Geplaatst 6 mei 20205 jr. Naam: Arjen van der Heide Geboren op: 19-11-2001 (17 jaar) Club: sc Heerenveen Positie: Linksbuiten Waarde: €325.000,- Arjen van der Heide speelt sinds 2019 in de A-selectie bij sc Heerenveen en tijdens de eerste speelronde van afgelopen seizoen heeft hij zelfs al zijn debuut (één minuut voor tijd, maar een debuut is een debuut ) mogen maken onder leiding van coach Johnny Jansen tegen Heracles Almelo. In FM kan deze jonge linksbuiten uitgroeien tot een meer dan degelijke Nederlandse vleugelaanvaller. Heb jij hem al eens gehaald in FM en wat zijn jouw ervaringen met 'm? Screen van juni 2019: Screen en statistieken medio 2036: 6 mei 20205 jr. bewerkt door Fantasy
Geplaatst 6 mei 20205 jr. Auteur Duur is 'ie zeker, maar mocht je 'm als middenmoter voor een schijntje of na afloop van z'n contract kunnen oppikken lijkt het me een meer dan prima buitenspeler.
Geplaatst 7 mei 20205 jr. Ik heb hem met Twente in seizoen 2 kunnen halen voor 4.9 mln. Lijkt me een prima koop gezien de waardes hierboven.