Jump to content
ArVinna

[FM20] Afelee Ale - De droom van Tuvalu

Recommended Posts

Gaaf gedaan zo! Zijn nog niet de mooiste clubs, maar zitten wel interessante keuzes bij.

Gepost (edited)

1502864280_BannerdedroomvanTuvaluTukoko.png.ea25df542597a9f3f6f5a183675d1349.png

172502162_DedroomvanTuvalunieuwbijtukoko.png.37b1f0914564f0562b43325a24b20e18.png

Thanks voor het lezen en alle reacties! In de volgende update meer aandacht voor het land en de club waar ik terecht kom. Over de app, tof dat de stijl in de smaak valt! Wilde een manier bedenken om het banencentrum na te bootsen, en dan is de link met hulp uit Nederland al gauw gelegd.

Marius, @delichris, @StanleyW, @ElMarcos, @KeZZaaaa, @komodo25, @Copywriter, @boydjoman, @Isco22, @Vis, @Titan, @Fantasy, @ErikEagles, @ElPrincipito , @FMNOOB

Blijkbaar was de melding bij het mail-icoontje toch niet zo doorzichtig als ik dacht ;c.

Edited by ArVinna

Je carrière gaat in ieder geval als een speer!

Wat een overstap, een geweldige uitdaging! Ik ben erg benieuwd wat je aldaar gaat presteren, lijkt me toch een bijzonder land.

Een onbekend voetballand voor mij! Benieuwd wat je daar kunt gaan neerzetten!

Een onbekend land met hele onbekende clubs. Ik ben zeer benieuwd hoe je het daar gaat doen.

Een mooie opstap. Ik ben ook zeer benieuwd hoe je het daar gaat doen.

451534223_BannerdedroomvanTuvaluTukoko.png.09d15738fc39477b85ede9ed63e6c8fc.png

493730581_Tukokodeelpapua.png.216e80b3384dd82413a9f5f7b72e99ff.png

Thanks voor alle reacties! Was fijn om de overstap te maken naar (semi) profvoetbal, waarbij er ook daadwerkelijk continentaal voetbal in het spel is. Afgelopen dagen wat druk geweest, daarom geen update. Vanaf nu weer een vrijwel dagelijkse update.

Marius, @delichris, @StanleyW, @ElMarcos, @KeZZaaaa, @komodo25, @Copywriter, @boydjoman, @Isco22, @Vis, @Titan, @Fantasy, @ErikEagles, @ElPrincipito , @FMNOOB

Gepost (edited)

Een mooie infographic die iets meer inzicht geeft in het voetbal op Papoea. Je hebt me wel een klus uitgekozen daar! :D Voor mijn opleiding ooit eens naar een paar inheems talen moeten kijken, niet te doen (voor ons dan).

Edited by Titan

Zo zeg dat is lekker voetballen daar. Hopelijk ga je snel succes hebben.