Izsco 286 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 1 uur geleden zei Christian.: Ben sinds kort ook gestart met kits maken voor mijn Franse game, maar moet zeggen dat ik het nog wel lastig vind. Ben bewust ook even met wat kleinere clubs begonnen zodat ik bij slechte creaties er niet elk seizoen tegenaan hoef te kijken Merk dat ik vooral het plaatsen van de sponsor (kleur, positie etc) en het kiezen van de juiste kleurencombinaties lastig vind. Ook de clublogo's op het thuisshirt vind ik meestal wat tegenvallen omdat ze wegvallen in de achtergrond. Ik hoor graag wat ik kan verbeteren Gewoon lekker doorgaan. Je bent goed bezig. De tips zijn prima die gegeven worden. Ik zou eerst het shirt opslaan als png en dan pas de png verkleinen. Dat komt ten goede aan de kwaliteit van de logo's. Quote Link to post Share on other sites
Christian. 686 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 Top, thanks voor de tips mannen! Heb geprobeerd om zoveel mogelijk van de tips toe te passen op dit setje van Saint-Etienne. Quote Link to post Share on other sites
MarcFR 61 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 Ziet er goed uit man! Quote Link to post Share on other sites
Izsco 286 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 36 minuten geleden zei Christian.: Top, thanks voor de tips mannen! Heb geprobeerd om zoveel mogelijk van de tips toe te passen op dit setje van Saint-Etienne. Je logo van St Etienne mag wat groter... Quote Link to post Share on other sites
Izsco 286 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 5 uur geleden zei Thierryvane: Club: SC Freiburg Merk: Nike Thuis: Zoals dit Nike shirt in de normale Freiburg kleuren (bordeaux)rood en zwart. Uit: Clean wit met een klein zwart accent. Derde: Okergeel met motiefjes (zie bijvoorbeeld deze foto). Sponsor: Tesla in het wit of zwart (zie foto). Zolang het maar te zien is op het shirt en niet wegvalt. Extra: Indien mogelijk beide badges op de mouwen (zie standaard Bundesliga kits in FM) FC’12 of de SS kits: zoals hieronder Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 581 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 1 uur geleden zei Izsco: Niet normaal. Dit kan je zo voordragen bij Freiburg zelf. Legend, thanks! Quote Link to post Share on other sites
JosSos 187 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 5 uur geleden zei StanleyW: Zitten best veel gave shirts van Franse clubs in dit topic, maar helaas zijn de meeste in SS-stijl Quote Link to post Share on other sites
Christian. 686 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 Op 7-6-2020 om 11:23 zei sennid: Club: WSG Tirol (WSG Swarovski Tirol) (zie spoiler) Merk: Geiger (zie spoiler) Thuis: Groen met witte accenten Uit: Wit met groene accenten Derde: - Sponsor: Swarovski FC’12 of de SS kits: SS Logo en merk: Toon verborgen inhoud Ik heb deze even meegepakt als oefenrequest voor mezelf. Wellicht kunnen de ervaren kitmakers nog een poging wagen als je niet helemaal tevreden bent met het resultaat Quote Link to post Share on other sites
JosSos 187 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 (edited) Op 7-6-2020 om 11:23 zei sennid: Club: WSG Tirol (WSG Swarovski Tirol) (zie spoiler) Merk: Geiger (zie spoiler) Thuis: Groen met witte accenten Uit: Wit met groene accenten Derde: - Sponsor: Swarovski FC’12 of de SS kits: SS Logo en merk: Toon verborgen inhoud @Christian. Sorry, ik was al bezig haha! Maar ziet er top uit! Bij het uitshirt lijkt het wel alsof de rechtermouw niet helemaal aansluit op de kraag. En nice met dat watermerk erin Edited June 8, 2020 by JosSos Quote Link to post Share on other sites
Christian. 686 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 3 minuten geleden zei JosSos: @Christian. Sorry, ik was al bezig haha! Maar ziet er top uit! Bij het uitshirt lijkt het wel alsof de rechtermouw niet helemaal aansluit op de kraag. En nice met dat watermerk erin Geen probleem, heb hem vooral even gebruikt als oefenrequest om het eea te proberen. Vind het bijvoorbeeld nog lastig om de sponsor er goed uit te laten komen en zo zijn er nog wel een paar dingen... Heerlijke creaties weer zeg! Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 32 minuten geleden zei JosSos: @Christian. Sorry, ik was al bezig haha! Maar ziet er top uit! Bij het uitshirt lijkt het wel alsof de rechtermouw niet helemaal aansluit op de kraag. En nice met dat watermerk erin Dat uitshirt, heel gaaf gemaakt Wat was de reden om de sponsor verticaal te doen daar trouwens? Kwam dat niet mooi uit met die bergen? Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 581 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 Voorlopig de laatste aanvraag, ditmaal voor een andere maat van me. Club: Scunthorpe United Merk: Nike Thuis: Zoals Zenith thuis-kit (zie foto) in de Scunthorpe kleuren paars/blauw Uit: Basis wit met paars/blauwe accenten Derde: Eigen creatie in felle kleur Sponsor: Paddy Power (in het wit) FC’12 of de SS kits: zoals hieronder Quote Link to post Share on other sites
JosSos 187 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 12 minuten geleden zei StanleyW: Dat uitshirt, heel gaaf gemaakt Wat was de reden om de sponsor verticaal te doen daar trouwens? Kwam dat niet mooi uit met die bergen? Ik wilde in eerste instantie eigenlijk de sponsor verticaal zoals hieronder doen. Toen had ik alleen nog een ander idee met bergen als watermerk. Die wilde ik ergens in het midden doen, dus dan was de sponsor er overheen gekomen. Dat zag er niet uit haha! Hij kan dus ook prima zoals hieronder, maar ik vond het zo verticaal in het midden eigenlijk ook wel wat. Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 Ah ja, ik begrijp je. Met Swarovski boven de berg wordt het niet echt mooi inderdaad, maar zou persoonlijk toch voor de horizontale versie gaan. Maargoed, dat is aan @sennid natuurlijk! Quote Link to post Share on other sites
Copywriter 276 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 @sennid heb je een game met Swarovski Tirol? Quote Link to post Share on other sites
sennid 387 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 5 uur geleden zei Copywriter: @sennid heb je een game met Swarovski Tirol? Jep. Alles is nu verbonden met Swarovski, behalve het stadion. Maar daar wacht ik nog even mee met het herbenoemen. Heerlijke shirts @JosSos Ik ga morgen kijken welke variant ik ga gebruiken @Christian. Tof dat je ook aan kits begint! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En meerdere kitmakers is alleen maar gunstig Quote Link to post Share on other sites
Copywriter 276 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 6 minuten geleden zei sennid: Jep. Alles is nu verbonden met Swarovski, behalve het stadion. Maar daar wacht ik nog even mee met het herbenoemen. Heerlijke shirts @JosSos Ik ga morgen kijken welke variant ik ga gebruiken @Christian. Tof dat je ook aan kits begint! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En meerdere kitmakers is alleen maar gunstig Geweldig in 2018 een leuke game mee gehad. Ben fan van de Oostenrijkse competitie speel nu al 8 seizoenen met Wacker Innsbruck. Kunnen we jke game ergens volgen? Quote Link to post Share on other sites
sennid 387 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 19 uur geleden zei Copywriter: Geweldig in 2018 een leuke game mee gehad. Ben fan van de Oostenrijkse competitie speel nu al 8 seizoenen met Wacker Innsbruck. Kunnen we jke game ergens volgen? Dat niet. Post af en toe wat in het FM café. Quote Link to post Share on other sites
Cicchio 534 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Een nieuwe game betekent voor mij inmiddels ook nieuwe kits voor de ploeg waar ik mee speel. Dit keer dus Unionistas de Salamanca. Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 498 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Club: Birmingham City Uniek FM-id: 609 Merk: Adidas of Umbro Thuis: Blauw met een subtiele gele touch in de kraag oid. Verder mag je hier wel creatief in zijn. Uit: Zwart met gouden accenten Derde (optioneel): Geel met blauwe (en eventueel rode, zie logo) accenten. Mag wel een beetje apart zijn. Sponsor: Royal Bank of Scotland FC’12 of de SS kits: SS En graag met dit logo, ontworpen door @Izsco Quote Link to post Share on other sites
Izsco 286 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Op 8-6-2020 om 13:43 zei Thierryvane: Voorlopig de laatste aanvraag, ditmaal voor een andere maat van me. Club: Scunthorpe United Merk: Nike Thuis: Zoals Zenith thuis-kit (zie foto) in de Scunthorpe kleuren paars/blauw Uit: Basis wit met paars/blauwe accenten Derde: Eigen creatie in felle kleur Sponsor: Paddy Power (in het wit) FC’12 of de SS kits: zoals hieronder Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 581 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Ik had helemaal niet gereageerd zie ik, excuus. Held! Hij is er blij mee. @Izsco Quote Link to post Share on other sites
JosSos 187 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Op 9-6-2020 om 23:17 zei Urbeto: Club: Birmingham City Uniek FM-id: 609 Merk: Adidas of Umbro Thuis: Blauw met een subtiele gele touch in de kraag oid. Verder mag je hier wel creatief in zijn. Uit: Zwart met gouden accenten Derde (optioneel): Geel met blauwe (en eventueel rode, zie logo) accenten. Mag wel een beetje apart zijn. Sponsor: Royal Bank of Scotland FC’12 of de SS kits: SS En graag met dit logo, ontworpen door @Izsco Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 498 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 58 minuten geleden zei JosSos: Gaaf! Hartstikke bedankt. Met name uit vind ik heel clean. Derde shirt is ook gaaf maar zou je daar heel misschien de chevron nog iets groter kunnen maken zodat het Birmingham logo er helemaal invalt? Verder top werk Quote Link to post Share on other sites
Christian. 686 Gepost June 11, 2020 Share Gepost June 11, 2020 Heb de laatste dagen nog een paar setjes kits gemaakt voor mijn Franse game. Ben zelf wisselend tevreden over het resultaat, vind ze niet allemaal even geslaagd. Ik hoor graag nog wat tips/feedback! Angers Lyon-Duchère Nancy Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts