Geplaatst 3 mei 20205 jr. Hi, Wellicht dat iemand mij kan helpen om dat jaarlijkse overzicht ergens terug te kunnen laten vinden waarin qua marketing oa de 5 meest interessantste spelers staan? Mijn inbox gaat niet zo ver terug in game.
Geplaatst 3 mei 20205 jr. Pfff goede vraag. ben bang dat het nergens anders te vinden is. Heb het gevraagd op het SI forum. Kon daar ook geen verdere informatie vinden. 3 mei 20205 jr. bewerkt door Sophomore
Geplaatst 4 mei 20205 jr. 15 uur geleden zei mi3sj: Hi, Wellicht dat iemand mij kan helpen om dat jaarlijkse overzicht ergens terug te kunnen laten vinden waarin qua marketing oa de 5 meest interessantste spelers staan? Mijn inbox gaat niet zo ver terug in game. Je bedoeld je commercieel overzicht? Dit komt altijd in juni volgens mij.
Geplaatst 4 mei 20205 jr. Auteur 2 uur geleden zei delichris: Je bedoeld je commercieel overzicht? Dit komt altijd in juni volgens mij. I know. Maar ben ondertussen in Augustus en wil dat van afgelopen seizoen nog eens terugzien. @Sophomore eenmalig bericht dus. Thanks anyway voor gedane moeite!
Geplaatst 4 mei 20205 jr. Volgens mij komt dat alleen in de inbox inderdaad aan het eind van het seizoen en is het niet naderhand nog eens terug te vinden ergens in een overzicht helaas.