Jump to content

[FM20/LLM] The best is yet to come

Recommended Posts

• Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@komodo25 @ElMarcos  Bedankt voor jullie reacties   @delichris @Zorsky @Vis

VV Capelle   VV DUNO   JOS Watergraafsmeer   @StanleyW ik zal je blijven taggen  @delichris of ik blijf, lees je morgen @ElMarcos ook voor jou geldt  nog één nachtje slapen...

Diploma   @ElMarcos een heel seizoen ongeslagen blijven, is op dit niveau bijna onmogelijk @delichris dit keer gaat het mij lukken   @boydjoman @Vis @komodo25 @StanleyW  

Meer (Nederlands) amateurvoetbal tussen de novellen, gaaf! Succes.

Minor dingetje.. Probeer wel te letten op het gebruik van aanhalingstekens e.d., bijvoorbeeld bij het citaat van Balkema.

Dat klopt, bij Smidts ja. Zelf woon ik in Hellevoetsluis. Dat ligt ergens tussen Rotterdam en Zeeland. Volgens Maps is het verschil 212 km :D

Leuke opzet trouwens, gewoon op relaxte manier kijken waar je terecht kan komen.

Gepost (edited)

Flink wat nieuwe aanwinsten, maar dat is logisch bij aanvang van het amateurseizoen. Benieuwd hoe ver je kan komen, snelle promotie zou wel lekker zijn.

Edited by neva

Succes met TLC. Zelf daar twee keer tegen gespeeld met het derde waar ik toen leider van was. Dat elftal had toen wat bekakte gasten in en rond het team. Onze thuiswedstrijd tegen hun was onze kampioenswedstrijd in Loon. Het jaar erop moesten wij weer tegen TLC en wat een partijdige scheidsrechter was er toen. 

o7o50hm.png

@neva irl is het doel om binnen tien jaar naar de tweede klasse te stromen. Echter met FM probeer ik dat natuurlijk zo snel mogelijk

@ElMarcos nee ik gebruik niet een database met echte amateurspelers. Dit zou pokkeveel werk zijn voor de maker van deze database. Echte spelers zitten er natuurlijk wel in

@Vis tja of de tegenstanders hebben ons onderschat of ik heb lekker ingekocht...  :)

@komodo25 was ook wel nodig....

@delichris we hebben hier een aantal mensen rondlopen waarvan je hoopt dat ze alsjeblieft niet gaan fluiten.... :classic_biggrin:

@Zorsky dank je