Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Is het zo dat je football manager 2020 mobile 30 jaar maar kunt spelen en dan met pensioen moet gaan aangezien ik die optie heb en geen andere optie is er niks anders wat je kunt doen zodat je door kunt gaan 

Geplaatst

Ik heb je bericht even verplaatst naar de Helpdesk @Tuncay! :)

Ik heb zelf de Mobile versie nooit gespeeld dus ik heb daar 0,0 kennis over. Hopelijk kan een ander lid hier op MU je zo snel mogelijk helpen!

bewerkt door Jotew

Geplaatst
  • Auteur

Ja thanks maar hoeveel seizoenen kan je op de pc of MacBook spelen als ik vragen mag of sinds oneindigheid

Geplaatst
Zojuist zei Tuncay:

Ja thanks maar hoeveel seizoenen kan je op de pc of MacBook spelen als ik vragen mag of sinds oneindigheid

De volledige, normale versie van FM zoals je deze op PC/MAC speelt is oneindig (tot je game crasht of je PC de game niet meer kan laden).

Is zelfs iemand geweest die had ooit 1000 jaar gesimuleerd :D 

Geplaatst
  • Auteur

Ahh thanks maar hoe gaat dat met je leeftijd als manager dan want bij mij als fm2020 mobile zat ik op leeftijd van 79 a 80 waardoor ik met verplichtheid moest stoppen en die gaat maar 30 jaar en dan stopt het 

Dit is wat ik bedoel kan niet verder kan ik er niks aan doen of is het verplicht te stoppen 

E1409156-861D-4CAC-9BE0-1AB40B94C625.png

5EA1D3DC-27DD-4C0B-9E8D-477B3F43BAE3.png

En bij deze als jullie mijn team willen zien kan ook maak zo een screenshot kan je zien hoe goed mijn team is 

Geplaatst

Ik denk niet dat we dat kunnen inschatten, aangezien het allemaal neppe spelers zijn.

Om je vraag te beantwoorden; op de mobiel houdt het na 30 jaar op.

Nog een tip; druk op het knopje 'bewerken' bij je bericht, anders krijg je heel veel losse berichten achter elkaar, dat is niet heel prettig.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.