mei 20205 jr. Heel veel succes met deze mooie uitdaging. Standaard tag graag bij elke update 18 mei 20205 jr. bewerkt door komodo25
Geplaatst 19 mei 20205 jr. Auteur De Voorbereiding Zoals al aangegeven had ik maar 10 veldspelers en 2 keepers tot mijn beschikking en een handje vol jeugdspelers. Staf was er al helemaal niet dus de advertenties werden al snel uitgezet. De ene functie was wat eerder gevuld dan de ander, maar uiteindelijk heb ik toch alle functies in kunnen vullen. En dan begint de grote zoektocht naar spelers die naar de voorspelde nummer laatst willen komen. Nou er is me toch een waslijst binnen gekomen! Dit zijn alle transfers die in de voorbereiding binnen zijn gekomen, tevens staan er nog een paar bij die lopende het seizoen zijn aangesloten. De oefenwedstrijden De wedstrijden verliepen enigszins wisselvallig. De eerste wedstrijd, tegen onze onder 19, speelden we nog met de 12 spelers die we al hadden. Die werd dan nog overtuigend gewonnen na een een 0-1 achterstand. Naar mate de voorbereiding vorderde werd de selectie steeds verder aangevuld. De 2e wedstrijd tegen divisiegenoot 07 Vestur 2 werd 1-1 gelijkgespeeld waarna er 3 nederlagen volgden tegen eredivisie en eerste divisie teams. De laatste wedstrijd in de voorbereiding werd gelukkig winnend afgesloten, en dat tegen een 2e divisie team! Tussendoor kwam het bestuur nog met een update over de verkoop van de seizoenkaarten. Op naar de competitie! Op 18-5-2020 om 16:49 zei Marius: Van een heuse uitdaging gesproken! Een paar edities geleden me zelf eens gewaagd aan de nationale ploeg daar, maar dat was ook zeker niet de eenvoudigste opdracht. Succes in ieder geval! Een uitdaging is het zeker! Leuk dat je ooit de nationale ploeg hebt gedaan, uiteindelijk wel een beetje op de rit kunnen krijgen? Op 18-5-2020 om 15:08 zei delichris: Succes op de Eilanden. Het gaat een zware beproeving worden vermoed ik. Thnx, zal inderdaad iets voor de lange adem worden. Op 18-5-2020 om 14:54 zei ElMarcos: Een hele leuke en als je naar de Europese top wilt, ook een lange uitdaging. Heel veel succes! Absoluut een lange uitdaging wil je de top gaan bereiken. Zou mooi zijn als ik iets gelijkwaardigs als Fantasy neer kan zetten. Op 18-5-2020 om 14:47 zei spaansetukker: Leuke uitdaging dit, wie weet breng je het eiland mooi op de kaart succes! Ik ga mijn best doen! Op 18-5-2020 om 14:31 zei Cicchio: Succes! Wel mooi dat je met een 3e en 4e team van dezelfde club in de competitie zit. Lekker Kelderklasse-gevoel wel Jarenlang op dat niveau gevoetbald, ken het gevoel! @ElPrincipito @Fantasy @StanleyW @Titan @Satyr @RubenS2 @Rossi @Copywriter @komodo25 @boydjoman
Geplaatst 20 mei 20205 jr. Wat veel spelers gehaald zeg. Daar moet je het wel mee redden dacht ik zo. De voorbereiding was aardig en de spelers zijn allemaal goed ingespeeld zo lijkt het.
Geplaatst 20 mei 20205 jr. Vrachtwagens aan spelers gehaald, dat is goed! Kan de competitie eindelijk beginnen
Geplaatst 20 mei 20205 jr. Een hele nieuwe kern, dus de voorspelling van de bookies mag de vuilbak in.
Geplaatst 20 mei 20205 jr. Genoeg nieuwe spelers, kan je lekker rouleren. Ben benieuwd hoe de resultaten in de competitie gaan zijn.
Geplaatst 20 mei 20205 jr. Je hebt een hoop wisselingen doorgemaakt in je selectie. De voorbereiding lijkt redelijk te zijn verlopen. Ik ben heel benieuwd hoe je het eerste seizoen door gaat komen en waar dit avontuur uiteindelijk toe leidt.