Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

Komen jullie het scheivlak zonder te liften door? Krijg het maar niet voor elkaar. 

Citaat

Klassement Zandvoort deadline 19-09 23:59uur

neva 1.11.202

Timpy00 1.13.067

Juiceman 1.13.224
The Saint 1.13.329

Welk circuit komende week?

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik voordeel heb van F1 2020.

Monza heb ik nog een keer gespeeld en reed ik meerdere keren praktisch dezelfde tijd, daar zat geen verschil.

Op Zandvoort kom ik echter in de knoei met de kerbs, deze kan ik in 2020 veel agressiever pakken. Ik denk dat het fair is om deze tijd te verwijderen en te vervangen door m'n tijd uit F1 2021. Deze post ik van het weekend even.

Overigens geen illusies, is nog steeds de snelste (1.12.3xx geloof ik uit m'n hoofd).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Ik denk dat ik voordeel heb van F1 2020.

Monza heb ik nog een keer gespeeld en reed ik meerdere keren praktisch dezelfde tijd, daar zat geen verschil.

Op Zandvoort kom ik echter in de knoei met de kerbs, deze kan ik in 2020 veel agressiever pakken. Ik denk dat het fair is om deze tijd te verwijderen en te vervangen door m'n tijd uit F1 2021. Deze post ik van het weekend even.

Overigens geen illusies, is nog steeds de snelste (1.12.3xx geloof ik uit m'n hoofd).

3 seconde time penalty vind ik haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, je kan trouwens wel zien dat het een EA game is geworden, want qua bugs is het alleen maar erger dan vorig jaar.

Carrière, race 1, Bahrein. Alpha-Tauri. Ik pak Pole Position (die AI moeilijkheidsgraad moet echt verder omhoog dan 70, blijkt). Spin in de eerste bocht, sluit netjes achteraan aan. Ruk langzaam op in het veld, sta 13e, staat Hamilton ineens stil in een bocht - Safety Car. Allemaal massaal de pits in, kom ik terug op positie 18 van de 20 met de 2 Hazen achter me. Ik denk waar is Hamilton dan!? Heeft ie blijkbaar z'n auto aan de praat gekregen, want hij rijdt 6e. Oftewel, niks meer aan de hand, maar wel 3 rondjes Safety Car.

Dan begint de irritatie al op te lopen en heb ik alweer spijt dat ik geld uit heb gegeven, maar oké, kan gebeuren, we racen wel gewoon verder. Achter de SC: Verstappen z'n RB begint ineens te roken, hij maakt een paar onnatuurlijke bewegingen, neemt z'n voorganger bijna mee en vliegt van de baan; einde sessie Verstappen.

Herstart, bugt ineens de auto van teammaat Gasly enorm. Rijdt ineens met z'n halve voorwielophanging op z'n dak, terwijl ie niks geraakt heeft. Auto pleurt uit elkaar en is ineens uit de sessie: geen gele vlag, geen (V)SC, niks.

Serieus, hoe fucking moeilijk is het om een beetje een fatsoenlijke game uit te brengen..? Ik neem aan dat zoiets toch ook getest wordt?

Uiteindelijk rij ik naar P1, vooraleer ik wéér spin. Klaar mee ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaaaaaaaaaaaaahhhrg.. ik kan niet met "druk" omgaan :cab:

Serieus, ik pak in de eerste sector 0.3 op @aron24, om vervolgens 0.076 boven hem te eindigen. Klein foutje in S3. 

Dat kwam weer omdat ik eerder 11.2 reed  maar toen een millimeter te ver over de laatste kerbs ging, waardoor ik invalidated lap time kreeg. Nu was ik te voorzichtig.

Spoiler

20210918_122010.thumb.jpg.c53e40b433d98fd02d4f9d02e730c4f3.jpg

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei aron24:

Hoeveel pogingen waren het allemaal bij elkaar opgeteld? ;)

Valt wel mee. Complete Laps niet eens zoveel. Vaak na de eerste bochten stond ik al met de neus verkeerd. 

Denk dat er wel een uurtje of anderhalf, misschien twee in zit ja.

Heb gewoon een hekel aan verliezen :mrgy:

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei neva:

Valt wel mee. Complete Laps niet eens zoveel. Vaak na de eerste bochten stond ik al met de neus verkeerd. 

Denk dat er wel een uurtje of anderhalf, misschien twee in zit ja.

Heb gewoon een hekel aan verliezen :mrgy:

Dan zal ik vanavond maar een rustig rondje rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

Klassement Zandvoort deadline 19-09 23:59uur

neva 1.11.139

aron24 1.11.403

Arezo 1.12.830

Timpy00 1.13.067

Juiceman 1.13.224
The Saint 1.13.329

La Pulga 1.15.003

komodo25 1.18.546

Ranglijst na twee races 

Neva 50

aron24 36

timpy00 27

juiceman 22

Arezo 21

The Saint 18

La Pulga 14

komodo25 8

Deze week inderdaad maar gewoon Sochi. Ongelofelijk saaie graftakken baan, maar goed. 

Sochi Time Trial deadline 26-09 23:59uur

64F0B0C7-C27D-4822-8B65-BCF50FA260D5.png.53318239ee5fbe68fb11c124b3597c3b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites