timpy00 Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 Wordt helemaal gek van dit circuit, gaat zo snel dat ik veel track limits aan tik. Maar moet nog wel winst te behalen zijn, al weet ik niet hoeveel tijd ik nog ga hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 Tot zondag middernacht. Citaat Klassement Zandvoort deadline 19-09 23:59uur neva 1.11.202 Timpy00 1.13.067 The Saint 1.13.329 Kleine verbetering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Heb het gevoel dat het overal nog beter kan, maar wil totaal niet lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 (bewerkt) Komen jullie het scheivlak zonder te liften door? Krijg het maar niet voor elkaar. Citaat Klassement Zandvoort deadline 19-09 23:59uur neva 1.11.202 Timpy00 1.13.067 Juiceman 1.13.224 The Saint 1.13.329 Welk circuit komende week? 17 september 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 46 minuten geleden zei The Saint: Komen jullie het scheivlak zonder te liften door? Krijg het maar niet voor elkaar. Welk circuit komende week? Portimao? Ik zal vandaag of morgen even mijn rondje neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Ik ga dit weekend nog even een poging doen op Zandvoort. Daarna door naar de nieuwe baan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Ik denk dat ik voordeel heb van F1 2020. Monza heb ik nog een keer gespeeld en reed ik meerdere keren praktisch dezelfde tijd, daar zat geen verschil. Op Zandvoort kom ik echter in de knoei met de kerbs, deze kan ik in 2020 veel agressiever pakken. Ik denk dat het fair is om deze tijd te verwijderen en te vervangen door m'n tijd uit F1 2021. Deze post ik van het weekend even. Overigens geen illusies, is nog steeds de snelste (1.12.3xx geloof ik uit m'n hoofd). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 1 uur geleden zei neva: Ik denk dat ik voordeel heb van F1 2020. Monza heb ik nog een keer gespeeld en reed ik meerdere keren praktisch dezelfde tijd, daar zat geen verschil. Op Zandvoort kom ik echter in de knoei met de kerbs, deze kan ik in 2020 veel agressiever pakken. Ik denk dat het fair is om deze tijd te verwijderen en te vervangen door m'n tijd uit F1 2021. Deze post ik van het weekend even. Overigens geen illusies, is nog steeds de snelste (1.12.3xx geloof ik uit m'n hoofd). 3 seconde time penalty vind ik haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Schijvlak flatout lukt niet. Is onmogelijk volgens mij. Dit is mijn poging. Portimao al geprobeerd, officiële poging sla ik over. Denk ook gewoon Sochi toch? Aangezien daar de GP is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Dat is lekker vlotjes. Controller of stuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 43 minuten geleden zei neva: Dat is lekker vlotjes. Controller of stuur? Controller, op een baan die ik echt verschrikkelijk vind (vooral omdat de ai echt te op is in de tweede sector). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 4 minuten geleden zei aron24: Controller, op een baan die ik echt verschrikkelijk vind (vooral omdat de ai echt te op is in de tweede sector). Hmm ja, speel ook controller. Vind het ook een klotebaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Goh, je kan trouwens wel zien dat het een EA game is geworden, want qua bugs is het alleen maar erger dan vorig jaar. Carrière, race 1, Bahrein. Alpha-Tauri. Ik pak Pole Position (die AI moeilijkheidsgraad moet echt verder omhoog dan 70, blijkt). Spin in de eerste bocht, sluit netjes achteraan aan. Ruk langzaam op in het veld, sta 13e, staat Hamilton ineens stil in een bocht - Safety Car. Allemaal massaal de pits in, kom ik terug op positie 18 van de 20 met de 2 Hazen achter me. Ik denk waar is Hamilton dan!? Heeft ie blijkbaar z'n auto aan de praat gekregen, want hij rijdt 6e. Oftewel, niks meer aan de hand, maar wel 3 rondjes Safety Car. Dan begint de irritatie al op te lopen en heb ik alweer spijt dat ik geld uit heb gegeven, maar oké, kan gebeuren, we racen wel gewoon verder. Achter de SC: Verstappen z'n RB begint ineens te roken, hij maakt een paar onnatuurlijke bewegingen, neemt z'n voorganger bijna mee en vliegt van de baan; einde sessie Verstappen. Herstart, bugt ineens de auto van teammaat Gasly enorm. Rijdt ineens met z'n halve voorwielophanging op z'n dak, terwijl ie niks geraakt heeft. Auto pleurt uit elkaar en is ineens uit de sessie: geen gele vlag, geen (V)SC, niks. Serieus, hoe fucking moeilijk is het om een beetje een fatsoenlijke game uit te brengen..? Ik neem aan dat zoiets toch ook getest wordt? Uiteindelijk rij ik naar P1, vooraleer ik wéér spin. Klaar mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) Aaaaaaaaaaaaaahhhrg.. ik kan niet met "druk" omgaan Serieus, ik pak in de eerste sector 0.3 op @aron24, om vervolgens 0.076 boven hem te eindigen. Klein foutje in S3. Dat kwam weer omdat ik eerder 11.2 reed maar toen een millimeter te ver over de laatste kerbs ging, waardoor ik invalidated lap time kreeg. Nu was ik te voorzichtig. Spoiler 18 september 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Sorry @aron24 1:11.139. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 1 minuut geleden zei neva: Sorry @aron24 1:11.139. Inhoud verbergen Hoeveel pogingen waren het allemaal bij elkaar opgeteld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei aron24: Hoeveel pogingen waren het allemaal bij elkaar opgeteld? Valt wel mee. Complete Laps niet eens zoveel. Vaak na de eerste bochten stond ik al met de neus verkeerd. Denk dat er wel een uurtje of anderhalf, misschien twee in zit ja. Heb gewoon een hekel aan verliezen 19 september 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 3 minuten geleden zei neva: Valt wel mee. Complete Laps niet eens zoveel. Vaak na de eerste bochten stond ik al met de neus verkeerd. Denk dat er wel een uurtje of anderhalf, misschien twee in zit ja. Heb gewoon een hekel aan verliezen Dan zal ik vanavond maar een rustig rondje rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Meedoen is belangrijker dan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Das lief van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Wees maar niet bang ik doe ook mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Spoiler Klassement Zandvoort deadline 19-09 23:59uur neva 1.11.139 aron24 1.11.403 Arezo 1.12.830 Timpy00 1.13.067 Juiceman 1.13.224 The Saint 1.13.329 La Pulga 1.15.003 komodo25 1.18.546 Ranglijst na twee races Neva 50 aron24 36 timpy00 27 juiceman 22 Arezo 21 The Saint 18 La Pulga 14 komodo25 8 Deze week inderdaad maar gewoon Sochi. Ongelofelijk saaie graftakken baan, maar goed. Sochi Time Trial deadline 26-09 23:59uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 (bewerkt) Ja, een echte klotebaan helaas. Vanmiddag maar even een rondje proberen. Edit: kon het niet laten, net toch even een halfuurtje gespeeld. Spoiler 20 september 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Sorry, vrijgezellenfeest dit weekend dus zaterdag en zondag niet in staat om ook maar iets te doen wat op F1 rijden leek. Deze week wil ik echt eens proberen mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten