ElMarcos Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 Is 2022 voldoende verbeterd dat hij het het waard is om geld aan uit te geven als ik F1 Manager 2022 ook wil gaan kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 5 uur geleden zei ElMarcos: Is 2022 voldoende verbeterd dat hij het het waard is om geld aan uit te geven als ik F1 Manager 2022 ook wil gaan kopen? Ik vind de verbeteringen magertjes. Als je het niet perse nu al wil spelen zou ik lekker wachten tot het spel is afgeprijst… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Ik wil F1 2021 nog halen vanwege het prijs verschil. Ik kan alleen nergens vinden of je daarin ook kan spelen met de 2022 roster, is dit geupdate of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Op 12-7-2022 om 10:35 zei Beppu: Ik wil F1 2021 nog halen vanwege het prijs verschil. Ik kan alleen nergens vinden of je daarin ook kan spelen met de 2022 roster, is dit geupdate of niet? Misschien dat je op de pc een soort van update kan vinden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Zou ook niet weten waarom zij dan anders 22 nog moeten uitbrengen in FM is dat toch een stuk makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Op 13-7-2022 om 21:20 zei La Pulga: Misschien dat je op de pc een soort van update kan vinden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Zou ook niet weten waarom zij dan anders 22 nog moeten uitbrengen in FM is dat toch een stuk makkelijker. Dat is vrij logisch ja. Heb hem via marktplaats gehaald voor 14 eurootjes. Nu even uurtje gespeeld (die story game mode). Kan er geen reet van maar vermaak me prima. merk al dat ik iets beter wordt. Jammer dat zo'n stuur godsgruwelijk duur is anders is zo'n spel helemaal tof natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Heb deze ook maar gekocht.. na al dat F1 managen kriebelt het om ook zelf te racen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 is het waard om dit spel aan te schaffen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Op 11-9-2022 om 10:23 zei Vlonkie: is het waard om dit spel aan te schaffen? Beetje late reactie omdat ik het spel zelf niet heb. Maar mocht je veel van F1 houden en van het racen zelf dan is het zeker elk jaar weer waard om het te halen. Mocht je wel van F1 houden maar niet van het racen dan kan ik je de F1 manager aanbevelen en mocht je niet van F1 houden maar wel van het racen dan kan je denk ik het beste Forza Horizon proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Sorry voor de dubbelpost. Heb voor dit weekend een beta gekregen van EA, ik laat dus wel weten hoe het is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 Misschien de titel aanpassen naar F1 2023? Ben benieuwd wat ze met Braking Point gedaan hebben. In elk geval een leuke toevoeging dat ik Butler etc. in My Team kan toevoegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 Lijkt me goed. Iemand al gespeeld?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 1 uur geleden zei CrisChivu: Lijkt me goed. Iemand al gespeeld?? Ik heb het spel besteld, komt vrijdag binnen. Heb echter via EA Play 5 uur gratis, al het eerste raceweekend gespeeld op Bahrein. De AI lijkt realistischer te racen, heb al een aantal spannende gevechten gehad. Ook lijken ze eindelijk de krachtsverhoudingen tussen de teams goed te hebben vanaf het eerste moment. Verder zijn er met My Team niet echt veranderingen t.o.v. vorige editie. Verder nog niets gespeeld, dus kan nog niet meer over het nieuwe spel kwijt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Oké, ik ben om. Na twijfelen over Tennis Manager, PCM, f1 manager, ben ik toch eruit; ik ga dit jaar weer voor F12023 voor de PS4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Ik heb inmiddels een uurtje erop zitten, en ik vind het een gruwelijke game 2022 even overgeslagen, maar wat ben ik blij dat ik deze game heb aangeschaft. Zit erg goed in elkaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Op dit moment met AI 73 procent aan de slag. Beetje oefenen en zo. Misschien dat het al in 2022 was, maar toch fijn dat je bij My team nu ook als topteam/middenteam k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Zijn er al meer mensen met deze game? Ik ben benieuwd of jullie je kunnen vinden in het bovenstaande enthousiasme van @CrisChivu. Ik denk er over na om hem ook aan te schaffen, namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 3 uur geleden zei Jeffers: Zijn er al meer mensen met deze game? Ik ben benieuwd of jullie je kunnen vinden in het bovenstaande enthousiasme van @CrisChivu. Ik denk er over na om hem ook aan te schaffen, namelijk Ja absoluut! Speel het spel ieder jaar weer, dit jaar is in mijn ogen de beste editie van de afgelopen 5 jaar. Heb inmiddels 4 raceweekenden gedaan op 50% en al wat online gespeeld. De AI rijd erg leuk mee en de wegligging is top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Samen met een vriend gisterenavond online ook gedaan. Merk dat ik toch nog wat beter moet worden, maar het competitieve blijft leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Na wat testen m.b.t. carriere nu begonnen met Myteam met een middenveldteam. Drugovich is mijn teammaat. Allereerst natuurlijk beginnen op Bahrein. AI staat op 74% . Ik kwalificeer mij op plek 7. Ik heb Verstappen, Hamilton, Perez, Sainz en Leclerc voor mij te dulden. Alonso op 8 en Ocon op 9, mijn teamgenoot op 17 (al zie ik die een goede start hebben en op een gegeven moment op plek 10 rijden voor de pitstops) Zelf kies ik voor in deze 50% race voor een M/H strategie. Ik heb een hele goede start waar ik een aantal coureurs weet te pakken. Waaronder Russel en Leclerc. Later kan ik Russel niet meer bijhouden, en zal ik (ondanks dat ik lang DRS meepak en hij niet), hem toch moeten laten gaan. Achter mij zijn Leclerc en Sainz steeds bezig elkaar in te halen en met elkaar in gevecht. Af en toe komt hier Alonso nog bij, die op een zachtere compound staat. Bij de pitstops kan ik ondanks een ondercut net Leclerc voorblijven, snel gevolgd door het bericht dat Perez issues aan zijn auto heeft, en door het veld zal wegzakken vanaf plek nummer 2. Na de pitstops probeer ik mede door een goede ERS balans en bij de DRS punten het zo uit te kienen dat Sainz (Die inmiddels Leclerc heeft ingehaald) óf er niet goed langskomt of dat ik hem bij het tweede DRS punt gelijk kan inhalen. In de ee-na-laatste ronde verschijnt er geen en blijkt Sainz zijn motor te hebben opgeblazen, en voel ik niet meer de druk op de achterkant van mijn auto. Mede door het gevecht daar weer achter, verliezen Alonso en Leclerc veel tijd waardoor ik de laatste ronde geen druk voel en naar plek 4 kan rijden. Einduitslag: 1. Verstappen 2. Russel 3. Hamilton 4. Ik 5. Leclerc 6. Alonso 7. Perez 8. Norris 9.Stroll 10. Ocon --- 12. Drugovich DNF Sainz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Ben ik de enige die dit speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 6 uur geleden zei CrisChivu: Ben ik de enige die dit speelt? Sorry, ik zit echt net in de Forza Horizon. Nog een racegame wordt mij te veel, maar ik ga em wel halen als die goed is afgeprijsd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Iemand die mee wil doen met een TT op Bahreijn? Ik zit op 1:31:515 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Daar zit ik op dit moment nog ver van af met mijn 1.34.796. Heb 2 weken geleden voor mijn afstuderen een racestuur + pedalen gekregen en merk dat dat in het begin echt nog wel wennen is. Ben ook nog de komende 1,5 week van huis dus ik kan je niet echt concurrentie bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Ik wil hem wel een keer aanschaffen, maar wacht even tot er wat korting in beeld komt. Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Op 10-7-2023 om 19:45 zei CrisChivu: Iemand die mee wil doen met een TT op Bahreijn? Ik zit op 1:31:515 1.30.637 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten