Geplaatst 5 mei 20205 jr. Hey, Ik ben gestart met een amateurclub en ben het eerste jaar kampioen geworden. Nu ga ik door naar het 2e seizoen, maar nu wordt mijn hele elftal weggekaapt door andere clubs. Hoe kan ik er voor zorgen dat de spelers bij mijn club blijven?
Geplaatst 5 mei 20205 jr. Welkom op het forum. Ik neem aan dat al je spelers amateurs zijn. Je kunt de spelers proberen om een nieuw contract aan te bieden en te hopen dat ze niet meer weg willen. Hou er rekening mee dat er elke transferperiode 'massaal' op je spelers wordt geboden zolang zij nog amateurs zijn. Dit is heel erg normaal in FM. Als je club semi-prof of professioneel wordt dan kun je contracten aanbieden waardoor ze langer bij je blijven.
Geplaatst 5 mei 20205 jr. Bedankt FMNOOB, Alle spelers zijn inderdaad amateurs, zonder een einddatum op het contract. Dan ga ik ze allemaal een nieuw contract aanbieden en maar hopen dat ze bij mij blijven. Anders zit er niks anders op dan de jeugdopleiding te verbeteren en wachten totdat ik een semi-prof kan worden.