Geplaatst 12 mei 20205 jr. Norwich City stelt onervaren coach aan. Tijdens een ingelaste persconferentie maakt het bestuur bekend dat Michel van Kooten voor de groep komt te staan. De Nederlander krijgt met Tim Krul een landgenoot onder zijn hoede. Na de selectie goed te hebben geïnventariseerd is duidelijk geworden dat Timm Klose en Christoph Zimmermann beide niet in aanmerking voor een basisplaats komen en beide hun heil ergens anders mogen gaan zoeken. Eventuele aankopen zijn ook al bekeken door de nieuwe trainer, hier worden echter geen uitspraken over gedaan en wanneer nodig word(en) de speler(s) in kwestie voorgesteld aan de supporter en media. Er gaat dus een frisse wind waaien door Carrow Road. De Nederlandse 4-3-3 moet hier in aangepaste vorm met de punt naar achteren het nieuwe systeem gaan worden. Van Kooten bereid de supporters alvast voor, we moeten niet gaan verwachten dat het allemaal meteen van een leien dakje zou gaan. Met een prognose van 20e doen we het goed als we degradatie kunnen ontlopen. Ik heb er in ieder ieder geval al het vertrouwen dat we ons kunnen handhaven. 12 mei 20205 jr. bewerkt door FCU4LIFE
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Wat een leuke clubkeuze! Heb nog weinig mensen gezien die met Norwich aan de slag gingen. Succes!
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Leuke clubkeuze inderdaad! De clubkleuren hebben op zich wel iets en voor mij altijd als een sympathieke club maar ook te duchten tegenstander overgekomen. Hopelijk kan je hier iets mooi bereiken. Alvast veel succes!
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Leuke clubkeuze, is volgens mij wel wat mee mogelijk in FM met spelers als Aarons, Godfrey, Lewis en Cantwell. Succes!
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Daar loopt genoeg talent rond in ieder geval, hopelijk weet je hen ook voor de club te behouden. Succes met Norwich!
Geplaatst 12 mei 20205 jr. 31 minuten geleden zei Karlo: Leuke clubkeuze, is volgens mij wel wat mee mogelijk in FM met spelers als Aarons, Godfrey, Lewis en Cantwell. Succes! En Pukki niet te vergeten! Succes bij Norwich, benieuwd of Melvin Sitti vanaf het tweede jaar wat voor je kan betekenen!
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Auteur Spoiler @Isco22@van der Water @StanleyW @Fantasy @DGremlin @Karlo@Tim' @Marius Bedankt voor de vele en positieve reacties.
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Mooie aan- en verkopen. Benieuwd hoe je het gaat doen als het seizoen straks begint.
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Lijkt me behoorlijk veel kwaliteit binnen gehaald voor weinig geld, al is het natuurlijk altijd wat afwachten of die Argentijnen goed kunnen aarden.
Geplaatst 12 mei 20205 jr. Succes met Norwich maar dat moet wel lukken met de clubkleuren. Wat had ik een schijthekel aan ze toen ze in twee jaar vier bepalende spelers bij Leeds weghaalden..
Geplaatst 13 mei 20205 jr. Auteur Spoiler @Isco22 @van der Water @Rossi @ElMarcos @Mordurette @delichris @Zorsky @StanleyW @Fantasy @DGremlin @Karlo@Tim' @Marius Bedankt voor de vele en positieve reacties.
Geplaatst 13 mei 20205 jr. Zitten bekende namen tussen, maar ook veel onbekende spelers voor mij. Hopen op een mooi seizoen.
Geplaatst 13 mei 20205 jr. Dit lijkt me een prima team om mee te beginnen, heb je alleen niet wat weinig verdedigers?
Geplaatst 13 mei 20205 jr. Auteur Zojuist zei Tim': Dit lijkt me een prima team om mee te beginnen, heb je alleen niet wat weinig verdedigers? Ik ben nu halverwege het seizoen, en kon het steeds net opvangen. Heb wel het een en ander veranderd aan de selectie maar dat komt in een latere update.
Geplaatst 13 mei 20205 jr. Een bonte ervaring als je het zo opgelijst ziet staan, maar wel met een paar leuke namen tussen.