Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

diyarb.png.7ba6f8bd91a6d2d7e1912651058dad17.png

Credits to @JosSos voor de banner.

Naast mijn sign-up Your Own Team heb ik besloten om een eigen novelle te starten. Nadat ik de Geef de jeugd een kans uitdaging had voltooid met Palermo besloten om een zelfde challenge aan de gaan in een ander land. Na lang twijfelen en opties afwegen is de keuze uiteindelijk op Turkije gevallen. Hier heb ik enkele keren gesimuleerd tot ik een club had die me aansprak. Uiteindelijk is dit Diyarbekir Spor A.Ş. geworden. Diyarbekir Spor komt uit de gelijknamige stad en regio in het zuid-oosten van Turkije. De club heeft kwa faciliteiten en uiterst modern stadion waar liefst 33.000 man in kunnen maar verder valt het kwa opleiding en trainingsvelden niet uit de toon met andere clubs op hetzelfde niveau. 

09GJ9sm.png

Het eerste seizoen zal er een zijn waarbij we ons hopen zo snel mogelijk te handhaven waardoor de eerste lichting jeugdspelers vanaf hun binnenkomst gelijk een kans kunnen krijgen. De selectie waarmee we het eerste seizoen zullen spelen telt slechts 20 spelers:

IODf6G5.png

Daarnaast was er geen Hoofd jeugdopleiding in dienst iets dat met mijn komst natuurlijk direct veranderde. Berkant Canli zal verantwoordelijk zijn voor de eerste jeugdlichting:

d4fRTnM.png

Tot slot een klein voorproefje van de komende jeugdlichting:

QH8wA15.png

bewerkt door Jeroen.

• Antwoorden 537
  • Weergaven 6,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Normaal gooi ik de complete tweede seizoenshelft in één grote update. Voor deze keer heb ik echter gekozen om deze in twee delen te knippen. In deze eerste update beginnen we met droevig nieuws. Zoals

• Na een rondblik is het tijd om terug te keren naar waar het echt om draait en dat zijn natuurlijk de prestaties op het groene laken. Zoals inmiddels gewend trapten we het seizoen af met de Supercup. D

• Een keer wat anders dan een seizoenshelft of voorbereiding. Na de promotie naar het hoogste niveau besloot ik om eens een update te maken waarin we alle spelers langsgaan die momenteel het grootste de

Geplaatst

Leuke uitdaging, al heb je natuurlijk al wel een mega stadion tot je beschikking. 

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Voor wie er niet bekend is met de challenge die ik aanga zal ik een kleine uitleg geven. De challenge draait voornamelijk om het gebruiken van de eigen jeugdopleiding en geen enkele speler aantrekken. Hierdoor zijn de eerste paar seizoenen vooral een opbouw richting de toekomst aangezien je het moet doen met de selectie die er staat en hieraan enkel jeugdspelers toe kan voegen. Het hoofddoel is om uiteindelijk de Champions League te winnen wat ik bij mijn avontuur bij Palermo ook als eindpunt heb gebruikt. Gezien de faciliteiten die er momenteel staan zal het even duren voordat we een selectie hebben waarmee we daadwerkelijk stappen vooruit kunnen zetten en voorlopig zal het dus overleven zijn. 

Dan over naar het hoogtepunt van het jaar in deze challenge en dat is de jeugdinstroom. Dit seizoen gebeurde dit begin April en kwam ik er helaas achter dat spelers pas uit mogen komen voor het eerste elftal als ze geregistreerd staan. Dit kan enkel aan het eind van elke transferperiode dus we zullen het eerste seizoen af moeten maken zonder dat onze nieuwelingen hun kans kunnen krijgen.

w0VJ31z.png

De grootste talenten zijn hieronder te vinden in de spoiler met een linkje naar een compleet overzicht van alle spelers:

Spoiler

UI0m2qt.png

rxVbo6f.png

9jwOMRm.png

jxrl8xT.png

6u9rYFG.png

eqJmheG.png

https://imgur.com/a/rP45IDy

Dan tot slot nog een blik op de eindstand van de competitie waarin we mede door een dramatische fase vanaf februari ternauwernood wisten we overleven:

UbAJY0a.png

Op 3-5-2020 om 11:00 zei Fantasy:

Hele toffe uitdaging! Succes in Turkije :shine:

Het word een flinke uitdaging. Dank voor de succeswens.

Op 3-5-2020 om 11:46 zei ElMarcos:

Leuke uitdaging, ik ben zeer benieuwd! 

FM zonder uitdaging verveeld mij persoonlijk altijd vrij snel dus dan maar een flinke gekozen.

Op 3-5-2020 om 12:10 zei Vis:

Leuke uitdaging, al heb je natuurlijk al wel een mega stadion tot je beschikking. 

Succes!

Het stadion is inderdaad prima. Zal voor het grootste deel leeg zijn en voor een challenge als deze zijn met name de andere faciliteiten van groter belang.

Op 3-5-2020 om 12:11 zei RubenS2:

Leuke uitdaging, ik ben benieuwd. De eerste lichting jeugdspelers lijkt veelbelovend aan het verslag te zien.

Het rapport is helaas niet altijd heel betrouwbaar maar met een paar spelers best tevreden. 

Op 3-5-2020 om 12:27 zei Titan:

Ik vind mooooi! Heel veel succes, een pittige uitdaging, maar wel een ontzettend leuke!

Absoluut een pittige uitdaging maar de band die je opbouwt met bepaalde spelers is er een die ik persoonlijk heel mooi vind.

Op 3-5-2020 om 12:37 zei Isco22:

Mooie uitdaging!

Zeker eens.

Op 3-5-2020 om 12:41 zei ElPrincipito:

Leuke clubkeuze, succes in Turkije! Hopelijk hebben de fans snel reden om te tuuuteren! 

Grootste reden voor deze club is het zonder twijfel unieke logo.

Op 3-5-2020 om 12:46 zei Zorsky:

Mooie uitdaging! Heel leuk om het in Turkije te doen.

Meestal word er gekozen voor de grote landen maar besloten om het eens buiten de top vijf te doen.

Op 3-5-2020 om 13:15 zei Mordurette:

Ik zie niet veel saves in Turkije voorbij komen. Heel veel succes met deze challenge, benieuwd of het wederom lukt om de CL te winnen.

Inderdaad een land dat je niet vaak ziet met name denk ik door de competitieregels. De CL Winnen zal een zware kluif worden en zal iig niet lukken in dezelfde tijd als dat het in Palermo gelukt is.

Op 3-5-2020 om 13:32 zei delichris:

Succes in Turkije.

Dankje.

Op 3-5-2020 om 13:47 zei StanleyW:

Nog nooit van deze club gehoord, maar dat heb ik wel vaker in Turkije. Succes met deze uitdaging!

Ik had er ook nog nooit van gehoord wat gezien het niveau waarop ze spelen die heel vreemd is. Het logo sprak me wel aan dus daarom uiteindelijk voor deze club gekozen.

Geplaatst

Turkije is echt een hele fijne competitie om in te spelen! Leuk dat deze hier ook eens voorbij komt. En jouw challenge maakt het er nog interessanter op. Het eerste seizoen maar ternauwernood kunnen overleven ondertussen maar gelukkig ziet de jeugdlichting er wel goed uit! 

Geplaatst

je jeugdinstroom is een zeer mooie lichting. Een aantal moeten over niet al te lange tijd kunnen gaan aanhaken bij het eerste elftal. 

Geplaatst

Dat was een nipte, maar zo start deze challenge wel vaker natuurlijk. Een paar mooie talenten, hopelijk kunnen deze je op termijn naar een hoger niveau tillen.

Geplaatst
  • Auteur

Met de nieuwe talenten erbij en speelgerechtigd kunnen we ons op gaan maken voor het nieuwe seizoen. Negen jongens zullen zich aansluiten bij het eerste elftal terwijl de overige een seizoen in de onder negentien mogen blijven. Daarnaast zijn er vier spelers transfervrij vertrokken bi Diyarbekirspor. Grootste verlies is centrale middenvelder Güney Tutcuoğlu die zijn contract alleen onder extreme voorwaarden wou verlengen en zijn geluk gaat beproeven bij Ümraniyespor op een hoger niveau. De overige drie waren overbodig geworden door de jonge talenten. Hierdoor ziet de selectie er voor dit seizoen zo uit:

pqbMw6G.png

Van de jeugdlichting zal Semih Can als enige een onbetwiste basisspeler worden. De overige jongens zullen in rotatie hun minuten maken en profijt moeten trekken uit invalbeurten.

Dan nog een blik op hou het ons verging in de voorbereiding:

Eazy1rO.png

Ik probeer altijd een toernooi te organiseren om geld binnen te halen. Dit jaar konden we helaas niet genoeg clubs van de juiste grote vinden om echt veel binnen te halen. De maand juli stond dan ook vooral in het teken van tegen grotere clubs spelen terwijl we in augustus de focus hadden om het moreel omhoog te krikken met wat eenvoudigere tegenstanders.

Spoiler
18 uur geleden zei Fantasy:

Aan de nieuwe jeugdinstroom zal het niet gaan liggen. Zitten best wat prima talenten tussen die zich nog flink kunnen ontwikkelen!

Zitten zeker wat talenten tussen maar het echte toptalent dat er over 10 jaar nog bij kan zijn zie ik er zo 1 2 3 niet bij zitten.

18 uur geleden zei Marius:

Turkije is echt een hele fijne competitie om in te spelen! Leuk dat deze hier ook eens voorbij komt. En jouw challenge maakt het er nog interessanter op. Het eerste seizoen maar ternauwernood kunnen overleven ondertussen maar gelukkig ziet de jeugdlichting er wel goed uit! 

Ik heb eerlijk gezegd bijna geen ervaring in Turkije dus dat maakt het wel leuk om eens iets compleet anders te doen. De eerste seizoenen zal altijd een strijd zijn in deze challenge tenzij je heel veel geluk heb kwa clubkeuze. 

18 uur geleden zei ElPrincipito:

Goede jeugdinstroom, kun je zeker nog wat mee in de toekomst! 

Een degelijke basis voor dit niveau maar nog geen echte topper.

17 uur geleden zei ElMarcos:

je jeugdinstroom is een zeer mooie lichting. Een aantal moeten over niet al te lange tijd kunnen gaan aanhaken bij het eerste elftal. 

Semih Can zal zoals eerder gezegd de vaste rechtsback worden en ook Polat en beide Demir's zullen de nodige minuten al gaan maken.

17 uur geleden zei StanleyW:

Keurige lichting, kan je in ieder geval stappen mee maken! Eerste seizoen was al een pittige...

Eerste seizoen is vaak een flinke uitdaging al is het tweede seizoen vaak genoeg nog even lastig omdat de eerste jeugd ook zal moeten groeien voor ze echt wat gaan betekenen.

17 uur geleden zei delichris:

Je hebt leuke talenten gekregen hoor. Nipt erin gebleven, maar je bent erin gebleven.

In februari dacht ik rustig achterover te kunnen leunen maar de slechte fase zorgde toch nog voor de nodige spanning. 

13 uur geleden zei Mordurette:

Door het oog van de naald. Hopen dat de nieuwe spelers meteen een impact hebben op het spel.

Het was inderdaad net aan.

12 uur geleden zei Tim':

Leuk om een verhaal te zien met een voor mij compleet onbekende club. Heel veel succes volgend seizoen!

Ik denk dat deze club voor de meeste mensen compleet onbekend is. 

2 uur geleden zei RubenS2:

Dat was een nipte, maar zo start deze challenge wel vaker natuurlijk. Een paar mooie talenten, hopelijk kunnen deze je op termijn naar een hoger niveau tillen.

Het begin is inderdaad altijd een moeizame en het is dan ook wachten tot we voldoende goede jeugdspelers hebben en deze zich ontwikkelen voordat er echte grote stappen gezet kunnen worden.

Geplaatst

Qua potentieel zit je wel safe; enkel op rechts zit je met een hiaat momenteel. Maar je moet het wel nù ook weten te redden natuurlijk, en dat je zowel centraal in de verdediging als in de aanval behoorlijk dunnetjes. Hopelijk niet al te veel last van blessures en/of schorsingen, en het potentieel dat er snel uitkomt ...