Geplaatst 4 mei 20205 jr. Spoiler Nu met wat meer tijd om handen ga ik nogmaals proberen een novelle op te starten. Ik spring op de Zuid-Amerika bandwagon met mijn keuze. Mijn doel is heel simpel aan de ene kant, van Vélez Sarsfield weer een topclub maken. Aan de andere kant wil ik dit vooral doen door spelers jong aan te trekken en met behulp van de jeugdopleiding. Kortom, opleiden, successen boeken en daarna de spelers voor hopelijk veel geld richting Europa zien vertrekken. Om zo een gezonde club op te bouwen, die af en toe ook eens kan investeren in een goede meer ervaren speler. De jeugd moet toch op sleeptouw genomen worden. Echter, bij mij geen vijfendertigjarige vedette die voor een mega salaris maar weinig toevoegt. Om de scouting (jeugd en gewone) op een goed niveau te krijgen, heb ik gebruik gemaakt van een financiële overname. Anders had de club niet eens geld voor échte jeugdscouts. Voor de overige transfers heb ik gezorgd dat mijn inkomsten hoger zijn als mijn uitgave. Gedurende de novelle zal ik ook aandacht besteden aan de jeugdopleiding en de financiën van de club. tips & hints zijn welkom, vragen mag en screenshots op aanvraag!
Geplaatst 4 mei 20205 jr. Aan de afbeelding te zien is de club maar gelijk aan de duivel verkocht Veel succes en plezier!
Geplaatst 5 mei 20205 jr. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de comment hierboven, héél wat ervaring die er bij komt!
Geplaatst 6 mei 20205 jr. Fernando Redondo, wat een voetballer was dat me dat! Je wordt ondersteund door twee aardig grote namen.
Geplaatst 6 mei 20205 jr. Auteur @delichris @Marius Er is zeker de nodige ervaring om te helpen dit tot een succes te maken. @komodo25 @Fantasy Dankjulliewel! @Titan Redondo is een legende. Een voetballer waar het woord gracieus op van toepassing was. Hopelijk kom ik een talent tegen met zijn talent en manier van spelen.
Geplaatst 7 mei 20205 jr. De manager heeft al het nodige meegemaakt in zijn leven, diepe dalen, maar ook mooie hoogtepunten. Er komt in ieder geval de nodige ervaring mee richting Velez. Hopelijk valt hier alles samen.
Geplaatst 7 mei 20205 jr. Auteur Alleen weer bedankt voor de reacties. @Marius @Titan Ik vind het leuk om de manager in kwestie een background story te geven. Maakt het toch allemaal net even wat leuker. @spaansetukker @komodo25 @delichris @Fantasy
Geplaatst 7 mei 20205 jr. Niet gek om je zo te laten zien in de Verenigde Staten. Naast de commerciële belangen heb je ook laten zien klaar te zijn voor het echte werk.
Geplaatst 7 mei 20205 jr. Lijkt me best een prima voorbereiding, al is het wel wat vreemd om twee keer op korte tijd tegen dezelfde club te spelen.
Geplaatst 8 mei 20205 jr. Auteur Spoiler 0-1 Romero (Janson) 38' ; 0-2 Centurión (Almada) 43' ; 0-3 Janson (Romero) 70' @Titan Wij leken klaar voor de start van het seizoen en de enige wedstrijd in Juli bewijst dit ook weer. @Marius Dat wij twee keer Vancouver tegen komen heeft te maken met het feit dat je in FIFA alleen voorbereidende toernooien kunt spelen. Daarbij kom je regelmatig dezelfde tegenstander tegen in de finale. @komodo25 Dankjewel! @delichris Prima verkocht. Na het sluiten van de markt zal ik hier uitgebreider over updaten. @Fantasy @spaansetukker Screens op aanvraag, tips zijn ook altijd welkom
Geplaatst 8 mei 20205 jr. Fariñez is een hele goede vervanger, echt een topper. Die gaat de ballen wel tegenhouden
Geplaatst 8 mei 20205 jr. Een mooie overwinning gepakt en zuur dat vlak voor een wedstrijd je keeper wordt verkocht, maar zo te zien een goede vervanger gevonden.
Geplaatst 8 mei 20205 jr. Snel kunnen inspelen op het vertrek van je doelman, handig gedaan! Daarnaast een uitstekende eerste officiële wedstrijd gespeeld, niet de grootste tegenstander, maar toch