Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei ElMarcos:

Is 2022 voldoende verbeterd dat hij het het waard is om geld aan uit te geven als ik F1 Manager 2022 ook wil gaan kopen?

Ik vind de verbeteringen magertjes. Als je het niet perse nu al wil spelen zou ik lekker wachten tot het spel is afgeprijst…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-7-2022 om 10:35 zei Beppu:

Ik wil F1 2021 nog halen vanwege het prijs verschil. Ik kan alleen nergens vinden of je daarin ook kan spelen met de 2022 roster, is dit geupdate of niet?

Misschien dat je op de pc een soort van update kan vinden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Zou ook niet weten waarom zij dan anders 22 nog moeten uitbrengen :D in FM is dat toch een stuk makkelijker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2022 om 21:20 zei La Pulga:

Misschien dat je op de pc een soort van update kan vinden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Zou ook niet weten waarom zij dan anders 22 nog moeten uitbrengen  in FM is dat toch een stuk makkelijker. 

Dat is vrij logisch ja:mrgy:

Heb hem via marktplaats gehaald voor 14 eurootjes. Nu even uurtje gespeeld (die story game mode). Kan er geen reet van maar vermaak me prima. merk al dat ik iets beter wordt.  Jammer dat zo'n stuur godsgruwelijk duur is anders is zo'n spel helemaal tof natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-9-2022 om 10:23 zei Vlonkie:

is het waard om dit spel aan te schaffen?

Beetje late reactie omdat ik het spel zelf niet heb. Maar mocht je veel van F1 houden en van het racen zelf dan is het zeker elk jaar weer waard om het te halen. Mocht je wel van F1 houden maar niet van het racen dan kan ik je de F1 manager aanbevelen en mocht je niet van F1 houden maar wel van het racen dan kan je denk ik het beste Forza Horizon proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei CrisChivu:

Lijkt me goed. Iemand al gespeeld??

Ik heb het spel besteld, komt vrijdag binnen. Heb echter via EA Play 5 uur gratis, al het eerste raceweekend gespeeld op Bahrein. De AI lijkt realistischer te racen, heb al een aantal spannende gevechten gehad. Ook lijken ze eindelijk de krachtsverhoudingen tussen de teams goed te hebben vanaf het eerste moment.

Verder zijn er met My Team niet echt veranderingen t.o.v. vorige editie. Verder nog niets gespeeld, dus kan nog niet meer over het nieuwe spel kwijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jeffers:

Zijn er al meer mensen met deze game? Ik ben benieuwd of jullie je kunnen vinden in het bovenstaande enthousiasme van @CrisChivu. Ik denk er over na om hem ook aan te schaffen, namelijk  

Ja absoluut! Speel het spel ieder jaar weer, dit jaar is in mijn ogen de beste editie van de afgelopen 5 jaar. Heb inmiddels 4 raceweekenden gedaan op 50% en al wat online gespeeld. De AI rijd erg leuk mee en de wegligging is top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na wat testen m.b.t. carriere nu begonnen met Myteam met een middenveldteam. Drugovich is mijn teammaat. Allereerst natuurlijk beginnen op Bahrein. AI staat op 74% . Ik kwalificeer mij op plek 7. Ik heb Verstappen, Hamilton, Perez, Sainz en Leclerc voor mij te dulden. Alonso op 8 en Ocon op 9, mijn teamgenoot op 17 (al zie ik die een goede start hebben en op een gegeven moment op plek 10 rijden voor de pitstops) Zelf kies ik voor in deze 50% race voor een M/H strategie. Ik heb een hele goede start waar ik een aantal coureurs weet te pakken. Waaronder Russel en Leclerc.

Later kan ik Russel niet meer bijhouden, en zal ik (ondanks dat ik lang DRS meepak en hij niet), hem toch moeten laten gaan.

Achter mij zijn Leclerc en Sainz steeds bezig elkaar in te halen en met elkaar in gevecht. Af en toe komt hier Alonso nog bij, die op een zachtere compound staat. 

Bij de pitstops kan ik ondanks een ondercut net Leclerc voorblijven, snel gevolgd door het bericht dat Perez issues aan zijn auto heeft, en door het veld zal wegzakken vanaf plek nummer 2.

Na de pitstops probeer ik mede door een goede ERS balans en bij de DRS punten het zo uit te kienen dat Sainz (Die inmiddels Leclerc heeft ingehaald) óf er niet goed langskomt of dat ik hem bij het tweede DRS punt gelijk kan inhalen.  In de ee-na-laatste ronde verschijnt er geen en blijkt Sainz zijn motor te hebben opgeblazen, en voel ik niet meer de druk op de achterkant van mijn auto. Mede door het gevecht daar weer achter, verliezen Alonso en Leclerc veel tijd waardoor ik de laatste ronde geen druk voel en naar plek 4 kan rijden.

Einduitslag:

1. Verstappen

2. Russel

3. Hamilton

4. Ik

5. Leclerc

6. Alonso

7. Perez 

8. Norris

9.Stroll

10. Ocon

---

12. Drugovich 

DNF Sainz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zit ik op dit moment nog ver van af met mijn 1.34.796. Heb 2 weken geleden voor mijn afstuderen een racestuur + pedalen gekregen en merk dat dat in het begin echt nog wel wennen is. Ben ook nog de komende 1,5 week van huis dus ik kan je niet echt concurrentie bieden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites